پایگاه خبری خانه فوتبال:

چند هفته پیش بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در تمرین این تیم به شدت علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و اعلام کرد بعد از لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می‌شود و به نوعی استعفا داد.

بعد از آن مصاحبه گل‌محمدی که بازتاب خوبی هم بین هواداران نداشت، سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی اعلام کرد که بدون توجه به حواشی کارش را با پرسپولیس ادامه می‌دهد که همین کار را هم انجام داد و پرسپولیس را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رساند.

حالا، اما اخبار عجیبی به گوش می‌رسد. ظاهراً گل‌محمدی فردا همان مصاحبه معروف نامه فسخ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس می‌فرستد. حالا هم گل‌محمدی اعلام کرده در صورتی حاضر است کارش را با پرسپولیس ادامه بدهد که تمام مطالباتش از طرف باشگاه تسویه شود.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس کمتر از یک هفته دیگر باید ۷۸۰ هزار یورو بدهی خود را به برانکو بدهد تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود و البته خطری مثل کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نکند. همچنین برخی بازیکنان مانند شجاع خلیل‌زاده هم خواستار افزایش قراردادشان شدند. این یعنی در برهه فعلی باشگاه پرسپولیس و مدیران این باشگاه با چالش‌های سنگینی روبرو هستند.

در همین خصوص یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به احتمال زیاد امشب به برنامه فوتبال برتر می‌رود و در خصوص مسائل مهمی صحبت خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: