پایگاه خبری خانه فوتبال:

شنیدیم شجاع خلیل‌زاده در اقدامی معنی‌دار ازگروه واتس‌آپ بازیکنان پرسپولیس LEFT داد! معمولاً بازیکنان، مربیانی و افرادی گروه‌های داخلی واتس‌آپی تیم‌ها را ترک می‌کنند که قصد جدایی داشته یا به تیم دیگری پیوسته باشند. به نظر می‌رسد حرکت اخیر مدافع حالا ملی‌پوش پرسپولیس هم به همین دلیل بوده باشد.

خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به میزبانی دوحه و رسیدن با سرخپوشان به فینال این رقابت‌ها مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته است. خاطرتان باشد چند روز پیش نشریه «الشرق» قطر خبر داد: «شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس گزینه الریان است و احتمال دارد به ‌زودی به این تیم منتقل شود. بعد از جدایی جایک لی، مدافع کره‌جنوبی از این تیم سران باشگاه الریان به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن هستند. خلیل‌زاده، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن کره‌ای باشد. به همین خاطر این مدافع ایرانی در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر قرار دارد. »

ظاهراً این تیم قطری حاضر است برای یک فصل بازی شجاع خلیل‌زاده مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار پول بدهد. شجاع با پرسپولیس قرارداد دارد اما ‌بندی در قرارداد خودش گنجانده که به او اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از این تیم جدا شود. در حال حاضر هم این مدافع خوش‌نقش و گلزن می‌تواند ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بپردازد و یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار نیز در جیب خودش بگذارد. شاید بد نباشد بدانید خلیل‌زاده پس از اتمام مسابقات لیگ هجدهم اولین نفری بود که قراردادش را تمدید کرد. او که بازیکن صاف و صادقی است با رقمی زیر ۲ میلیارد تومان قراردادش را تمدید کرد در حالی که چند روز بعد بازیکنانی در سطح پایین‌تر از شجاع قراردادی بالاتر بستند. یکی از این بازیکنان زبرو زرنگ با نشان دادن عکسی همراه با مالک تراکتور تبریز، موفق شد قراردادش را به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برساند.

این بازیکن از جایگاه ثابتی هم در تیم برخوردار نبود و در ادامه هم مصدوم شد. وقتی خبر این قرارداد سنگین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به گوش شجاع رسید تازه متوجه شد چقدر سادگی به خرج داده است. خلیل‌زاده به عشق پرسپولیس زیر ۲ میلیارد تومان بست در شرایطی که همبازی نیمکت‌نشین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر با باشگاه بسته بود. این مدافع گلزن در همان مقطع با خبرورزشی مصاحبه کرد و مدعی شد از ۱۰ بازیکن پرسپولیس قراردادی کمتر بسته است! شاید همان رکبی که خلیل‌زاده در پایان لیگ هجدهم خورد باعث شده باشد او این بار به فکر خودش و خانواده‌اش باشد و با قطری‌ها مذاکره کند. البته لازم به ذکر است آن قرارداد زیر ۲ میلیارد تومان شجاع خلیل‌زاده و اتفاقاتی که رُخ داد مربوط به دوران قبل از مهدی رسول‌پناه و زمان ایرج عرب بوده است.

راستی؛ کریم باقری هم قول داده این مدافع مستحکم مازندرانی را پس از بازگشت تیم ملی به ایران به باشگاه پرسپولیس برده و قراردادش را تمدید کند. آیا موفق می‌شود!؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: