پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

germanmonster.com/porsche

02191035456

اتوبان ارتش شرق

لاین کندرو

مجتمع خودرویی خوشرو 

جنب پرشیا خودرو 

مرکز هیولا آلمان

 

نمایندگی شرکت ژرمن مانستر ( هیولا آلمان ) مرکز پورشه در شهر مازندران  و نماینده رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ آلمان – تعمیرات تخصصی تمامی پورشه های داخل ایران ( پانامرا – کاین – ماکان – باکستر – کررا 911 و 718 )

 

 

چطور باید به نمایندگی پورشه مازندران مراجعه کرد؟

 

محل اصلی نمایندگی پورشه مازندران در تهران قرار دارد. شاید از شنیدن این حقیقت کمی جا بخورید. اما علت این مسئله بسیار ساده است ، از آن جایی که تعداد کمی خودروی پورشه در کل کشور وجود دارد و به واسطه تحریم های جهانی نمایندگی فروش این کمپانی از ایران خارج شده در نتیجه نمایندگی های کمی برای این خودرو در ایران وجود داشته و چند سالی است که شرکت ژرمن مانستر نماینده رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ آلمان کلیه خدمات تعمیر و دیتیلینگ و.... را به پورشه سوران در ایران ارایه میدهد و تنها تعمیرگاه های مجاز پورشه در تهران است و این شرکت بعضی از خدمات تعمیرات پورشه را در مازندران ارائه می شود.

به دلیل فراینده پیچیده تعمیرات پورشه ( مخصوصا در پورشه  با سیستم کمک فنر بادی )  و دسترسی کامل شرکت ژرمن مانستر ( هیولا آلمان ) به قطعات یدکی پورشه و دارا بودن دفتر در شهر دبی  و همچنین لایسنس رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ آلمان هیولا آلمان به ما گفت بهتر است پورشه شما از مازندران جهت تعمیر با خودروبر به تهران بیاید تا کارشناسان شرکت بتواند با تجهیزات تخصصی روی پورشه شما کار کنند و همچنین بعد از تعمیرات شرکت میتواند خودرو  شما را با خودروبر برای شما بفرستت یا خودتون با مراجعه حضوری تشریف بیارید و خودرو خود را تحویل بگیرید .

 

16

1718

 

مرکز تخصصی تعمیرگاهی پورشه در مازندران

متخصص رسمی نمایندگی پورشه در مازندران

تعمیرگاه پورشه مازندران

تعمیر پورشه در مازندران

خدمات پورشه در مازندران

خدمات پورشه در مازندران

تعمیرگاه پورشه مازندران

تعمیر پورشه مازندران

خدمات پورشه مازندران

نمایندگی پورشه مازندران

نمایندگی رسمی پورشه مازندران

نمایندگی اصلی پورشه مازندران

نمایندگی اصلی پورشه مازندران

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: