پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیررضا واعظی ‌آشتیانی درباره اظهارات شب گذشته احمد سعادتمند دربار حواشی مربوط به اردوی استقلال در قطر به نکته‌های زیر اشاره کرد.

* اسم صحبت‌های سعادتمند شفاف سازی نیست بلکه بیان تلخی از اتفاقاتی است که در استقلال رخ داده و به مدیریت کلان باشگاه هم بازمی‌گردد. متاسفانه این مسائل نه جنبه حرفه‌ای دارد و نه می‌توان نسبت به آنها نگاه منطقی داشت.

* اسم استقلال و پرسپولیس را باشگاه نمی‌گذارم بلکه آنها را دو تیم فوتبال می‌بینم. آیا این دو تیم سرپرست و مدیر ندارند؟‌ نقش آنها چیست؟ مدیر و سرپرست باید این مسائل را مدیریت کنند. اگر نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند انتخاب‌شان برای این سمت‌ها درست نبوده است.

* اگر گزارش این اتفاقات را دریافت کرده و مماشات کرده‌اند باید خودشان پاسخگو باشند. دلیل نمی‌شود عملکرد ضعیف خود را در قالب شفاف سازی و گزارش مطرح کنید. آقای مدیرعامل ابتدا با این مسائل برخورد کن و سپس مدعی شو. جسارت داشته باش تا اگر بهترین بازیکن تیم هم چنین تخلفاتی مرتکب شد با وی برخورد کرده و سپس درباره برخوردهایی که داشته‌ای صحبت کن.

* مطرح کردن چنین مسائلی صداقت و شفاف سازی نیست بلکه انتقاد به عملکرد خودتان است که نتوانسته‌اید یک تیم فوتبال را اداره کنید و مدعی می‌شوید این تخلفات در شان باشگاه حرفه‌ای نیست. باید این سؤال را از خودتان بپرسیم چگونه نتوانستید شان باشگاه استقلال را حفظ کنید و حتی نمی توانید زمان خوابیدن، بیدار شدن و خوراک بازیکنانی که پول حرفه‌ای گرفته و سرمایه باشگاه محسوب می‌شوند مدیریت کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: