پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان در این روزهای سخت کرونایی پیامی بهداشتی برای همه مردم جهان در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. گفتنی است رونالدو همراه با خانواده اش در قرنطینه در مادیرا می باشد. در ادامه عکس های از خانواده کریس رونالدو در قرنطینه را مشاهده کنید

خانواده کریس رونالدو در قرنطینه

کریستیانو رونالدو پس از اطلاع از وضعیت کشور ایتالیا و مثبت شدن تست کرونای دانیله روگانی در پرتغال ماند و خودش را قرنطینه کرد.

البته در قرنطینه چندان به رونالدو بد نمی‌گذرد، چرا که او در یک خانه ۷ طبقه در جزیره مادیرا همراه با خانواده‌اش وقت می‌ گذراند. پنجره‌ های این خانه شیک رونالدو رو به اقیانوس اطلس باز می‌ شود و در پشت بام این خانه هم یک استخر قرار دارد.

the-family-of-chris-ronaldo-in-quarantine

خانواده کریس رونالدو در مادیرا

 

پیام کرونایی کریس رونالدو به مردم جهان

در روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا شرایط را برای ادامه فوتبال در قاره اروپا غیرممکن ساخته است. با توجه به ابتلای دانیله روگانی به این بیماری، اخباری در مورد سفر کریستیانو رونالدو به پرتغال و قرنطینه شدن او در مادیرا منتشر شده است. حالا این ستاره پرتغالی مردم را به رعایت توصیه های بهداشتی دعوت کرده است.

کریستیانو رونالدو در صفحه اش نوشت: “جهان در حال سپری کردن دوره‌ ای دشوار بوده که مراقبت و دقت همه ما را نیاز دارد. من امروز با شما در جایگاه یک بازیکن صحبت نمی کنم. اما به عنوان یک پسر، یک پدر، نگران پیشرفت این بیماری و تاثیر آن بر سراسر جهان هستم.

the-family-of-chris-ronaldo-in-quarantine-1-600x606

نکته مهم پیروی از دستورات سازمان بهداشت جهانی و ارگان های دولتی برای مدیریت این شرایط است. حفظ زندگی انسان ها باید بالاتر از همه اولویت ها قرار گیرد. برای هر کسی که فرد نزدیکی را از دست داده ابراز تاسف می کنم.

با آنهایی که مانند هم تیمی ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند ابراز همبستگی کرده و از همه کادرهای درمانی که برای نجات این مردم زندگی شان را در معرض خطر قرار داده اند حمایت می کنم.”

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: