پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و دیگر اعضای این تیم قول داده بود که تا 19 مهرماه تمام مطالبات فصل قبل و آپشن های قرارداد بازیکنان و کادر فنی را تسویه  کنند و در ادامه هم  پیش پرداخت فصل جدید نیز پرداخت شود اما در حال حاضر حدود 48 ساعت از زمان اعلامی مسئولان باشگاه می گذرد و هنوز هیچ پولی به حساب آنها واریز نشده است. مساله ای که باعث شد امروز جراقه ای برای اولین اعتصاب در پرسپولیس باشد.

پرسپولیس در حالی اولین جلسه تمرینات پیش فصل خود را بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شروع کرد که بسیاری از بازیکنان این تیم با اعتراض به شرایط مالی موجود و عدم تحقق وعده های مهدی رسول پناه در تمرینات شرکت نکردند تا به نوعی اعتراض خود را به گوش مدیران باشگاه برسانند.

به نظر می رسد بازیکنان پرسپولیس جدا از عدم پرداخت مطالبات نسبت به افشای رقم پاداشی که باشگاه به بازیکنان بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرده است شاکی هستند و اعتقاد داشتند نباید این مبلغ رسانه ای می شد، موضوعی که رسول پناه در گفت و گو با فوتبالی مخالف آن بود و نظری عکس آن را داشت.

برخی شایعات حاکی از این است اگر وعده های باشگاه پرسپولیس عملی نشود و تعهدی که رسول پناه به بازیکنان داده است نسبت به پرداخت آپشن ها و دریافت اولین قسط قرارداد سال جدید عملی نشود به آنها پرداخت نشود، ممکن است اعتصاب بازیکنان این تیم ادامه داشته باشد و در تمرینات شرکت نکنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: