پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

https://www.nadipack.com/category/sharing-pack-packaging-machines/

زمانی که سخن از برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات بسته بندی به میان می‌آید برند نادی پک به ذهن‌ها خطور می‌کند. این شرکت در طی 30 سال فعالیت حرفه‌ای خود به واسطه ارائه خدمات نوین و کامل و همچنین تولید انواع دستگاه‌های بسته بندی مدرن توانسته تحول بزرگی را در صنعت بسته بندی ایران ایجاد کند.

 

خدمات نادی پک در راستای برطرف کردن نیازهای کشور در صنعت بسته بندی

شرکت نادی پک از سال 1370 شمسی فعالیت خود را در عرصه بسته بندی آغاز کرده است. این مجموعه در حال حاضر با بهره‌گیری از 200 پرسنل متخصص و مجرب قادر به ارائه کامل‌ترین خدمات بسته بندی در داخل کشور است. البته این شرکت علاوه بر ایجاد تغییرات اساسی در بازار داخلی توانسته در بازارهای خارجی بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

نادی پک بنا بر عملکرد بسیار حرفه‌ای خود در بازارهای داخلی و خارجی توانسته نمایندگی انحصاری برندهای محبوب تولید کننده دستگاه‌های بسته بندی چون HENKOVAC و KRONEN را در داخل ایران بر عهده بگیرد. این دو برند به ترتیب در کشورهای هلند و آلمان مستقر بوده و ماشین‌آلات مخصوص بسته بندی چون ترموفرمینگ، وکیوم غذایی، خطوط سالاد و... را به شرکت نادی پک ارسال می‌کنند.

نادی پک بزرگ‌ترین صادرکننده انواع دستگاه بسته بندی به کشورهای سراسر دنیا

نادی پک به واسطه ارائه خدماتی نوین و جامع در صنعت بسته بندی در داخل کشور توانسته گستره ارائه خدمات خود را به میزان بسیاری افزایش دهد. به گونه‌ای که در طی چندین سال اخیر این شرکت حدود 20 درصد کل تولیدات خود را به کشورهای توسعه یافته‌ای چون روسیه، آمریکا، بلژیک، ایتالیا، آلمان، سوئد، امارات متحده عربی، آذربایجان و... صادر می‌کند.

نادی پک تولید کننده بهترین و پیشرفته‌ترین انواع دستگاه بسته بندی

در مجموعه نادی پک در حال حاضر بیش از 27 مدل دستگاه بسته بندی تولید و روانه بازار بین‌المللی می‌شوند. هر یک از این دستگاه‌ها بنا بر تکنولوژی و مهندسی خاص خود در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله پرکاربردترین و پرفروش‌ترین ماشین‌آلات بسته بندی تولیدی در نادی پک عبارت‌اند از:

  • دستگاه بسته بندی سیل وکیوم
  • دستگاه اسکین پک
  • دستگاه شیرینگ پک

20

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نادی پک

دستگاه سیل وکیوم نادی پک بی‌شک بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه برای بسته بندی سریع، باکیفیت و بهداشتی مواد غذایی است. این دستگاه به واسطه مکانیزم عملکردی خاص خود می‌تواند به شیوه‌ای کاملا متفاوت و بهداشتی محصولات غذایی را در ظروف یکبار مصرف بسته بندی کند.

فرایند بسته بندی محصولات غذایی در این نوع دستگاه‌های نادی پک بدین صورت است که ابتدا هوای داخل موجود در بسته بندی تخلیه شده و سپس برای ماندگاری و طراوت هر چه بیشتر محصولات به داخل بسته بندی گازهای نیتروژن یا کربن دی‌اکسید تزریق می‌شود.

دستگاه اسکین پک نادی پک

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دستگاه اسکین پک نادی پک توانایی بسته بندی محصولات بدون نیاز به قالب‌ است. از این دستگاه در بسته بندی انواع محصولات مانند قطعات یدکی، انواع چسب، ابزارآلات مختلف و... استفاده می‌شود. در این مدل از دستگاه‌های پیشرفته نادی پک در طی فرایند بسته بندی محصولات هوای داخل آن‌ها تخلیه می‌شود. دستگاه‌های اسکین پک نادی پک به دو صوت اتوماتیک و دستی کار کرده و قابلیت تنظیم دارند.

دستگاه شیرینگ پک نادی پک

دستگاه شیرینگ پک نادی پک بهترین گزینه انتخابی برای استفاده در کارخانجات بزرگ و تولیدات انبوه است. این دستگاه پیشرفته بسته بندی قابلیت دوخت و بسته بندی محصولات در کمترین زمان را داشته و نسبت به سایر دستگاه‌ها بازدهی بسیار بالاتری دارد.

دستگاه‌های شیرینگ پک نادی پک در چهار نوع دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک، کابینی و پلی‌اتیلن تولید می‌شوند. دوخت و شیرینگ در این دستگاه‌ها از 200 عدد محصول در ساعت تا 700 عدد محصول در ساعت است که شرکت‌ها می‌توانند بسته به میزان تولیدات خود سرعت بسته بندی این دستگاه‌ها را تنظیم کنند.

خدمات پس از فروش شرکت نادی پک

خدمات نادی پک به خصوص بخش مربوط به خدمات پس از فروش بسیار گسترده و جامع است. در بخش خدمات پس از فروش این شرکت برای هر واحد کادر و تیم متخصص و فنی در نظر گرفته شده است. خدمات پس از فروش نادی پک شامل واحدهای زیر است:

  • واحد نصب دستگاه
  • واحد خدمات فنی
  • واحد تامین و فروش قطعات یدکی

واحد نصب دستگاه نادی پک

در شرکت نادی پک پس از فروش ماشین‌آلات و تجهیزات بسته بندی نیروی متخصص و مجرب به منظور نصب دستگاه به محل مقرر شده مراجعه می‌کنند. تکنسین‌‌های فنی واحد نصب دستگاه نادی پک در کمترین زمان کلیه فرایند نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها را انجام داده و در آخر نیز نکات ایمنی و آموزش نگهداری از دستگاه را به مشتریان شرح می‌دهند.

واحد خدمات فنی نادی پک

در واحد خدمات فنی شرکت نادی پک همواره کارشناسان زبده و متخصصی در حال فعالیت هستند. هدف اصلی ما از ارائه خدمات در این بخش پاسخ‌‌گویی سریع و آنی به مشتریان خود در زمینه سرویس و تعمیر دستگاه‌های شیرینگ و سایر دستگاه‌های تولیدی است.

در واحد خدمات فنی نادی پک پس از دریافت درخواست تعمیر یا نیاز به سرویس دستگاه کارشناسان مجرب این بخش سریعا به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. پس از مراجعه کارشناسان در صورت وجود مشکل عمومی در دستگاه فرایند سرویس یا تعمیر آن در محل نصب انجام می‌شود. اما در صورتی که مشکلات جدی‌تری در بخش فنی دستگاه ایجاد شده باشد دستگاه نیز به مرکز خدمات فنی ارجاع داده شده و در کمترین بازه زمانی فرایند سرویس یا تعمیر آن صورت می‌گیرد.

21

بخش تامین و فروش قطعات یدکی در نادی پک

در حالت کلی فرایند ساخت و تولید انواع دستگاه و تجهیزات بسته بندی در شرکت نادی پک با بالاترین سطح کیفی انجام می‌شود. اما به جهت اطمینان و جلب رضایت مشتریان در این بخش خدمات نادی پک همواره واحد تامین و فروش قطعات یدکی راه‌اندازی شده است تا در صورت نیاز به تعویض قطعات فنی دستگاه‌های تولیدی در اسرع وقت فرایند مربوط به تامین آن از سمت این شرکت انجام شود.

سخن پایانی

شرکت نادی پک با سابقه بیش از 30 سال تلاش مداوم و بی‌وقفه در صنعت بسته بندی امروزه توانسته در مرکز توجه بازار داخلی و بسیاری از بازارهای خارجی قرار گیرد. در این مجموعه بیش از 27 مدل دستگاه پیشرفته و مجهز بسته بندی تولید شده و در بازار بین‌المللی به فروش می‌رسد. در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد خدمات نادی پک یا شرایط فروش دستگاه و تجهیزات در این موسسه کافی است تا با کارشناسان حاضر تماس حاصل فرمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: