پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

در انتهای فصل زمستان و پیش از شروع بهار، نظافت و زیباسازی در اماکن متفاوتی از جمله مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و پاساژ ها، مجتمع های ورزشی و… رونق می گیرد. نظافت و بهبود جلوه های بصری یک محیط بخش های متفاوتی دارد، اما یکی از بخش هایی که در زیبایی ساختمان ها و اماکن متفاوت بسیار تاثیرگذار است، پارکینگ مجتمع ها می باشد. در پارکینگ ها علی رغم اهمیت در زیبایی ظاهری ساختمان ها،‌ به دلیل دشوار بودن، نظافت در این بخش معمولا مورد بی توجهی و کم توجهی قرار می گیرد؛ این در صورتی است که با بهره گیری از تجهیزات و راه حل های کاربردی نظافت صنعتی می توان به سادگی سطوح پارکینگ را از هر نوع آلاینده ای زدود.

 

اسکرابر  یا زمین شوی صنعتی

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی دستگاهی بسیار آسان، کاربردی و پر قدرت است که عمل شستشو و خشک کردن را به صورت همزمان انجام می‌دهد. برسی در زیر دستگاه تعبیه شده که همزمان با چرخش پرقدرت آن آلودگی‌های کف زمین جدا شده به مخزن آب آلوده منتقل می‌شود. همزمان آب تمیز از مخزن دوم به روی زمین می‌ریزد، آن را پاک کرده و در نهایت خشک می‌کنند. اسکرابر به سه صورت دستی، برقی، باطری و خودرویی موجود است. هر کدام به تناسب محیط و فضایی که در اختیار دارید، می‌توانند کاربرد مفیدی از خود نشان دهند.

انواع مختلف اسکرابر

  1. اسکرابر دستی: معمولا از این دستگاه‌ها برای تمیز کردن راه‌ پله‌ها، راهروهای باریک و مکان‌های با مانع استفاده می‌شود. ابعاد این زمین شوی کوچک است و به راحتی می‌توانید در همه جا استفاده کنید.
  2. اسکرابر خودرویی: یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های زمین شوی صنعتی است که دقیقا شبیه یک خودروی تک سر نشین طراحی و تولید شده است. اسکرابر خودرویی به راحتی می‌تواند سطح وسیع‌تری از مکان را تحت شستشوی قوی خود پوشش دهد.

برترین برند تولید اسکرابر خودرویی  Comac (( کماک))  محصول ایتالیاست. اما شرکت اتحاد صنعت صدرا نیز علاوه بر واردات این دستگاه با تکیه بر دانش نخبه‌های کشورمان دستگاه‌های ایرانی با تکنولوژی روز اروپا می‌سازد.

  1. اسکرابرهای برقی با نیروی برق کار می‌کنند و طبیعتا قدرت مانور و حرکت را در محدوده‌ی کمتری را به وجود می‌آورند اما زمین شوی‌های باتری دار صنعتی که با باطری کار می‌کنند معمولا طول بیشتری از محیط را پاک سازی کرده و قدرت مانور بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند.
  2. اسکرابر دستی یا کف شوی صنعتی علاوه بر محیط‌های صنعتی در اداره‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، کافی شاپ‌ها و سالن سینماها و سایر مکان‌های کاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. عواملی همچون قدرت موتور، پهنای پاکسازی سطوح، طول محیط، منبع تغذیه و برند سازنده در تعیین قیمت اسکرابر تاثیر گذار است.

15

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

سوییپر صنعتی

پاکسازی و آلودگی‌های محیط کار مخصوصا در فضای باز یکی از دغدغه‌های مسئولین و پرسنل است. یکی از انواع جاروهای پرقدرت که در محیط شهری به کار می‌رود، سوییپر است. سوییپر در انواع دستی، خودرویی و تک سرنشین دار طراحی و به بازار عرضه شده است. مدل‌های دستی در محیط‌های کوچک کاربرد دارند. اما اگر محیط کاری شما وسیع است و خرید چندین دستگاه‌ها نیز به صرفه نیست بهتر است از مدل‌های سرنشین دار و خودرویی استفاده کنید.

 

دستگاه واترجت صنعتی

آب به خودی خود و با فشار معمولی، قدرت پاک کنندگی و شستشوی بالایی ندارد، به همین دلیل می بایست به منظور شستشوی مداوم از دستگاهی استفاده کرد که با قدرت بالا، همه آلودگی ها را از بطن سطوح بیرون بکشد. دستگاه واترجت صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که مشکلات روش های دستی و سنتی شتسشو را نداشته و عملکرد بهینه آن موجب بهبود فرآیند نظافت خواهد شد. فرآیند شستشوی سطوح با واترجت صنعتی بدین صورت است که در ابتدا آب با فشار معمولی وارد دستگاه شده و سپس با فشار چند صد برابر و حتی در حالات فوق فشار قوی با فشار چند هزار برابر از نازل خروجی پاشش می گردد. این افزایش فشار که توسط پمپ و سیستم واترجت انجام می شود، موجب بیرون کشیدن آب و آلودگی از خلل و فرج سطوح خواهد شد. به همین ترتیب سطحی عاری از هر نوعی آلودگی در کوتاه ترین زمان ارائه خواهد شد.

 

دستگاه پولیشر صنعتی

اگر به محیط کاری خود علاقه دارید و می‌خواهید سطوحی نظیر سرامیک و سنگ پس از پاکسازی بدرخشند، بهتر است از پولیشر استفاده کنید. پلیشر دستگاهی جلا دهنده است که می‌تواند پس از پاکسازی سطوح محیط کاری را عاری از هر گونه آلودگی نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه جاروبرقی صنعتی

16

جاروبرقی صنعتی و یا مکنده‌های علاوه بر کارخانه­جات در مدارس، دانشگاه‌ها، اداره‌ها و حتی در سالن‌های سینما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروبرقی‌های تجاری و صنعتی در انواع آبی، خاکی، تک فاز، سه فاز و ضد انفجار طراحی و تولید می‌شوند.

 

 

 

 

 

دستگاه موکت و مبل  و پرده شویی صنعتی

17

دستگاه مبل شوی صنعتی یک دستگاه نظافتی تخصصی جهت شستشوی و خشک کردن سطوح انواع مبل و صندلی موکت و پرده می باشد . این دستگاه با نحوه عملکرد عالی ایده آل  برای لکه گیری و شستشوی فرش و موکت و پرده میباشد . همچنین میتوان از این دستگاه به خوبی جهت شستشو و نظافت سطوح کاشی و سرامیک و پله ها نیز از این دستگاه ها استفاده نمود.

 

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین زمین شوی صنعتی را معرفی کردیم. کف شوی‌های صنعتی انواع مختلفی دارند که اسکرابر، سوییپر، واترجت، زمین شوی و کف شوی صنعتی و جارو برقی صنعتی حتی فرش شوی و مبل شوی صنعتی می‌توان اشاره کرد.

هر کدام بسته به محیط کاربردهای گوناگونی دارند. معمولا اسکرابرهای صنعتی بیشتر از سایر تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما سایر زمین شوی‌های صنعتی نیز برای پاکسازی و تمیزکاری محیط صنعتی کاربرد دارند.

شرکت اتحاد صنعت صدرا با تکیه بر توان دانشمندان ایرانی برترین دستگاه‌ها و تجهیزات پاکسازی محیط های صنعتی و کاری را با تکنولوژی روز اروپایی تولید و عرضه می‌کند.  

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: