پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیامک نعمتی، مدافع-هافبک پرسپولیس که در بازی با السد اخراج شده بود کارت قرمزش از سوی AFC بخشیده شد.

باشگاه پرسپولیس پس از بازی با السد نسبت به اخراج بازیکن خود اعتراض کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی این اخراج در نهایت تصمیم گرفت آن را پاک کند و مجوز بازی به او در دیدار امروز مقابل پاختاکور را بدهد.

پیش از این AFC برای بن عطیه، مدافع السد هم چنین اقدامی انجام داده بود.

به این ترتیب در صورت صلاحدید کادرفنی پرسپولیس، نعمتی می‌تواند این تیم را در بازی با پاختاکور همراهی کند.

پیروانی: از حسن اجرای عدالت توسط AFC ممنونیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جا دارد از نگاه قانونی و اجرای فیرپلی توسط کمیته انضباطی و اخلاق AFC تشکر کنیم و همینطور از بخش بین‌الملل باشگاه و بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال ممنونیم.
 افشین پیروانی، درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پاک شدن کارت قرمز سیامک نعمتی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد حق به حقدار رسید و طبق دفاعیه‌ای که باشگاه در سه مرحله انجام داده بود کمیته انضباطی AFC به این نتیجه رسید که تصمیم داور برای اخراج نعمتی درست نبوده و بازیکن پرسپولیس از محرومیت در بازی امروز معاف شد.
او ادامه داد: جا دارد از نگاه قانونی و اجرای فیرپلی توسط کمیته انضباطی و اخلاق AFC تشکر کنیم و همینطور از بخش بین‌الملل باشگاه و بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال ممنونیم که در این پرونده تلاش زیادی کردند تا تصمیم عادلانه‌ای گرفته شود. به همین خاطر بنده و باشگاه در نامه‌هایی جداگانه از حسن اجرای عدالت توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کردیم.
پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: روز بازی هست و سخن را کوتاه می‌کنم. دیدار مهمی در پیش داریم و مثل همیشه برای خوشحالی هواداران و سربلندی پرسپولیس نهایت تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم هواداران میلیونی پرسپولیس امروز نیز تیم محبوب خود را از انرژی‌های مثبت و دعای خیر بی‌نصیب نگذارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: