پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

گیفت‌کارت‌ها برای علاقه‌مندان بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به وجود آمدند که دارای اعتباری مجازی و غیر نقد بوده و بانک‌ها و کمپانی‌های مختلف آن‌ها را تولید و منتشر می‌کنند. با خرید و داشتن این کارت‌ها امکان خرید از فروشگاه‌های خاص و مشخص وجود دارد؛ برای مثال خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان از فروشگاهی معتبر، امکان دستیابی به خدمات ویژه‌ای از بازی‌های پلی استیشن را به وجود می‌آورد. این کارت‌ها همان‌طور که از نامشان مشخص است، مناسب هدیه دادن هستند و اعتبار آن‌ها قابل انتقال دادن نیست.

شاید هنوز در کشور ما به شکل رایج از این گیفت‌کارت‌ها استفاده نمی‌شود؛ اما در برخی از کشور‌های دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و یکی از پر‌طرف‌دار‌ترین مواردی است که مردم به یکدیگر هدیه می‌دهند. کارت‌های هدیه، مشابه کارت‌های شارژ دارای یک کد هستند که با وارد کردن آن، به اندازه شارژ کارت می‌توانید از اپلیکیشن‌های مرتبط خرید کنید. نوع گیفت‌کارت‌ها مشخص می‌کند که امکان خرید از کدام فروشگاه‌ها وجود دارد. برای استفاده از این کارت‌های هدیه جذاب، لازم است که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن آشنا شوید تا به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

 

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

پلی استیشن یکی از پر‌طرف‌دار‌ترین کنسول‌های بازی است که امروزه ورژن‌های جدید و پیشرفته آن در اختیار مردم دنیا قرار گرفته است. گیفت‌کارت‌های پلی استیشن که با نام اختصاری psn نیز شناخته می‌شوند، توسط شرکت سونی تولید و عرضه می‌شوند. کاربران با خرید گیفت کارت پلی استیشن به امکانات ویژه‌ای که شرکت سونی برای دارندگان این کارت‌ها در نظر گرفته است، دسترسی پیدا می‌کنند. البته در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان باید به نکاتی توجه کنید، تا به دلیل ارزان بودن قیمت آن، یک کارت مشکل‌دار یا جعلی دریافت نکنید.

21
برای مثال: با خرید گیفت کارت پلی استیشن 4، کدی ۱۲ رقمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید حساب سونی خود را شارژ کنید. پس از شارژ حساب سونی، امکان خرید به‌اندازه اعتبار گیفت کارت برای شما وجود دارد. گیمر‌ها و کاربران با‌تجربه می‌دانند که برای اجرای بازی‌های آنلاین و خرید بازی باید پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان و با قیمت مناسب، آن را روی کنسول خود، تنظیم و ردیم کنند.

 

 مزایا استفاده از گیفت‌کارت‌های پلی استیشن

دسترسی به بازی‌های آنلاین

کارت‌های هدیه پلی استیشن به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که کاربران با خرید گیفت کارت پلی استیشن به بازی‌های گروهی دسترسی پیدا می‌کنند. این بازی‌های گروهی به‌صورت آنلاین و برای افراد دارای گیفت‌کارت‌ها اجرا می‌شوند. افراد می‌توانند به جدید‌ترین و به‌روز‌ترین بازی‌های ساخته‌شده دست یابند.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز

شرکت سونی برای تشویق و تبلیغ محصولات خود برای کاربرانی که گیفت کارت تهیه کرده‌اند، تخفیف‌های زیادی در نظر می‌گیرد؛ بنابراین، افراد با خرید گیفت کارت پلی استیشن از امکانات ویژه بهره‌مند می‌شوند.

دستیابی به نسخه‌های دیگر

یکی دیگر از ویژگی‌های گیفت‌کارت‌ها، دستیابی به نسخه‌های دیگر بازی‌ها از‌جمله نسخه‌های بتا و دمو آن‌ها است. این ویژگی می‌تواند از مهم‌ترین امتیاز‌های گیفت‌کارت‌ها باشد که نصیب گیمر‌ها می‌شود.

فضای ابری رایگان

تمام گیمر‌ها برای نصب بازی‌های مورد‌نظرشان نیازمند حافظه خالی هستند. برای پاسخ به این نیاز گیمر‌ها، فضای ابری کافی به آن‌ها داده می‌شود تا دغدغه‌ای برای ذخیره بازی‌های خود نداشته باشند؛ این امر موجب صرفه‌جویی در استفاده از فضای ذخیره‌سازی پلی استیشن خواهد شد.

22

تهیه گیفت کارت پلی استیشن با ریجن یا ملیت‌های متفاوت

محصولات سونی طبق ریجن‌های معین و خاصی تولید می‌شوند و هر گیفت کارت بر‌اساس ریجن آن، بخشی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان و قیمت مناسب، ریجن انتخابی از اهمیت بالایی بر‌خوردار است؛ چرا‌که در نوع خدماتی که ارائه می‌شود، نقش پر‌رنگی را ایفا می‌کند. برای خرید هر کدام از گیفت‌کارت‌ها، باید با ارز همان کشور اقدام به خرید کرد؛ برای مثال مردم انگلستان هزینه خرید گیفت کارت را به‌صورت پوند پرداخت می‌کنند.

آشنایی با کاربرد‌های گیفت کارت پلی استیشن

موارد استفاده از گیفت‌کارت‌ها بسیار زیاد و شامل کاربرد‌های گوناگونی است. همان‌طور که گفتیم، با تهیه اعتبار یک کارت هدیه می‌توان از فروشگاه‌های مرتبط خرید کرد. با دسترسی به یک کارت هدیه پلی استیشن می‌توانید به‌راحتی و به‌صورت مستقیم برای خرید بازی، تهیه تخفیفات بازی‌ها، موزیک و انواع تم‌های بازی اقدام کنید.

خرید انواع بازی

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان و معتبر، شرکت سونی خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؛ این خدمات شامل خرید بازی‌های آنلاین و بازی‌های پیش‌فروش شده است. بازی‌هایی مانند WWE 2k 22 و Doom Eternal در دسته بازی‌های پیش‌فروش شده قرار دارند که به فروش می‌رسند.

تهیه تخفیفات بازی‌ها

از دیگر قابلیت‌های گیفت‌کارت‌ها می‌توان به تخفیف‌ها حین خرید بازی‌ها نیز اشاره کرد. می‌توانید در هنگام خرید بازی با استفاده از یک گیفت کارت، از تخفیف ویژه‌ای بر‌خوردار شوید. برای مثال: گیفت کارتی را در ‌نظر بگیرید که دارای ۱۵ درصد تخفیف است و شما تصمیم دارید یک بازی خریداری کنید؛ در این زمان می‌توانید ۱۵ درصد از قیمت بازی را نپردازید.

خرید موزیک

پلی استیشن موزیک در نتیجه همکاری دو شرکت سونی و اسپاتیفای تولید شده است. این سرویس امکان خرید و دانلود تمام موزیک‌های دنیا را ایجاد می‌کند. در کنسول پلی استیشن 4 با خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 می‌توانید در زمان اجرای بازی‌ها به موزیک نیز گوش دهید. البته برای این کار نیاز به یک حساب پریمیوم خواهید داشت که خرید یک کارت هدیه این مشکل را بر‌طرف خواهد کرد.

استفاده از انواع تم‌های مورد‌نظر

ممکن است برخی از گیمر‌ها به تغییر محیط بک‌گراند بازی‌های خود علاقه نشان دهند؛ این امر به‌راحتی با دسترسی به گیفت‌کارت‌ها امکان‌پذیر است. فکر کنید که می‌خواهید دکوراسیون اتاق یا منزل خود را تغییر دهید، بهترین راهکار استفاده از یک گیفت کارت است.

راه‌اندازی گیفت کارت psn در کنسول بازی پلی استیشن

امروزه تعداد افرادی که برای خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان و مناسب اقدام می‌کنند، در حال افزایش است؛ اما افرادی وجود دارند که نحوه استفاده از آن‌ها را بلد نیستند‌. مراحل راه‌اندازی گیفت کارت در پلی‌استیشن‌های 4 و 5 تفاوتی ندارند و مشابه هم هستند که در زیر به آن اشاره کردیم.

  1. اولین قدم پس از روشن‌کردن کنسول بازی، اتصال به اینترنت است.
  2. قدم بعدی ورود به اکانت psn است.
  3. سپس وارد پلی استیشن استور شوید.
  4. پس از انتخاب گزینه ردیم کد، کد ۱۲ رقمی را به‌صورت دقیق وارد کنید و گزینه yes را انتخاب کنید.
  5. در انتها وارد بخش continue shopping شوید و از اعتبار کارتتان استفاده کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه یانگ سنتر

فروشگاه یانگ سنتر با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات مختلف، از‌جمله فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش انواع لوازم جانبی موبایل، کنسول‌های بازی، خدمات درون برنامه‌ای و... سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. این فروشگاه با ایجاد امکان خرید حضوری و آنلاین، تجربه خریدی مطلوب و فوق‌العاده را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. همچنین امکان پاسخگویی به سؤالات و مشاوره را به‌منظور بهبود کیفیت خرید مشتریان قرار داده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: