پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی کریمی در انتقاد از نحوه مدیریت مهدی رسول پناه، اعلام کرد اگر او منابع مالی مطالبات برانکو را تامین کرده است و مشکل برای انتقال است، خودش این کار را انجام خواهد داد. 

مهدی رسول پناه امروز در مصاحبه‌ای مدعی شد که بزرگترین مشکل حال حاضر باشگاه پرسپولیس، نوع پرداخت و رساندن پول به دست برانکو ایوانکوویچ است و این مساله باعث دردسر برای آنها خواهد شد.

 اکنون اما علی کریمی، اسطوره شماره هشت محبوب هواداران پرسپولیس در حمله به نوع مدیریت جاری در این باشگاه، مدعی شده اگر آنها پول را تامین کرده‌اند و تنها در پرداخت و رساندن به دست برانکو مشکل دارند، او قادر به انجام این کار خواهد بود.

 مطالبات برانکو این روزها به یکی از نگرانی های اصلی هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. حتی صبح امروز عده ای از هواداران در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات برانکو و وضعیت این روزهای سرخ ها مقابل این باشگاه تجمع کردند.

حالا علی کریمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داده است. علی کریمی در صفحه شخصی خود در این باره یک استوری منتشر کرده و نوشته است:

« مگر نمی گویید نمی شود پول جا به جا کرد؟ شما اگر راست می گویید پول برانکو را به من بدهید، من به دستش می رسانم! مرده و حرفش، نامه رو قاب کن، در اتاقت بگذار و به آن افتخار کن. شما اگر مدیر بودید به ترابی 150 میلیون می دادید تا 400 هزار دلار برای باشگاه درآمد زایی می شد! آقای پیروانی که در مورد همه چیز نظر می دهد چرا در خصوص ترابی چیزی به مدیر نگفت تا یک درآمد زایی خوب گیر باشگاه بیاید؟»

پخش پایانی انتقاد علی کریمی هم متوجه رسول پناه است: «گذر زمان همه چیز رو مشخص می کنه اما مقصر شما نیستید، اونیه که شماها رو انتخاب میکنه!»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: