پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی عبدی در خصوص موفقیت پرسپولیس در آسیا می‌گوید: خدا را شکر لطف خدا و تلاش و بچه ها بود که توانستیم در آسیا به موفقیت برسیم. امیدوارم که در فینال قهرمانی کسب کنیم تا هوادارانمان  را بیش از این خوشحال کنیم.بعنوان کسی که در این تیم و با بازیکنان و کادرش زندگی کرده‌ام باید بگویم پرسپولیس لایق این درخشش در آسیا بود.

او که  موفق شد دو بار در آسیا گل بزند درباره گل فینال هم گفت : پاس بشار رسن خیلی خوب بود و باید آن را تبدیل به گل می کردم .خدا را شکر که گل زدم  اما نه برای خودم  چون من همه تلاشم را می‌کنم تا تیم موفق باشد. هر  گلی که برای پرسپولیس میزنم کلی روحیه می‌گیرم چون میدانم میلیونها نفر آدم از این بابت شاد می شوند.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امسال پنجمین جام را هم کسب می‌کند یا نه چنین گفت: تلاش همه اعضا این است که پنجمین قهرمانی را هم بگیریم اما ما بازی به بازی پیش می رویم و درست نیست  از الان در مورد قهرمانی صحبت کنیم. پرسپولیس در این چهار سال با صلابت تمام کار کرده و دوست دارد نشان دهد که قدرتمند بودن و کسب قهرمانی هایش ادامه دار است.

عبدی  در پایان  در خصوص اینکه می‌تواند جای  علیپور را در پرسپولیس  بگیرد یا خیر افزود:  می‌دانم هر بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن می‌کند باید قدر آن را بداند. قرار نیست جای کسی را در این تیم بگیرم چون با صلاحدید کادر فنی فقط جای خودم بازی می‌کنم و تمام تلاشم این است که هم به طور فردی و  هم برای تیمم بهترین باشم. برای علی آقای علیپور و همچنین مهمی ترابی که جایشان خیلی خالی بود هم آرزوی موفقیت دارم. تشکر ویژه میکنم از آقای گل‌محمدی و کادرشان به خصوص آقای مطهری و همچنین کادر پزشکی تیم پرسپولیس که خیلی به ما کمک کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: