پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

خرید بالابر ساختمانی در تهران با قیمت مناسب در شاهین ابزار ،بالابر یکی از تجهیزات بسیار مهم در ساخت و ساز و ساختمان سازی بوده و نقش مهمی را ایفا می کنند. بدون شک جا به جایی افراد و یا مصالح در ارتفاع بدون وجود این ماشین غیر ممکن است. برای خرید بالابر ساختمانی ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز پروژه خود را تعیین کنید. اگر پروژه شما حداکثر ۵ طبقه باشد، معمولا بالابر برای ساختمان با ظرفیت حداکثر ۳۰۰ یا ۵۰۰ کیلوگرمی کفایت می کند. اما اگر پروژه شما بیشتر از ۵ طبقه است، اگر توانایی تامین برق سه فاز در پروژه را دارید، خرید بالابر ساختمانی با ظرفیت بالای ۵۰۰ کیلوگرم برای شما به صرفه است.

خرید انوع بالابر ساختمان در تهران

بالابر ساختمانی تک فاز: نیروی مورد نیاز جهت جابجایی مصالح، بوسیله الکترو موتور تک فاز تا توان ۳ اسب بخار تامین می شود که با برق ۲۲۰ ولت شهری قابل استفاده است. در محیط ساخت و ساز شهری که برق تک فاز به سهولت در دسترس است، بالابر ساختمانی تک فاز کاربرد بالایی دارد. نکته مهم در مورد بالابر تک فاز این است که قابلیت جابجایی مصالح تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را دارد و نسبت به بالابرهای سه فاز ارزان تر می باشد.

بالابر ساختمانی سه فاز: موتور بالابر ساختمانی سه فاز نسبت به بالابر ساختمانی تک فاز قدرتمندتر است که با برق سه فاز ۳۸۰ ولت راه اندازی می شود و قابلیت جابجایی بار بیشتر از ۳۰۰ کیلوگرم را دارد. این بالابر، بیشتر در فضای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل ذکر اینکه در صورت عدم دسترسی به برق سه فاز، با استفاده از اینورتور یا درایو می توان برق تک فاز را به سه فاز تبدیل نمود، ولی در استفاده از برق سه فاز بایستی شرایط ایمنی بصورت کامل تامین شود.

خرید بالابر ساختمانی دست دوم در تهران

خرید بالابر ساختمانی دست دوم در تهران خرید و فروش بالابر های ساختمانی کارکرده به دلیل هزینه کمتر و جلوگیری از افزایش هزینه های ساخت در بین کارفرمایان و مهندسان بسیار رایج است. البته قبل از خرید بالابر ساختمانی کارکرده از توجه به نکات بسیار مهم و کلیدی غافل نشوید زیرا بالابر ساختمانی ارزان به حساب می آیند. بنابر این کمک یک متخصص و ماهر در این زمینه می تواند بسیار مفید و موثر باشد و بهترین تجربه خرید را برای شما ایجاد کند.

مزایای خرید بالابر ساختمانی از شاهین ابزار

  1. دارای بازو ها و پایه هایی از لوله های ضخیم، با گوشت زیاد و یک تکه می باشد.
  2. قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارا می باشد.
  3. بهترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی تمام مس دو خازنه خشک و باکیفیت ترین نوع گیربکس با ۶ ماه گارانتی تعویض

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم در تهران

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم در تهران کمه کم ۲۵ درصد پایینتر از قیمت نو دستگاه بالابر ساختمانی میباشد ولی باید در حد بودن بالابر ساختمانی دسته دوم رو دانست که این بالابر به چه دلیل فروخته شده پس برای دریافت قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم با شاهین ابزار تماس بگیرید و قیمت دقیق بالابر ساختمانی دسته دوم را استعلام بگیرید

مزایا و معایب انواع بالابرهای ثابت هیدرولیک

بالابر ثابت هیدرولیک جک مستقیم

مزایا:

ایمنی مناسب، قابلیت طراحی برای ظرفیت‌ها و تناژهای بالا، تعمیر و نگهداری آسان

معایب:

عمق چاهک زیاد و متناسب با کورس حرکت یا درصورت استفاده از جک‌های تلسکوپی معادل ۳/۱ کورس حرکت، لزوم استفاده از گایدریل در اطراف دستگاه، سرعت متوسط بالاروی، سطح میز با سایز متوسط

بالابرهای ثابت آکاردئونی

مزایا:

ایمنی مناسب، عمق چاهک کم نسبت به سایر بالابرها به عنوان مثال برای کورس ۷ متر و ظرفیت ۵ تن امکان طراحی با عمق چاهک ۷۰ سانتیمتر وجود دارد، امکان استفاده بدون گایدریل (در بعضی از مواقع محل استفاده به شکلی است که باید بالابر کاملاً در چاهک جمع شود و از آن محل تردد خودرو انجام گیرد، این نوع مکانیزم امکان استفاده بدون گایدریل را نیز دارا است)، قابلیت طراحی برای ظرفیت‌ها و تناژهای بالا، امکان طراحی میز کاری گسترده (مثلاً انتقال خودرو)

معایب:

سرعت بالاروی کم، وابستگی ارتفاع به طول میز

بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی

مزایا

سرعت بالاروی زیاد، ظرفیت متوسط، سایز میز متوسط، عمق چاهک بسیار کم

معایب

ایمنی کمتر نسبت به سایر بالابرها، لزوم استفاده از گایدریل در اطراف میز

مرکز خرید بالابر ساختمان در تهران

بهترین بالابر ساختمانی برای هر پروژه با توجه به ظرفیت مورد نیاز پروژه انتخاب می شود. معمولا در پروژه های کوچک تا ۴ یا ۵ طبقه، بالابرساختمان تک فاز با ظرفیت ۳۰۰ کیلویی کفایت می کند. برای پروژه های بزرگتر و تعداد طبقات بیشتر، بالا بر ساختمانی تک فاز با ظرفیت بیشتر یا بالابرهای ساختمانی سه فاز استفاده می شود. بالابرهای ساختمانی سه فاز مصرف برق کمتری دارند اما توان بیشتری نیاز دارند. شرط استفاده از بالابر ساختمان سه فاز فراهم کردن برق صنعتی در محل پروژه است. شاهین ابزار مرکز فروش بالابر نو و دست دوم در سراسر کشور می باشد برای خرید و استعلام قیمت تماس بگیرید

کاربرد بالابر ساختمانی

◊ برای ساخت سازه ها و پیشبرد پروژه های عمرانی در باربری در اسرع وقت

◊ برای بلند کردن مصالح ساختمانی از ماشین هایی مانند آسانسور استفاده می شود

◊بالابر یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی به نام مصالح است

◊یکی از اساسی ترین کاربردهای ساخت بالابر بلند کردن اجسام و افراد تا ارتفاع معینی است

◊بالابر این کار را با نیروی ویژه هیدرولیک قدرتمند انجام می دهد

◊مواد ساختمانی را در مقیاس های مختلف انتقال می دهد

خرید گیربکس بالابر ساختمانی در تهران

خرید گیربکس بالابر ساختمانی در تهران یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین قطعات مورد استفاده در موتورهای بالابر ساخت و ساز است. بسیاری از بالابر ساختمان ها از موتورهای جعبه دنده بالابر برای حمل و نقل مواد استفاده می کنند. از این قطعه ارزشمند برای کاهش سرعت و همچنین افزایش گشتاور داخل موتور استفاده می شود. با کمک گیربکس می توانید سرعت موجود در فروشگاه بالابر را کنترل کنید. در زیر محصولات شاهین ابزار برای خرید موجود است

قیمت گیربکس بالابر ساختمانی در تهران

جهت گرفتن قیمت گیربکس بالابر ساختمانی در تهران با شماره شاهین حسین پور تماس بگیرید , چون قیمت گیربکس بالابر ساختمانی متفاوت میباشد پس با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۴۴۸۵۴۴۲

تفاوت بین قیمت بالابر ساختمانی در چیست؟

اسکلت و شاسی آسانسورهای ۲۵۰ کیلویی و ۳۵۰ کیلویی و تمامی لوازم مصرفی و لوازم جانبی به جز موتور یکی هستند، تفاوت قیمت تک فاز بالابر فقط در موتور آنهاست.

نکات خرید بالابر ساختمانی

  • قرقره دستگاه باید به اندازه ای بزرگ باشد که سیم بکسل را به اندازه کافی بپیچد تا از پیچیدن سیم به دور محور انتقال و بروز حوادث جلوگیری شود.
  • قلاب استفاده شده در دستگاه دارای مقاومت کافی برای بلند کردن بار با توجه به ظرفیت بالابر می باشد.
  • سیم کششی به کار رفته در دستگاه متناسب با وزن بالابر بوده و از نظر کیفیت و مقاومت مناسب و استاندارد می باشد.
  • لوله ها و پایه های دستگاه که شاسی دستگاه را تشکیل می دهند دارای مقاومت بار مورد نیاز می باشند.
  • کیفیت گیربکس به کار رفته در دستگاه در سطح مطلوبی قرار دارد و چرخ دنده های گیربکس از آلیاژ مرغوب ساخته شده اند تا ظرفیت حمل بار مناسبی داشته باشند.
  • داشتن یک ریل بلند که فاصله کافی بالابر از ساختمان ایجاد می کند برای جلوگیری از گیرکردن مصالح در بدنه ساختمان ضروری است.

    توجه: هنگام انتخاب شاسی مناسب برای بالابر باید دقت شود زیرا شاسی باید مقاومت بار مورد نیاز را برای ظرفیت مشخص شده داشته باشد. ساختار سطل باید به گونه ای باشد که ورق استحکام لازم را داشته باشد و تحت فشار تغییر شکل ندهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: