پایگاه خبری خانه فوتبال:

جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و در خصوص  مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفتگو کردند.

در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیشکسوتان استقلال نقطه نظرات خود در خصوص مباحث مختلف و مشکلات باشگاه استقلال را بیان نمودند و خواستار تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان شدند.

دراین نشست وزیر ورزش و جوانان نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه ای نمی‌شود، چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه‌ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست  در این خصوص اقدام کنند.

مسعود سلطانی فر همچنین با اشاره با تاکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور انجام می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: