پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت:فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط دو جلسه فنی و یک جلسه توجیهی داشتیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ بعد از برتری تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در این مسابقه به برتری رسیدند. از فدراسیون فوتبال نیز متشکرم که برای آماده‌سازی تلاش کردند.
وی افزود:‌به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم چون برد ساده‌ای به دست نیاوردیم. بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آنها در تمرینات شرکت کردند و کار سختی پشت‌سر گذاشتند.
اسکوچیچ تأکید کرد: فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط دو جلسه فنی و یک جلسه توجیهی داشتیم. در نیمه اول بازیکنان مشغول ارزیابی بودند و از سیستم 4-3-2-1 استفاده کردیم.  البته انتظار داشتیم که در کناره‌ها دچار مشکل شویم.
اسکوچیچ ادامه داد: به خاطر اینکه مشکل کناره‌ها را حل کنیم تغییر تاکتیک دادیم و با سیستم1-2-3-4 بازی کردیم که خوشبختانه کناره‌های زمین بهتر شد. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید تأکید کنیم یکسری بازیکن جوان به تیم‌مان در نیمه دوم اضافه شدند که آنها می‌توانند انرژی خوبی به تیم ملی منتقل کنند. از نظر من بازی ما با ازبکستان که تیم خوبی است آزمون قابل قبولی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم  ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ما می‌دانستیم ازبکستان با روش 1-4-1-4 بازی می‌کند و از کناره‌ها به تیم ما فشار وارد خواهد کرد. اما این موضوع دلیل بر این نیست که تدافعی بازی می کنیم. قطعاً در بازی‌های رسمی با روش اصلی تیم ملی بازی خواهیم کرد و این بازی تنها حکم محک زدن را داشت. 

وی در خصوص عملکرد دو مهاجم ازبکستان گفت:‌ ما از عملکرد و کیفیت این دو مهاجم باخبر بودیم. البته سردار آزمون در یکی از بهترین های تیم های اروپا بازی می کند. در خصوص یکی از مهاجمان ازبکستان از کشور ایتالیا با من تماس گرفتند و اطلاعاتی می‌خواستند که من هم شدیداً از آنها تعریف کردم و نکات مثبتی را در مورد او انتقال دادم. 

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: من سه بار به ازبکستان آمدم که هیچ وقت بازنده نبودم. فکر می کنم باید بیایم و اینجا زندگی کنم.(باخنده)


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: