پایگاه خبری خانه فوتبال:

وی افزود: بسیار تاسف می خورم یک ایرانی برخلاف منافع ورزشی کشورمان دست به چنین اقدامی می زند و می خواهد از این طریق تیم هم وطن خود را از رسیدن به یک موفقیت بازدارد. چنین اقدامی به حدی بی ارزش و  ضعیف است که نباید چندان به آن پرداخته شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نقش فردی که سابقه فعالیت در فوتبال ایران را دارد در به راه افتادن این جو‌ توضیح داد: این موضوع در راستای منافع شخصی انجام می شود و آنها حاضر هستند منافع ملی را برای رسیدن به اهداف فردی لوث کنند. حتی اگر باشگاه پرسپولیس تخلفی در زمینه عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود مرتکب شده باشد یک ایرانی به هیچ وجه نباید در زمین عربستانی ها بازی کند بلکه اگر شکایتی به این موضوع دارد آن را از طریق نهادهای نظارتی داخلی پیگیری کند. این اقدام ها تنها سبب شاد شدن حریف خارجی ما می شود.

ذوالفقارنسب درباره نحوه برخورد با این افراد گفت: باید هواداران آنها را بی ارزش تلقی کرده و پاسخی ندهند در غیر این صورت در خط همان ها حرکت می کنیم. البته دستگاه های امنیتی و قضائی موظف هستند با این افراد برخورد قانونی مناسبی داشته باشند. 

وی ادامه داد: یک تعداد ایرانی علیه تعدادی دیگر با هر هدفی به یک مرجع بین المللی اطلاعات درست یا غلط داده اند و این موضوع مصداق خیانت به منافع کشورمان بوده و اصلا درست نیست.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: