پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماهرترین شرط‌بندهای فوتبال هم نمی‌توانستند پیش‌بینی شکست ۷ بر ۲ لیورپول مقابل استون‌ویلا را حتی به شوخی روی کاغذ مطرح کنند. فرضیه‌ای پوچ که واقعی شد و کلوپ رکورد سنگین‌ترین شکست‌های زندگی خود را زد تا ظرفیتش را از ۴، ۵ گل به ۷ گل بالا ببرد.

والدهوف مانهیم

فوریه ۲۰۰۱ سرمربی تیم دسته دومی ماینتس شد تا کارش را شروع کند. در همان نخستین روزهای مربیگری‌‌اش طعم تحقیر را چشید. در ماه ژوئن با والدهوف مانهیم بازی کردند که حاصلش دریافت ۴ گل بدون حتی یک گل زده بود. سیلی محکمی در سال ۲۰۰۱ به گوش کلوپ خورد.

بایرن‌مونیخ

سال ۲۰۰۸ پروژه دورتموند را شروع کرد و یک سال بعد دومین سیلی محکم را از بایرنی‌ها خورد. در سال ۲۰۰۹ در دِرکلاسیکر تلخی را تجربه کرد. متس هوملس اگر چه گل اول را به ثمر رساند اما بایرن با درخشش توماس مولر و ماریو گومس دورتموند را به آتش کشید و نتیجه ۵ بر یک را رقم زد.

منچسترسیتی

دریافت ۵ گل از فوتبال آلمان به فوتبال انگلیس هم انتقال پیدا کرد. سال ۲۰۱۷ نبرد لیورپول و منچسترسیتی در یک طرفه‌ترین حالت خود برگزار شد. اخراج سادیو مانه در نیمه اول کار را برای قرمزهای مرسی‌ساید سخت کرد و این سیتیزن‌ها بودند که با ۵ گل حریفشان را درهم کوبیدند و پیروز شدند.

وردربرمن

یورگن کلوپ تجربه ۶تایی شدن را هم داشته است. در سال ۲۰۰۶ وقتی هدایت ماینتس را در بوندس‌لیگا بر عهده داشت با‌ وردربرمنی بازی کرد که از کلوزه گرفته تا نالدو و مرتِساکر را در ترکیب خود داشت. وردربرمن که فصل را در رتبه سوم تمام کرد با نتیجه ۶ بر یک تیم هفدهم جدول بوندس‌لیگا را قاطعانه شکست داد. این شکست سنگین‌ترین باخت تاریخ کلوپ در قامت سرمربی بود که این هفته رکورد با ۷ گل در اختیار استون‌ویلا قرار گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: