پایگاه خبری خانه فوتبال:

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

احتمالا شما هم عبارت ثبت نام لاتاری گرین کارت یا  لاتاری 2022 رو شنیدید یا براتون سوال یا ابهامی وجود داشته که لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟ و اصلا لاتاری چیست؟ و همین موضوع باعث شده که به این صفحه مقاله سر بزنید.

به همین خاطر قبل از هر توضیحی راجب لاتاری و نحوه ثبت نام لاتاری توضیحاتی خدممتون ارائه میدهیم.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

لاتاری در اصلاح به معنی قرعه کشی می باشد و عبارت لاتاری گرین کارت آمریکا در واقع یک قرعه کشی بسیار وسیع توسط اداره مهاجرت آمریکاست که طی این قرعه کشی هر ساله 50 هزار نفر از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند.این قرعه کشی که یکی از ارزان ترین و ساده ترین روشهای مهاجرت شناخته می شود.مهاجرت از طریق لاتاری علاوه بر اینکه یک روش ساده نسبت به سایر روش های مهاجرتی به حساب میاد یک روش کاملا قانونی برای مهاجرت و اقامت دائم کشور آمریکا نیز هست.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

اما حالا سوال مهم تر اینکه لاتاری به چه منظوری برگزار میشه و چرا آمریکا اقدام به برگزاری لاتاری می کند ؟ لاتاری گرین کارت آمریکا از سال ۱۹۹۰ میلادی و به دستور کنگره آمریکا در قانون مهاجرت این کشور قرار گرفت.طبق بخش ۲۰۳(سی) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، از سال 1990 تاکنون لاتاری هر ساله برگزار گردیده است. برطبق این قرعه کشی 50 هزار نفر از سراسر دنیا مجاز به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند.

معرفی و شرایط اخذ گرین کارت آمریکا

گرین کارت آمریکا یکی از راه های بسیار محبوب ورود به ایالات متحده آمریکا به حساب می آید. می توان گفت مهاجرت به ایالات متحده آمریکا آرزوی بسیاری از مردم در سراسر دنیاست. بنابراین افراد با هر سن و هر شرایطی می توانند از راه های مختلفی از قبیل کار، سرمایه گذاری، ازدواج و تحصیل با توجه به شرایط دولت آمریکا، اقامت دائم را بدست آوردند. لازم است بدانید که مهاجرت به کشور آمریکا راحت و ساده نیست. افراد بعد از چند سال اقامت در کشور آمریکا می توانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند. فرد پس از دریافت گرین کارت می تواند برای همیشه در ایالت متحده آمریکا زندگی کند. یکی از روش های بسیار ارزان و آسان دریافت اقامت دائم و گرین کارت شرکت در قرعه کشی لاتاری است. دولت آمریکا جهت حفظ تنوع نژادی کشور خود هرساله در بین کشورهای مختلفی که تعداد مهاجران کمی دارد افرادی را به صورت تصادفی انتخاب و به آن ها اقامت دائم می دهد.

گرین کارت آمریکا چیست؟

گرین کارت آمریکا چیست؟

گرین کارت در طول جنگ جهانی دوم در کشور آمریکا به وجود آمد. زیرا کشور آمریکا به عنوان کشوری از آمیزه های مختلف و انواع نژاد ها معروف است. این کشور از ابتدا و در طول قرن های 19 و 20 مهاجران زیادی را به خود جذب کرد. به همین خاطر افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند ملزم به داشتن گرین کارت شدند. به عبارتی کارتی که حاوی اطلاعات ضروری و هویتی شخص باشد.

گرین کارت آمریکا یک کارت سبز رنگ است که حاوی چند کد دیجیتال و بارکد می باشد. این کارت برای افراد خارجی که واجد شرایط ورود به ایالت متحده آمریکا هستند صادر می شود. افرادی که گرین کارت آمریکا را دارند می توانند از اجازه زندگی، تحصیل، کار و سرمایه گذاری در ایالت متحده آمریکا برخوردار شوند. افراد صاحب گرین کارت به عنوان ساکنان و شهروندان دائمی کشور آمریکا محسوب می گردند.

در قسمت جلویی گرین کارت اطلاعات شخصی فرد از قبیل نام و نام خانوادگی، کدها، کشور محل تولد، جنسیت و تاریخ اعتبار کارت درج می شود. همچنین عکس و اثر انگشت فرد در همین صفحه کارت وجود دارد.  در قسمت پشت گرین کارت عکس فرد به همراه چندین خط کد و بارکد هم هک می شود. افراد دارای گرین کارت از تمام حق و حقوق شهروندی به غیر از رای برخوردار هستند. این افراد می توانند در هر کدام از ایالت های کشور آمریکا به زندگی، کار و تحصیل رایگان بپردازند.

تفاوت گرین کارت آمریکا با ویزا

تفاوت گرین کارت آمریکا با ویزا؟

ویزا تنها اجازه ورود به ایالات متحده آمریکا را می دهد، در حالیکه گرین کارت مجوز اقامت دائم در کشور آمریکا است. ویزا کشور آمریکا در انواع مختلفی و برای هدف های گوناگون از قبیل ویزای کارB1، ویزای نامزدی K1 و … صادر می شود. ویزا به فرد این اجازه را می دهد که در مدت زمان مشخصی در کشور آمریکا اقامت داشته باشد. اما گرین کارت آمریکا یکی از مسلتزمات زندگی و کار در این کشور به حساب می آید. به عبارت دیگر ویزا یک وضعیت موقت و گرین کارت یک وضعیت دائم محسوب می شوند. اقامت دائم ایالات متحده آمریکا توسط گرین کارت ده سال می باشد، اما اقامت توسط ویزا به مدت چند ماه است. افرادی که تاریخ اعتبار گرین کارت آن ها تمام می شود باید نسبت به تمدید فوری آن اقدام کنند.

فردی که دارای گرین کارت است می تواند از تمامی مزایای شهروندی از قبیل تامین اجتماعی، بیمه سلامت، تخفیف در هزینه تحصیل برخوردار شود. بهتر است بدانید که فرد می تواند همزمان شهروند کشور محل تولد خود و صاحب گرین کارت آمریکا باشد. افراد دارندگان گرین کارت بعد از مدت زمان مشخص می توانند نسبت به درخواست شهروندی آمریکا اقدام نمایند. افرادی که دارای ویزا هستند پس از اتمام تاریخ مهلت ویزا باید کشور آمریکا را ترک کنند. البته ویزای کشور آمریکا به دو دسته مهاجرتی و غیرمهاجرتی تقسیم می شود. افرادی که ویزای مهاجرتی دارند می توانند برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام کنند. اما دارندگان ویزای غیر مهاجرتی باید برای اقامت خود دلیل آورند و پس از پایان زمان اعتبار ویزا کشور را ترک کنند.

شرایط دریافت گرین کارت آمریکا

اخذ گرین کارت آمریکا از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. بنابراین افراد براساس شرایطی که دارند می توانند نسبت به دریافت گرین کارت اقدام کنند. قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که در کدام دسته بندی گرین کارت قرار دارید. اخذ گرین کارت از طریق خانواده، کار، پناهندگی، برای مهاجران خاص، افراد قربانی سوء استفاده و سایر دسته ها امکان پذیر است.

یکی از روش های محبوب و پرطرفدار گرفتن گرین کارت آمریکا از طریق خانواده می باشد. زیرا از این طریق می توان بسیار سریع و آسان اقامت دائم آمریکا را بدست آورد. اگر یکی از بستگان نزدیک شما شهروند آمریکا باشد می توانید از این طریق نسبت به اخذ گرین کارت اقدام نمایید.

این مطلب را هم بخوانید  شرایط زندگی در امریکا پس از مهاجرت از طریق لاتاری گرین کارت به چه صورت می باشد؟

شرایط دریافت گرین کارت آمریکا

 

شهروندان آمریکا می توانند برای والدین، همسر و فرزندان کمتر از 21 سال که مجرد هستند درخواست بدهند. البته شهروندان آمریکایی می توانند برای خواهر، برادر و فرزندان بیشتر از 21 سال که متاهل هستند درخواست دهند. فرآیند این درخواست به دلیل اینکه جزء بستگان درجه یک نیستند پیچیده تر و طولانی تر خواهد بود.

گرفتن گرین کارت آمریکا از طریق کار گستردگی های خاص خود را دارد. زیرا این روش علاوه بر کارفرما شامل اخذ گرین کارت از طریق سرمایه گذاری و مهارت خاص است. کارفرما باید مجوز کار را دریافت کند. همچنین با داشتن مهارت و تخصص خاص می توانید درخواست گرین کارت بدهید. دریافت گرین کارت از طریق کار مشکل است. افراد با جوایز نوبل، اسکار و مدال المپیک می توانند به راحتی نسبت به دریافت گرین کارت آمریکا اقدام کنند.

افرادی که به عنوان پناهنده یا پناهنده سیاسی وارد ایالات متحده آمریکا می شوند می توانند پس از گذشت یکسال نسبت به دریافت گرین کارت اقدام کنند. البته برای پناهندگان سیاسی نیازی به گذر زمان یک سال نیست.

چگونه گرین کارت بگیریم؟

فرآیند درخواست عمومی گرین کارت آمریکا به این صورت است که یک پرونده ی مهاجرت جهت اقامت دائم آمریکا باید ارسال شود. پس از تصویب و موافقت USCIS باید جهت اخذ گرین کارت درخواست ارسال شود. سپس برای مشخصات بیومتریک مانند اثر انگشت، عکس، امضا و مصاحبه باید به نزدیک ترین کنسولگری آمریکا مراجعه کرد. مدت زمان دریافت گرین کارت آمریکا با توجه به شرایط فرد از چند هفته تا چند سال متغیر است.

به طورکلی از سه طریق محل کار، پیوند خانوادگی و بردن در قرعه کشی گرین کارت (لاتاری) می توان گرین کارت گرفت. ساده ترین، سریع ترین و ارزان ترین روش دریافت گرین کارت برنده شدن در قرعه کشی لاتاری است. بنابراین دریافت گرین کارت آمریکا به این روش به شانس بستگی دارد.

بعد از اینکه دسته مناسب خود را مشخص کردید باید نسبت به ارائه درخواست اقدام کنید. بنابراین خانواده یا کارفرمای شما درخوست خود را ارائه دهند. در موارد اندکی خود شخص می تواند برای درخواست اقدام کند.

برای پر کردن فرم درخواست باید به یکسری نکات توجه کنید. افرادی که از طریق خانواده اقدام کرده اند باید فرم مهاجرت I-130 را پر کنند. افرادی که از طریق مهاجرت اقدام کرده اند باید فرم I-140 را پر کنند. برای اخذ گرین کارت از طریق سرمایه گذاری فرم I-526 باید پر شود. افراد گروه خاص نظیر بیوه یک شهروند آمریکایی باید فرم مهاجرت I-360 را پر کنند. لازم به ذکر است که پناهندگان نیازی به پر کردن فرم ندارند.

(گرین کارت آمریکا)

بعد از پر کردن فرم ها باید وضعیت موجودی در دسترس بودن ویزا را مورد بررسی قرار داد. تعداد ویزاهای در دسترس با توجه به دسته مهاجرتی و کشور مبدا متفاوت می باشد. تعداد ویزای متقاضیان اخذ گرین کارت از طریق خانواده نامحدود است. بنابراین افرادی که به این طریق اقدام کرده اند مدت زمان کوتاهی در انتظار نخواهند بود. برای افرادی که جزء بستگان درجه یک نیستند و افرادی که از طریق کار نسبت به اخذ گرین کارت اقدام می کنند تعداد محدودی ویزا وجود دارد. بنابراین این افراد باید در لیست انتظار بمانند. افراد صف انتظار باید موقعیت خود را از طریق بولتن ویزا پیگیری کنند.

پس از اتمام مراحل مربوط به درخواست گرین کارت آمریکا اطلاعیه ای به شما داده می شود که زمان و مکان انگشت نگاری به اطلاع شما رسانده خواهد شد. در این مرحله اثر انگشت، عکس و امضا از متقاضیان گرفته می شود.

در بعضی موارد ممکن است مصاحبه ای از متقاضی گرفته شود. سوالاتی در مورد درخواست شخص در مصاحبه پرسیده خواهد شد. در آخر اداره مهاجرت آمریکا مدارک و مصاحبه متقاضی را بررسی خواهد کرد. در صورت موافقت متقاضی باید سایر دستورالعمل ها را در رابطه با اخذ گرین کارت آمریکا در نظر داشته باشد.

زمان ثبت نام لاتاری 2022

زمان ثبت نام لاتاری 2022

لاتاری هر سال از ماه اکتبر شروع شده و در  ماه نوامبر به پایان میرسد و از آنجایی که مدت ثبت نام لاتاری بسیار محدود است و از طرفی هجوم افراد مختلف از سراسر دنیا باعث اختلال در فرایند ثبت نام میگردد به همین خاطر برترمهاجر هر ساله از انتهای ماه نوامبر شروع به پیش ثبت نام یا رزرو لاتاری گرین کارت دوره بعدی کرده تا تمامی افراد متقاضی برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا فرصت لازم برای ثبت نام را داشته باشند.

به این شکل که برای شرکت در لاتاری در بیشتر ایام سال شما میتوانید از طریق سایت برترمهاجر اطلاعات خود را ثبت نمایید و در بازه مشخص برتر مهاجر اقدام به ثبت نام شما در لاتاری کرده و پس از ثبت نام فایل پی دی اف ثبت نام را برای شما ارسال مینمایید .

به طور معمول انتظار میرود زمان ثبت نام لاتاری 2022 همانند سال های پیش از مهر ماه 99 آغاز شده و در اواسط آبان ماه به اتمام برسد اما با توجه به اینکه نتایج لاتاری 2021 به دلیل شیوع بیماری کرونا با تاخیر اعلام شد امکان تاخیر در زمان دقیق ثبت نام لاتاری نیز موجود میباشد با این وجود با توجه به اینکه وب سایت برتر مهاجر در تمام طول سال رزور ثبت نام لاتاری را فعال نموده است به همین خاطر میتوانید در هر تاریخی اطلاعات خود را به صورت دقیق در وب سایت برتر مهاجر وارد کرده تا همکاران ما به محض شروع لاتاری ثبت نام شما را تکمیل و برگه اتمام ثبت نام را برای شما ارسال نمایند.

 

نتایج لاتاری 2021

لازم به ذکر است نتایج لاتاری 2022 آمریکا در اوایل ماه مه 2021 یعنی اواسط اردیبهشت 1400 اعلام خواهد شد.

 

 

آموزش ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا میتوانید از طریق لینک زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.

https://bartarmohajer.com/dv-lottery-register

بعد از ورود به صفحه ثبت نام لاتاری در بخش مشخصات فردی خود را وارد کنید.

1-مشخصات فردی:

1-نام و نام خانوادگی را به صورت انگلیسی مطابق پاسپورت

2-آخرین مدرک تحصیلی خود را از باکس مدارک تحصیلی انتخاب کنید.

3-تاریخ تولد را به صورت روز، ماه و سال وارد نماید .

4-اطلاعات محل تولد شامل شهر و کشور را در فرم ثبت نام لاتاری وارد نمایید.

5- بعد از انتخاب جنسیت یک عکس مناسب لاتاری را در باکس مشخص شده آپلود نمایید.

2-مشخصات خانواده :

این مطلب را هم بخوانید  تفاوت گرین کارت و تابعیت آمریکا در چیست؟

1-وضعیت تاهل خود را از بین مجرد، متاهل، طلاق گرفته و همسر فوت شده انتخاب کنید.

2-در صورتی که متاهل هستید تعداد فرزند زیر 21 سال خود را وارد کنید.

3-اطلاعات محل سکونت:

1-در بخش بعدی اطلاعات محل سکونت خودتان شامل کشور، استان و شهرو ادرس دقیق  را وارد کنید

2-سپس یک شماره موبایل معتبر در بخش ورود شماره موبایل وارد نمایید.

4-مشخصات پاسپورت

در بخش بعدی شماره پاسپورت و تاریخ انقضای پاسپورت را وارد نمایید.

 

سپس به روی دکمه بعدی کلیک کنید.

(آموزش ثبت نام به زودی تکمیل میگردد.)

 

شرایط ثبت نام لاتاری|چه کسانی میتوانند در لاتاری شرکت کنند؟

تا پیش از لاتاری گرین کارت 2021 (سال 2019) برای شرکت در لاتاری شرایط خاصی مطرح نبود و افراد با داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و در هر سنی می توانستند در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند اما از سال 2019 داشتن پاسپورت معتبر از ضرورات شرکت در لاتاری شد و افراد متقاضی شرکت در لاتاری حتما باید پاسپورت معتبر داشته باشند مگر اینکه به عنوان همراه یا زیر مجموعه در لاتاری شرکت کنند و فرد متقاضی اصلی شرکت در لاتاری حتما باید پاسپورت معتبر داشته باشد.

در واقع تنها افراد زیر 21 سال که زیر مجموعه پدر یا مادر یا هردو در لاتاری ثبت نام می کنند و یا افراد متاهل که زیر مجموعه همسر ثبت نام خود را انجام میدهند نیازی به داشتن پاسپورت برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا ندارند.

 

آیا افغان ها می توانند در لاتاری شرکت کنند؟

یکی از سوالات پرتکرار افراد متقاضی برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا امکان حضور افغان ها و شرکت مردم کشور افغانستان مقیم در کشورهای دیگر و به خصوص ایران هست.همان طور که میدانید لاتاری به صورت جهانی برگزار شده و متقضیان شرکت در لاتاری هرساله از سراسر دنیا در این قرعه کشی بزرگ شرکت میکنند. افراد از تمامی کشورهای دنیا امکان ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا را دارند مگر اینکه جز کشورهای ممنوع اعلام شده باشند و یا شرایط شرکت در لاتاری را نداشته باشند.

خوشبختانه تا به امروز کشور افغانستان جزو کشورهای ممنوعه نبوده و مردم افغانستان نیز می توانند در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند. اما با توجه به اینکه از ثبت نام  لاتاری گرین کارت 2021 داشتن پاسپورت برای شرکت کنندگان ضروری گردید تنها افغان هایی میتوانند در لاتاری ثبت نام کنند که پاسپورت معتبر و تاریخ دار داشته باشند چه این پاسپورت ، پاسپورت ایرانی باشد و چه پاسپورت کشور افغانستان در هر صورت داشتن پاسپورت برای ثبت نام لاتاری ضروری است.

بدون پاسپورت می توانم در لاتاری شرکت کنم

بدون پاسپورت می توانم در لاتاری شرکت کنم؟

همان طور که پیشتر گفتیم داشتن پاسپورت برای شرکت در لاتاری ضروری است مگر افراد متاهلی که زیر مجموعه همسر خود ثبت نام می شوند و متقاضیان زیر 21 سال که به عنوان همراه در لاتاری شرکت میکنند. اما با توجه به اینکه در سایت برتر مهاجر شما پیش ثبت نام انجام می دهید و در واقع  برای دوره بعد لاتاری رزور می شوید برای ثبت نام در لاتاری نیازی به پاسپورت معتبر ندارید اما ضروری است تا تاریخ 1 مهر حتما اطلاعات پاسپورت به روز خود را برای برتر مهاجر ارسال کنید.

پس اگرچه برای پیش ثبت نام به عنوان متقاضی اصلی نیازی به پاسپورت نیست اما باید در اسرع وقت اطلاعات پاسپورت معتبر خود را برای مجموعه برتر مهاجر ارسال نمایید.

 

شرایط سنی شرکت در لاتاری

برای شرکت در لاتاری هی محدودیت سنی وجود ندارد  از کودک روزه تا فرد بالای 150 سال میتواند در لاتاری شرکت کند. تنها موضوع حائز اهمیت در خصوص سن افرادنحوه شرکت در لاتاری است. به طور کلی افراد برای شرکت درلاتاری از نظر سنی به زیر گروه های زیر تقسیم میشوند.

برای ثبت نام لاتاری از نظر سنی دو دسته کلی وجود دارد.

1- سن 0-18 :

کودکان و نوجوانان زیر 18 سال (حتی با داشتن پاسپورت) فقط و فقط میتوانند زیر مجوموعه مادر، پدر یا پدر و مادر ثبت نام انجام دهند و امکان ثبت نام به صورت فردی و تکی را ندارند. برای نوجوانان و کودکان زیر 18 سال نیازی به داشتن پاسپورت جداگانه نیست  و این دسته از افراد تنها در صورتی میتوانند در لاتاری شرکت کنند که پدر یا مادر دارای پاسپورت آنها به عنوان متقاضی اصلی در لاتاری شرکت کند. افراد زیر 18 سال متقاضیانی است که تاریخ تولد آنها بعد از ۱۶ آبان ماه 1381 است.

2- سن 18 تا 21 سال :

افراد بین 18 تا 21 سال نسبت به سایر افراد متقاضی شرکت کننده در لاتاری شانس بالاتری دارند. چرا که این افراد به دو صورت جداگانه میتوانند در لاتاری شرکت کنند. بار اول با داشتن پاسپورت جداگانه و به عنوان متقاضی اصلی و بار دوم به عنوان متقاضی همراه و زیر مجموعه پدر و مادر و با اطلاعات پاسپورت پدر یا مادر. چنان چه متقاضیان این گروه سنی با پاسپورت خودشان و به عنوان شرکت کننده اصلی ثبت نام انجام دهند.

پس از قبولی و برنده شدن در لاتاری قادر هستند به تنهایی اقدام به اخذ گرین کارت آمریکا کنند و اگر به عنوان همراه زیر مجموعه مادر ثبت نام شوند به همراه مادرشان قادر به اخذ گرین کارت هستند و اگر همراه با پدر ثبت نام خود را انجام دهند در صورت برنده شدن پدر قادر هستند همراه با پدرشان اقدام به اخذ گرین کارت  آمریکا کنند با توجه به اینکه متقاضیان این گروه در صورت ثبت نام با مادر،پدر و جداگانه سه بار فرصت ثبت نام دارند بالاتارین شانس برای برنده شدن در لاتاری به این گروه از افراد تعلق میگیرد.

افراد متاهل بین سن 18 تا 21 سال هم میتوانند با پاسپورت همسر و پاسپورت خودشان به صورت جداگانه در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند.

و بهترین سن برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا شناخته میشوند.

این دسته افراد تاریخ تولد آنها قبل از 16 آبان 1381 و بعد از 16 آبان 1378 است یعنی افرادی که بین آبان ماه 1378 تا 1381 متولد شده اند.

3-سن بالا 21 سال :

عموم افراد شرکت کننده در لاتاری به گروه افراد بالای 21 سال تعلق میگیرد. افراد بالای 21 در صورت مجرد بودن ضروری است که پاسپورت معتبر برای ثبت نام لاتاری داشته باشند و تنها یک شانس برای برنده شدن در لاتاری دارند در حالی که افراد بالای 21 سال متاهل میتوانند با پاسپورت و بدون پاسپورت در لاتاری شرکت کنند. در صورتی که متقاضی متاهل بالای 21 سال پاسپورت جداگانه داشته باشد میتواند به دو صورت دوشانسه و یک بار با اطلاعات پاسپورت خود و بار دیگر با اطلاعات پاسپورت همسر ثبتنام خود را انجام دهد. توجه داشته باشید برای ثبت نام دو شانسه در برتر مهاجر نیازی به 2 بار پرکردن فرم ندارید و کافی است در هنگام ثبت نام اطلاعات پاسپورت همسرتان را نیز در فرم پر کنید.

این مطلب را هم بخوانید  حقوق و مسئولیت دارندگان گرین کارت آمریکا

چنانچه در این خصوص سوالی داشتید با کارشناسان برتر مهاجر تماس حاصل فرمایید. تلفن تماس : 09123458035

 

آیا امکان بالابردن شانس برای شرکت در لاتاری وجود دارد؟

همون طور که میدونید بسیاری از افراد به دلیل ثبت نام نادرست در مرحله قرعه کشی یا لاتاری و پس از اون در مرحله مصاحبه ریجکت می شوند و ثبت نام درست و اصولی شانس شما رو در شرکت داده شدن در قرعه کشی بالاتر میبره به همین خاطر مجموعه برتر مهاجر با داشتن کادر متخصص و وکلای مهاجرتی انتخابی درست، برای انجام امور مربوط به ثبت نام لاتاری شماست.  انجام کلیه امور ثبت نام لاتاری به وسیله مجموعه برتر مهاجر شانس شمارا برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا افزایش میدهد.

علاوه بر این اگر

کسانی که قبلا در لاتاری شرکت کرده اند میتواینند مجدد در لاتاری 2022 ثبت نام کنند؟

بله تمامی کسانی که در دوره های قبلی لاتاری شرکت کرده اند و حتی کلیه برندگان دوره های قبلی لاتاری که اقدام به دریافت گرین کارت آمریکا نکرده اند میتوانند در دوره جدید یعنی لاتاری 2022 ثبت نام انجام دهند.

آیا برای شرکت در لاتاری باید زبان انگلیسی قوی داشته باشیم؟

از زمان شرکت شما در لاتاری گرین کارت تا زمان مهاجرت حداقل 2 سال فاصله زمانی وجود دارد به همین خاطر فرصت کافی برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی وجود دارد .

 

تاریخ شروع ثبت نام لاتاری 2022

16 مهر 1399 تاریخ شروع ثبت نام لاتاری گرین کارت 2022 است. 20آبان ماه 1399

 

 

شرایط ثبت نام لاتاری (عمومی)

داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد

شرایط سنی لاتاری

کسانی که زیر ۱۸ سالگی موفق به اخذ دیپلم متوسطه شده اند می توانند در قرعه کشی به تنهایی شرکت کنند.

در زمان ثبت نام داشتن پاسپورت الزامی می باشد.

ثبت نام لاتاری

شرایط تاهل در لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری میتوانید متاهل یا مجرد باشید وهیچ تفاوتی در نوع ثبت نام شما وجود ندارد اما افراد متاهلی که همسر آنها نیز پاسپورت معتبر داشته باشد با وارد کردن اطلاعات پاسپورت همسرشان در مرحله ثبت نان شانس بیشتری برای برنده شدن دارند. در واقع با

شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت

شرایط تحصیلی لاتاری

شرایط شغلی لاتاری

جهت ثبت نام لاتاری گرین کارت، شرط شغلی وجود ندارد

 

چه کسانی میتوانند در لاتاری شرکت کنند؟

هیچ محدودیت خاصی برای شرکت در لاتاری وجود نداشته و تمام افراد بالای 18 سال با داشتن پاسپورت معتبر قادر به ثبت نام در لاتاری هستند و افراد زیر 18 سال تنها به عنوان زیر مجموعه مادر یا پدر میتوانند در لاتاری شرکت کنند.

حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در لاتاری

برای ثبت نام لاتاری شما نیازمند داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا 2 سال سابقه کار تخصصی در طی 5 سال گذشته هستید البته این شرایط برای متقاضی اصلی ثبت نام است و اگر شما به عنوان زیر مجموعه (همسر یا فرزند ) ثبت نام شوید نیازی به داشتن پاسپورت برای شما نیست.

 

سهم ایران از لاتاری

طبق قانون هر کشورکه در 5 سال گذشته کمتر از 50 هزار مهاجر به آمریکا ارسال کند میتواند در لاتاری شرکت کند

و شهروندان ایران ، افغانستان ، پاکستان و عراق نیز شامل این میشود و میتوانند در لاتاری شرکت کنند

در لاتاری سال گذشته شش هزار ایرانی برنده شدند که سهم ایران از کل کشور های اسیا بیشترین بود

برنده لاتاری میتواند سیتزن یا شهروندی آمریکا شود

بله به شرطی که حداقل 5 سال در آمریکا سکونت داشته باشد و بتواند در آزمون شهروندی قبول شود

اگر پول اضافه تر پرداخت کنیم ، تضمین قبول در لاتاری را می دهید؟

هیچ مجموعه ای نمیتواند در خصوص قبولی در لاتاری ضمانت دهد و یا ضمانت اخذ گرین کارت به برندگان لاتاری دهد

امور مربوط به مهاجرت معمولا با توجه به شرایط متقاضی ممکن است شانس را افزایش و یا کاهش دهد ولی در خصوص برنده شدن در لاتاری ، ثبت نام اصولی کافیست

و خیلی ها به دلیل انجام ثبت نام به صورت اشتباه رد میشوند

 

شرایط عکس لاتاری

یکی از مهم ترین دلایل ریجکت شدن در مرحله قرعه کشی و یا به عبارتی شرکت داده نشدن در لاتاری گرین کارت آمریکا ارسال عکس نامناسب برای لاتاری است به همین خاطر و  با توجه به اهمیت عکس مخصوص لاتاری در ثبت نام  لاتاری گرین کارت آمریکا مجموعه برتر مهاجر به صورت کامل شرایط عکس مخصوص لاتاری را بیان کرده است. با این وجود به طور کلی عکس مخصوص لاتاری باید این ویژگی را داشته باشد:

1- پشت زمینه عکس سفید باشد.

2-عکس پرسنلی و 3*4 یا عکس پاسپورت مورد قبول نیست.

3- عکس افراد شرکت کننده باید همگی جدید بوده و از تاریخ عکسبرداری حداکثر 6 ماه گذشته باشد.

4- استفاده از عینک، کلاه، زیورآلات در عکس ممنوع میباشد.

5- آرایش غلیظ که موجب تغییر در چهره شود و استفاده از لنز ممنوع است.

6-رنگ لباس شما باید سفید یا همرنگ با پس زمینه عکستان نباشد.ترجیحا لباس های تیره بپوشید.

7- عکس از روبه رو گرفته شود و تصویر فرد تمام رخ باشد.نگاه رو به بالا، سر رو به پایین و یا چهره نیم رخ مورد قبول نیست.سر رو صاف بگیرید و مستقیم به دوبین نگاه کنید.

8-عکسهای دسته جمعی و یا خانوادگی مورد قبول نیستند.

خدمات لاتاری برتر مهاجر

 
انجام ثبت نام اصولی
  • عکاسی مخصوص لاتاری
  • مشاوره برندگان لاتاری
  • انجام امور برندگان لاتاری
  • ویزای تحصیلی برندگان لاتاری
  • پر کردن DS-260

هزینه ثبت نام لاتاری توسط برتر مهاجر

نوع ثبت نام هزینه
مجرد 90 هزار تومان
متاهل یک شانسه 130 هزار تومان
متاهل دو شانسه 180 هزار تومان
هر فرزند 45 هزار تومان
عکاسی مخصوص لاتاری 30 هزار تومان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: