پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: شاهد یک اتفاق بزرگ و خجسته ملی برای ورزش و فوتبال ایران بودیم اما هنوز کار تمام نشده است و انشاءالله این بار باید پرسپولیس در فینال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از توجه ریاست محترم جمهور به ورزش و تلاش های مدیران این حوزه تشکر می‌کنم. وظیفه ما خدمت به انقلاب و مردم است و برای شادی دل آنها از کوششی فرو گذار نیستیم.

سلطانی فر ادامه داد: پرسپولیس و همه نمایندگان حاضر ایران در مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا از جان مایه گذاشتند و از تمام جوانان کشور صمیمانه تشکر می‌کنم چرا که در شرایطی نابرابر و در اوج تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه، مردانه پای مردم و کشور و نظام ایستادند و کام مردم شیرین شد.

وی گفت: همگان شاهد بودند که شیطنت ها تا آخرین ساعتها علیه نمایندگان ایران ادامه داشت اما همت بلند جوانان فداکار و ارزشمند ایران موجب شد ظرف سه سال گذشته شاهد دومین حضور یک نماینده فوتبال باشگاهی ایران در فینال لیگ قهرمانان باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: مردم و علاقه مندان پر شمار فوتبال ایران، حافظ و حامی فوتبال ملی و باشگاهی هستند و هیچ دسیسه خارجی نمی‌تواند مقابل حمایت میلیونها هوادار و عاشق فوتبال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پرسپولیس، نماینده ملی فوتبال ایران است و برای موفقیت آن به همراه فدراسیون فوتبال در کنار این باشگاه هستیم و  امیدوارم با آمادگی بیشتر بتوانیم بعد از سالها جام قهرمانی آسیا را به  ایران بیاوریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: