پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ماشین ظرفشویی ایندزیت بنا بر دلایل مختلفی ممکن است به خوبی کار نکند، در این شرایط کد‌های خاصی بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی نشان داده می‌شوند. مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز با آگاهی کامل نسبت به این کد‌ها به راحتی می‌تواند نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدام کند. آیا می‌دانید نمایش کد خطا ۰۲ A بر روی ماشین ظرفشویی ایندزیت نشانه چیست و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟ در این محتوا به این سؤال پاسخ می‌دهیم، بنابراین تا انتهای محتوا در کنار ما باشید.

 

خطای ۰۱ A ظرفشویی ایندزیت

هنگامی که این کد بر روی نمایشگر نشان داده شود، به احتمال زیاد موتور اصلی دستگاه، برد الکترونیکی و یا هیتر پمپ دچار خرابی و نقص شده است. برای برطرف کردن این مشکل باید سوئیچ فشار و یا سیم کشی ماشین ظرفشویی را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

خطای۰۲A ظرفشویی ایندزیت

این کد هنگامی بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود که در فرآیند آبگیری و یا پر شدن محفظه داخلی مشکلی به وجود آمده باشد. در این حالت به احتمال زیاد مدار برد الکترونیک خراب شده است.

به منظور برطرف کردن این مشکل کارشناسان در مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز، ابتدا نسبت به بررسی منبع آب، شیر ورودی، شلنگ ورودی و اتصالات سیم را بررسی می‌کنند. اگر تمامی موارد ذکر شده سالم باشند، اتصالات سیم ماشین ظرفشویی و بر د الکترونیک چک می‌شود.

خطای۰۳A ظرفشویی ایندزیت

در صورتی که پمپ دچار نقص و یا لوله مسدود شده باشد، آب از ماشین تخلیه نخواهد شد و بنابراین این کد نمایش داده می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز نسبت به بررسی سیم کشی ماشین ظرفشویی اقدام می‌کند. در صورتی که مشکل در سیم کشی مشاهده نشد، تعمیرکار نسبت به بررسی فیلتر، شیلنگ خروجی و پمپ تخلیه اقدام می‌کند. در نهایت، تعمیرکار از سالم بودن مدار برد الکترونیکی مطمئن خواهد شد.

خطای ۰۴A در ظرفشویی ایندزیت

خرابی و یا نقص مرتبط با دمای آب ماشین ظرفشویی از دلایلی است که این کد بر روی نمایشگر نمایش داده می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل باید در نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز نسبت به سالم بودن ترموستات و مدار برد الکترونیکی اطمینان لازم حاصل گردد. در مرحله بعد، سیم کشی در ترموستات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده ایراد نسبت به برطرف کردن آن اقدام خواهد شد.

14

خطای ۰5A در ماشین ظرفشویی ایندزیت در مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز

علت این خطا در ماشین ظرفشویی ایندزیت به آب نگرفتن دستگاه یا وارد شدن آب بیش از حد آب مرتبط می‌شود. در این حالت، فیلتر عامل ایجاد این مشکل است. برای برطرف کردن این خطا در دستگاه لازم است تا از تمیز بودن فیلتر‌ها مطمئن شوید. توصیه می‌کنیم سالم بودن ماژول الکترونیکی را نیز بررسی فرمائید.

خطای ۰6A در ظرفشویی ایندزیت

نقص در آبگیری و یا سوختن شیر برقی از دلایل مشاهده شدن این کد خطا در دستگاه محسوب می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که مشکل به خرابی مدار برد مربوط باشد.

به منظور برطرف کردن این مشکل، مرکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز در درجه اول سیم‌کشی مرتبط با شیر برقی را بررسی می‌کند. اگر مشکل مربوط به این قسمت نباشد، نسبت به بررسی منبع آب، شیلنگ ورودی و همچنین شیر ورودی آب اقدام خواهد شد.

خطای ۰8A در ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز

علت نمایش این کد در ظرفشویی ایندزیت خرابی هیتر یا المنت دستگاه می‌باشد. به منظور برطرف کردن این خطا مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز ابتدا از سالم بودن هیتر مطمئن شده و سپس سیم‌کشی دستگاه را کنترل خواهد کرد.

خطای ۰۹A در ظرفشویی ایندزیت

علت مشاهده شدن کد ۰۹A در ظرفشویی ایندزیت مشکل در نرم‌افزار دستگاه می‌باشد. در این حالت، احتمالاً مدار برد الکترونیکی در دستگاه دچار مشکل شده است. به منظور حل این مشکل در دستگاه ایندزیت، PCB دستگاه می‌بایست تعویض گردد. برای حل این مشکل به نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز مراجعه نمایید.

خطای ۱۰ A در ظرفشویی ایندزیت

علت نمایش دادن این خطا به باز شدن المنت دستگاه مرتبط می‌شود. به منظور برطرف نمودن خطای ۱۰ A در ماشین ظرفشویی باید از سالم بودن سنسور حرارتی مطمئن شد و بهتر است به مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز مراجعه شود.

15

خطای ۱۱ A ماشین ظرفشویی ایندزیت

علت مشاهده کردن این کد در ماشین ظرفشویی ایندزیت به دلیل بروز اشکال در پمپ دستگاه است. جهت رفع کد ارور ۱۱ A در ماشین ظرفشویی ایندزیت باید نسبت به هر گونه نقص در پمپ دستگاه و اتصالات آن اطمینان حاصل گردد.

خطای ۱۲ A در ظرفشویی ایندزیت

علت مشاهده کردن کد خطای ۱۲ A در ظرفشویی ایندزیت به خطای ارتباطی در کارت کنترل الکترونیکی مرتبط می‌شود و بذین جهت دستگاه نمی‌تواند نرم‌افزار را شناسایی کند. برای حل این مشکل باید نسبت به سالم بودن کارت کنترل الکترونیکی و اتصالات بین آن‌ها اطمینان حاصل شود.

 

برطرف کردن خطای ۱۳ A ماشین ظرفشویی در مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز

این کد زمانی مشاهده می‌شود که فرآیند شستشو تمام می‌شود اما درب مربوط به پخش مواد شوینده به خوبی کار نمی‌کند. به منطور برطرف کردن این خطا در ظرفشویی ایندزیت می‌بایست از سلامت شیر برقی و همینطور اتصالات آن قسمت اطمینان حاصل کنید.

خطای02 H در ظرفشویی ایندزیت

این کد زمانی نمایش داده می‌شود که زمان آبگیری طولانی شود. برای برطرف کردن این خطا در ظرفشویی، مرکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز نسبت به سالم بودن منبع آب، شیلنگ ورودی و اتصالات دستگاه مطمئن می‌شود. در صورتی که تخصص کافی برای انجام این کار را ندارید، از تجربه افراد متخصص و متبحر بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

ماشین ظرفشویی ایندزیت یکی از برندهایی است که توانسته طرفداران زیادی را در این صنعت به خود جلب کند. کدهای خطایی که ممکن است بنا بر دلایل مختلف بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شوند از جمله عواملی محسوب می شوند که افراد را روانه مراکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در اهواز می کنند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نداشتن تخصص کافی در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات ماشین ظرفشویی از راهنمایی های کارشناسان و مهندسین کارآزموده استفاده کنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: