پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

سیستم اینترکام سامانه ایست نرم افزاری و یا سخت افزاری برای کنترل اینترکام تحت شبکه . در سیستم اینترکام به راحتی می توانید اینترکام جدیدی اضافه و یا حذف نمائید. با سیستم اینترکام می توانید از اینترکام های تحت شبکه به عنوان بلندگو برای پیج کردن و پخش پیام هشدار استفاده کنید. همچنین سیستم اینترکام به شما کمک می کند تا بتوانید وضعیت آن ها را مشاهده نمائید. این که اینترکام مشغول به مکالمه است و یا آماده برای تماس است.

 

کاربرد اینترکام 

از اینترکام ها به خصوص اینترکام تحت شبکه می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. به طور مثال در تونل ها و بزرگراه ها برای تماس های اورژانسی وقتی دسترسی به سیستم تلفن همراه مختل شده باشد و یا شخص تماس گیرنده به هر دلیلی نتواند از تلفن همراه استفاده نماید. اینترکام تحت شبکه با توجه به ماهیت ساختاری خود می تواند در دورترین نقاط و توسط زیر ساخت IP به سیستم اینترکام IP متصل گردد. 

 

 

سیستم پیجینگ بر اساس نوع تکنولوژی به دو دسته تقسیم می گردد :

 

1.    سیستم پیجینگ آنالوگ/سنتی

2.    سیستم پیجینگ تحت شبکه

 

7

سیستم پیجینگ آنالوگ

در سیستم پیجینگ آنالوگ ، تمامی اجزا و زیرساخت آنالوگ می باشند. کابل کشی ها از نوع سیم دو زوج مسی می باشد. اصولا در سیستم آنالوگ برای تغذیه ی بلندگو ها از آمپلی فایر های آنالوگ استفاده می شود که در توان های مختلفی در بازار ارائه می شود. توان آمپلی فایر ها با مجموع توان بلندگوهایی که به آن متصل است در ارتباط می باشد ، به طور مثال اگر 10 بلندگوی ستونی با توان 20 وات داشته باشید می بایست از یک آمپلی فایر حداقل 200 وات استفاده نمائید.

 

بلندگوی تحت شبکه

 

اسپیکر تحت شبکه 

اسپیکر های تحت شبکه ابزاری برای انتقال صدا تحت شبکه می باشند. ممکن است در ادامه به جای واژه ی اسپیکر تحت شبکه از اسپیکر IP ، اسپیکر SIP و یا اسپیکر ویپ استفاده نمائیم چون یک معنای واحد دارند.

8

در اسپیکر تحت شبکه از چه نوع بلندگویی استفاده شده است؟ 

نوع بلندگوی مورد استفاده در اسپیکر تحت شبکه اهمی است چون خروجی برد اسپیکر ، اهمی است. بلندگوهای تحت شبکه در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند. با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: