پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم های ملی ایران و ازبکستان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت و از این رو دو تیم در حال انجام تمرینات آماده سازی برای این دیدار حساس هستند.

تیم ملی ازبکستان که همچون ایران قرار است در دو بازی دوستانه به میدان برود، پس از انجام دیدار مقابل ایران، باید به مصاف تیم ملی امارات برود.

بر این اساس، تمرینات آماده سازی تیم ملی ازبکستان زیر نظر سرمربی این تیم وادیم آبراموف از روز گذشته در آکادمی تیم بنیادکار آغاز شده و بازیکنان در این مجموعه در حال انجام تمرینات هستند.

فوتبال

عزیز گانیف هافبک شباب الاهلی به همراه بازیکنان ملی پوشا پاختاکور و دیگر بازیکنانی که به اردوی آماده سازی دعوت شده اند، به تمرین روز گذشته تیم ملی ازبکستان پیوستند.

بازیکنان ملی پوش نسف قارشی یعنی اویبک بزوروف و حسین الدین علیکولوف به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی آماده سازی نخواهند بود.

اما جلال الدین ماشاریپوف ملی پوش تیم پاختاکور که در دیدار مقابل پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دقیقه ۱۶ از زمین بازی اخراج شد، در تمرینات تیم ملی کشورش حضور چشمگیری دارد.

فوتبال

ماشاریپوف که در برابر استقلال خوش درخشید، نتوانست در دیدار مقابل پرسپولیس کاری از پیش ببرد و با کارت قرمزی که در دقایق ابتدایی دریافت کرد، مقدمات شکست تیمش در برابر نماینده ایران را فراهم کرد و حالا پس از مدت زمان کمی، باید دوباره در مقابل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس صف آرایی کند و به نوعی این بازیکن در اندیشه یک جدال انتقامی است.

دیدار تیم های ملی ایران و ازبکستان روز پنجشنبه ۱۷ مهر از ساعت ۱۸ (به وقت محلی) در ورزشگاه ۳۵ هزارنفری پاختاکور تاشکند برگزار خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: