پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم استقلال که در ماه‌های گذشته کانون اتفاقات و حواشی زیادی بوده بعد از ظهر دیروز اولین جلسه تمرینی خود را برای فصل جدید با حضور فکری و تعدادی از بازیکنان جدید آغاز کرد. در ادامه گزارشی از آنچه دیروز در زمین شماره ۲ آزادی اتفاق افتاد می‌خوانید.

وریا و ارسلان آشتی کردند

 

از قبل اعلام شده بود اولین جلسه تمرینی آبی‌پوشان از ساعت ۱۴ در زمین شماره ۲ آزادی استارت می‌خورد. از ساعت ۱۳:۳۰ اعضای این تیم یکی پس از دیگری وارد محوطه زمین شده و سپس به رختکن رفتند. وریا غفوری همراه با احمد موسوی مدافع راست جدید آبی‌پوشان و رقیب خودش در جناح راست جزو اولین افرادی بودند که وارد رختکن شدند. آرش برهانی عضو جدید کادر فنی اولین عضو همین کادر بود که وارد مجموعه آزادی شد و دقایقی بعد محمود فکری و به دنبال او صمد مرفاوی و سیروس دین‌محمدی به رختکن مراجعه کردند. پرویز مظلومی که با عقب افتادن برنامه‌های تیم ملی جوانان مشغله خاصی ندارد و صبح دیروز گفته می‌شد سرپرست جدید تیم خواهد بود، قبل از ساعت ۱۴ در محل تمرین استقلال حاضر شد؛ البته نصرا... عبداللهی سرپرست موقت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز همراه با مدیران و معاونان باشگاه در این محل حاضر شد و به نظر قرار است عمونصی به عنوان مدیر فنی در کنار کادر جدید فعالیت کند. در حالی که قرار بود تمرین ساعت ۱۴ سوت بخورد اعضای تیم تا ساعت ۱۴:۲۰ داخل رختکن بودند و سپس وارد زمین شدند و پیش پای آن‌ها دو رأس گوسفند قربانی شد. نکته جالب اینکه در موقع عکس انداختن، وریا و ارسلان مطهری دست در گردن یکدیگر انداخته بودند که نشان می‌داد آشتی کرده‌اند.

همه بودند به جز رئیس هیئت مدیره

برای برگزاری مراسم معارفه محمود فکری و همکاران او همه اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه در زمین شماره ۲ آزادی حاضر بودند به جز اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه! برخی می‌گفتند او، چون ارتباط خوبی با فرهاد مجیدی دارد در این مراسم که در روز تعطیل هفته برگزار شد شرکت نکرد. در معارفه سرمربی جدید استقلال ابتدا احمد مددی سرپرست باشگاه به صورت مفصل برای بازیکنان صحبت کرد و سپس اعضای هیئت مدیره نیز به صورت کوتاه صحبت کرده و ضمن حمایت از محمود فکری به تلاش‌های باشگاه جهت کاهش مشکلات مالی، حل مشکلات بازیکنان و باشگاه، پرداخت بدهی‌ها، باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و... استقلال اشاره کردند. در پایان این مراسم و قبل از شروع تمرین، همه حاضران یعنی اعضای هیئت مدیره، مدیران باشگاه، مربیان و بازیکنان استقلال به صورت فشرده کنار یکدیگر قرار گرفته و عکسی به یادگار انداختند. تصاویر نشان می‌دهد در اوج بیماری کرونا هیچ‌گونه ملاحظه‌ای رعایت نشد!

شروع با ۴ بازیکن جدید

متین کریم‌زاده، بابک مرادی، احمد موسوی و محمدحسین مرادمند به عنوان بازیکنان جدید استقلال در اولین جلسه تمرینی این تیم شرکت کردند. محمدرشید مظاهری دیگر بازیکن جدید این تیم همراه با مهدی قایدی، عارف غلامی و علی کریمی در اردوی تیم ملی حضور دارند. داریوش شجاعیان و محمد بلبلی که با باشگاه قرارداد دارند به دلایل نامعلومی در نخستین جلسه تمرینی آبی‌پوشان حضور نداشتند. وریا غفوری با لباس یکدست مشکی در جمع آبی‌پوشان حاضر شد ولی به دلیل مصدومیت همسترینگ که در قطر برایش به وجود آمد تمرین نکرد و نظاره‌گر مراسم معارفه و تمرین تیم بود. حسین حسینی که قبلاً صحبت‌هایی در خصوص جدایی او از استقلال مطرح شد بدون مشکل و صحبتی همراه با سایر نفرات بعد از پایان مراسم معارفه مشغول تمرین شد. با جدایی بهزاد غلامپور و حضور سعید عزیزیان در سمت مربی دروازه‌بان‌ها باید دید حسینی از نظر فنی می‌تواند پیشرفتی داشته باشد یا نه؟ این دروازه‌بان قبل از شروع تمرینات استقلال مذاکراتی با دو باشگاه انجام داد که به نتیجه نرسید؛ در واقع زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه دروازه‌بان استقلال را نمی‌خواهد و باشگاه فولاد هم اقدام به جذب محسن فروزان کرد. در خصوص سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های استقلال هواداران این تیم موضع‌گیری‌هایی انجام دادند و به سابقه حضور او در تیم پرسپولیس اشاره کردند، اما محمود فکری و صمد مرفاوی به دلیل همکاری با عزیزیان در باشگاه‌های صبا و خوشه طلایی رابطه خوبی با این دروازه‌بان بازنشسته و مربی دروازه‌بان‌ها دارند.

مهمانان معارفه

سجاد آقایی مهاجم جوان استقلال که در نیم‌فصل به صورت قرضی به ذوب‌آهن اصفهان رفته بود از دیروز در تمرین این تیم حاضر شد. او یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و باید در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند. پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید برای دقایقی صحبت کرد. علی نظری‌جویباری که با محمود فکری نسبت فامیلی دارد و همچنین کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، بهتاش فریبا و امیرحسین صادقی که دو هفته قبل در حال رانندگی با موتور به گاردریل برخورد کرده و چند روزی در بیمارستان بستری بود با بهبودی نسبی و به دعوت باشگاه جزو شرکت‌کنندگان در مراسم معارفه محمود فکری بودند. حدود ۱۰ نفر از هواداران آقا و خانم تیم استقلال موفق شده بودند خودشان را به داخل مجموعه ورزشی آزادی و کنار زمین شماره ۲ برسانند ولی بعد از دقایقی توسط نیرو‌های مجموعه ورزشی به بیرون راهنمایی شدند.

بدنساز نبود محمود گرم کرد

از جمع همکاران فکری در نساجی، حنیف عمران زاده و مربی بدنساز، چون با این باشگاه قرارداد داشتند، نتوانستند به استقلال اضافه شوند. دیروز در غیاب مربی بدنساز سرمربی جدید استقلال مجبور شد خودش بازیکنان را گرم کند. دو تن از بوقچی‌های استقلال بنری با عکس محمود فکری درست کرده و کنار زمین گذاشته بودند که زیر عکس سرمربی جدید استقلال نوشته شده بود «فکری آرپی‌جی هفت/ خوش آمدی به خونت» هروویه میلیچ و شیخ دیاباته به عنوان خارجی‌های استقلال فعلاً منتظر دریافت حق و حقوق‌شان هستند. کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده و بسیاری از مسائل مربوط به تیم استقلال و بازیکنانش مشخص نیست. با اعلام محمود فکری تیم استقلال ساعت ۹ صبح امروز در سالن سرپوشیده بدنسازی به کار با وزنه خواهد پرداخت و ساعت ۱۵ تمرین نوبت عصر در زمین چمن برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: