پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال تهران برای انتخاب سرمربی آینده اولویت بندی انجام داده است و از سوی هیات مدیره باشگاه در حال حاضر الکس نوری گزینه اول آنهاست.

استقلال تصمیم دارد پس از منتفی شدن بازگشت استراماچونی این سرمربی ایرانی-آلمانی را انتخاب کند اما شروطی که او پیش از این اعلام کرده بود مذاکرات را طولانی کرده است.

طبق نامه نگاری‌هایی که سعادتمند با نوری و واسطه او داشت، آنها سه شرط را اعلام کردند: او نیمی از قراردادش را به عنوان پیش قسط دریافت کند. مالیات او بر عهده باشگاه استقلال باشد و دیگر شرط اینکه دستمزد او باید به یورو و خارج از ایران به دستش برسد.

نوری درخواست کرده بود ۵۰۰ هزار یورو دریافت کند و همینطور ۲۰۰ هزار یورو برای دستیارانش هزینه شود؛ باشگاه استقلال رقم پیشنهاد ۴۰۰ هزار یورو برای او و ۱۵۰ هزارتا برای دستیارانش را مطرح کرد؛ البته این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت تا امروز نامه جدیدی برای این مربی ارسال شود.

استقلال طی نامه جدید اعلام کرده که آنها می‌توانند روی رقم مدنظر با نوری به توافق دست پیدا کنند اما اجرای سه شرطی که او اعلام کرده منطقی نیست. اول اینکه طبق قوانین استقلال در نهایت می‌تواند ۳۰ درصد از قرارداد را به عنوان پیش قسط بپردازد و دوم اینکه پرداخت مالیات این سرمربی خلاف قوانین است درحالیکه پول تو به ریال خواهد بود اما آنها اطمینان می‌دهند که از طریق کانال‌های موجود پول را به طور منظم به دست او برسانند.

در حال حاضر باشگاه استقلال که برای انتخاب سرمربی و آغاز تمرینات فرصت کمی دارد در انتظار پاسخ نهایی نوری است و تنها تا ساعات پایانی امشب منتظر او خواهد ماند. در صورت عدم توافق طرفین روی موارد مذکور آن زمان باشگاه تهرانی با گزینه‌های داخلی وارد مذاکره می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: