پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرتضی کرمانی مقدم در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی بی نقص و عالی را به نمایش گذاشت، بچه‌ها فوق‌العاده کم اشتباه بازی کردند و با غیرت و دوندگی زیاد السد را شکست دادند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل الشارجه بازی با السد خیلی خوب بود. بازیکنان پرسپولیس بازی به بازی باهوش‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌شوند. در همین بازی با السد هم می‌توانستند دو، سه گل دیگر بزنند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: خط دفاعی تیم هیچ فرصتی به السد نداد و بدون اشتباه بودند. البته این را باید بگویم که کل تیم در کار دفاعی عالی بودند و کاری کردند تا خط دفاع با خیال راحت بازی کند.

کرمانی مقدم درباره تقابل پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پاختاکور نسبت به الاهلی و التعاون عربستان تیم بهتری است و راحت‌تر می‌شود با آنها بازی کرد. پاختاکور تیم خوبی است اما می‌شود آنها را شکست داد.

وی ادامه داد: پاختاکور در بازی با استقلال نشان داد که از لحاظ فیزیکی تیم قدرتمندی است اما روحیه بچه‌های ما هم عالی است می‌توانند با هوش بالا پاختاکور را شکست بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه قبلا اعلام کرده بود احسان پهلوان می‌تواند ستاره پرسپولیس شود، گفت: همانطور که قبلا گفتم پهلوان توانایی این را دارد که ستاره پرسپولیس شود. این بازیکن فقط به فرصت نیاز دارد تا بیشتر با تیم هماهنگ شود. اطمینان دارم که او بازی به بازی بهتر خواهد شد.

تیم‌های پرسپولیس تهران و پاختاکور تاشکند امروز (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم خواهند و برنده این دیدار به  نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: