پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که گفته می‌شد با پایان یک ماه فرصت پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو، محرومیت این تیم قطعی شش امتیاز نیز از این تیم کسر می‌شود، اما رضا یلوه معاون اقتصادی سرخ‌ها این موضوع را تکذیب کرده است.

او گفت: در این باره حواشی ایجاد شده و میگویند ما تا دوشنبه فرصت داریم، اما هیچ اخطاری به ما نرسیده و ما هم تا قبل از آن این را تسویه می‌کنیم تا مشکلی متوجه باشگاه نشود.

وی درباره تلاش پرسپولیس برای پرداخت بدهی اظهار داشت: چندین روز و چندین هفته است که ما برای تهیه پول آقای برانکو پیگیری می‌کنیم. ما قرارداد با دو مجموعه را نهایی کرده بودیم، اما هر دو تمایل داشتند که باشگاه استقلال هم در قرارداد‌ها باشد، اگر لازم باشد اسم‌ها را هم میگوییم. اما باتوجه به این که نمی‌توانیم برای استقلال تصمیم گیری کنیم، قرارداد آن قضیه کنسل شد. الان در حال رایزنی با جا‌های دیگر هستیم تا پول آقای برانکو تامین شود.

یلوه درباره احتمال کسر امتیاز عنوان کرد: مشاور حقوقی ما رای را زیر و رو کرد و به ما گفت که در رای آقای برانکو درباره کسر امتیاز و سقوط به دسته یک چیزی نیامده. اگر خطری ما را تهدید کند، فیفا یک نامه می‌زند و می‌گوید مثلا یک هفته فرصت دارید و اگر پرداخت نکنید، کسر امتیاز صورت می‌گیرد. اما ما تمام تلاشمان را میکنیم به آنجا نرسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: