پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تابلو و ماژیک وایت برد نقش مهمی در تسهیل ارتباطات و همکاری در محیط‌های آموزشی و اداری دارند. بااین‌حال، همه ماژیک‌ها از نظر کیفیت جوهر، دوام و قابلیت پاک‌شدن آن برابر نیستند. شیدکو به‌عنوان تولیدکننده‌ای باسابقه، شناخته شده به تولید تجهیزات آموزشی کاربرپسند و باکیفیت، از جمله تابلو وایت برد و ماژیک است که در طول چند دهه سابقه خود، تلاش می‌کند تا از طریق تحقیقات گسترده بازار به نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

تلاش‌های مستمر شیدکو در درک نیازهای مشتریان از طریق بازخورد مشتری و بینش بازار، منجر به تولید و توسعه نسل جدیدی از ماژیک‌های وایت برد شده است. این ماژیک‌ها دارای مزایای متمایز نسبت به سایر برندهای موجود در بازار هستند و توجه بخش تجهیزات آموزشی کشور را به خود جلب کرده‌اند. در این بررسی تخصصی، ویژگی‌های کلیدی ماژیک‌های وایت برد Shidco را معرفی می‌کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام انتخاب ماژیک وایت برد برای تابلو وایت برد خود کمک کنیم.

15

طراحی و کیفیت ساخت ماژیک وایت برد

شرکت شیدکو به طور پویا در زمینه طراحی و تولید ماژیک وایت برد و تخته وایت برد باکیفیت بالا فعال است و از تکنیک‌های طراحی پیشرفته و فرایندهای تولیدی استاندارد و مدرن برای اطمینان از تولید ماژیک‌های کاربرپسند استفاده می‌کند. این شرکت تأکید زیادی بر تولید ماژیک‌هایی دارد که نیازها و ترجیحات کاربران را به‌ویژه در محیط‌های آموزشی برآورده کند.

یکی از فاکتورهایی که در خاص بودن ماژیک وایت برد شیدکو مؤثر است، سبک طراحی آن است. این ماژیک‌ها مطابق با اصول ارگونومی دست انسان طراحی شده‌اند، بنابراین واضح است که این ویژگی در کنار قطر نه‌چندان زیاد ماژیک باعث راحت قرارگرفتن آن در دست و به‌اصطلاح خوش‌دست بودن ماژیک می‌شود. ماژیک وایت برد شیدکو علاوه بر تولیدشدن مطابق با اصول ارگونومی دست، دارای نوع طراحی و استایل شیکی است که باعث تطبیق ظاهر ماژیک با تابلوهای وایت برد در فضاهای آموزشی و اداری شده است.

اجزای یک ماژیک وایت برد

ماژیک وایت برد از اجزای متفاوتی مانند بدنه، فیلتر، نیب، جوهر، ته ماژیک و درب پلاستیکی ساخته شده است که در ادامه این قسمت‌ها را باهم به طور کامل بررسی می‌کنیم و در ویدئوها نیز این اجزا را خواهیم دید.

بررسی تخصصی بدنه، ته و درب ماژیک

جنس بدنه ماژیک شیدکو از پلاستیک فوق‌العاده باکیفیت و سازگار با محیط‌زیست است. لازم به ذکر است رنگ نوشته‌های مندرج بر روی بدنه ماژیک نیز بسیار بادوام است و در استفاده‌های متعدد، نوشته‌ها سائیده و کم‌رنگ نمی‌شوند. به همین علت حتی اگر جوهر ماژیک روبه‌اتمام باشد، ظاهر آن مانند روز اول تمیز و جذاب است.

درب نسل جدید ماژیک‌های وایت برد شیدکو نیز جهت استحکام بیشتر و بهتر بسته‌شدن، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با دو حرکت و در واقع با دو فشار کم به درب، بسته می‌شوند. صدای تیک موقع بسته‌شدن کامل درب جذابیت بیشتری به ماژیک داده است.

بررسی تخصصی جوهر ماژیک وایت برد

ماژیک‌های وایت برد شیدکو به دلیل کیفیت جوهر استثنایی و طول نوشتاری زیاد خود شناخته شده‌اند. تیم تحقیق و توسعه شیدکو با مشارکت تیم تحقیقات بازار، پس از سال‌ها تحقیق و بررسی میدانی در دانشگاه‌های کشور، مصاحبه حضوری با اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان به فرمول ساخت جوهر خوش‌رنگ با پاک‌شوندگی عالی دست پیدا کردند که این ترکیب انحصاری توسط یکی از بهترین کارخانه‌های تولید جوهر دنیا در آلمان، تولید شده است. جوهر آلمانی ماژیک‌های شیدکو شفافیت و رنگ خوبی دارد و کاملاً غیرسمی است. در فرمول جدید جوهرهای ماژیک از تولوئن استفاده نمی‌شود. تولوئن ماده‌ای است که اثر مخرب بر جو زمین دارد و برای حفاظت از لایه ازن و عمل به مسئولیت‌های اجتماع شرکت‌ها برای محیط زیست از فرایند تولید جوهر حذف شده است.

در طول بررسی‌ها متوجه می‌شویم که ماژیک‌های شیدکو با طول نوشتاری بسیار زیاد خود که از طریق فناوری پیشرفته و افزایش حجم جوهر به دست می‌آیند، از دیگر ماژیک‌های موجود در بازار متمایز هستند. ماژیک وایت برد شیدکو با طول نوشتاری 1000 تا 1200 متر از دیگر ماژیک‌ها پیشی می‌گیرد. این ویژگی ماژیک‌های وایت برد شیدکو را به انتخابی مطلوب برای دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی تبدیل کرده است.

16

 

ماژیک‌های شیدکو طول نوشتاری بالای خود را مدیون فرمولاسیون ویژه جوهر آنها هستند. در تولید جوهر این ماژیک‌ها علاوه بر عناصر موردنیاز در تولید جوهر، از درصد کمی روغن برای روان‌تر شدن جوهر، افزایش ماندگاری و همچنین قابلیت پاک‌شوندگی راحت و سریع آن استفاده شده است. همچنین در جدیدترین نسل ماژیک‌های وایت برد مقدار گرماژ جوهر موجود در مخزن ماژیک نیز جهت افزایش طول نوشتاری ماژیک افزایش‌ یافته است.

اگر در فرمولاسیون جوهر این ماژیک فقط از درصدی الکل استفاده می‌شد، به‌طورقطع در صورت بازماندن درب ماژیک، جوهر خیلی زود خشک و غیر قابل‌استفاده می‌شد. اما این موضوع در مورد ماژیک شیدکو چندان صدق نمی‌کند. برای ارزیابی دوام ماژیک‌ها، زمان درپوش آف آنها در شرکت شیدکو آزمایش شد. زمان درپوش آف به دوره‌ای اطلاق می‌شود که در طی آن ماژیک می‌تواند بدون درب باقی بماند بدون اینکه خشک شود. جوهر این ماژیک‌ها تا حدود 24 ساعت پس از قرارگیری در معرض هوا همچنان قابل استفاده بود.

از لحاظ ملاحظات بهداشتی و ایمنی ماژیک‌های شیدکو برای بررسی خطرات بالقوه برای سلامتی مانند استنشاق بوی جوهر یا تماس پوست با جوهر نیز تست شده‌اند. جوهر بدون بوی این ماژیک کاملاً غیرسمی و بدون ضرر برای تماس با پوست است. این ویژگی رنگ‌های مختلف ماژیک‌های شیدکو را برای استفاده کودکان و خردسالان نیز مناسب می‌کند.

بررسی تخصصی نیب ماژیک وایت برد

نیب ماژیک شیدکو ساخته شده از الیاف فشرده بادوام است که به‌راحتی جوهر را از مخزن به سطح موردنظر برای نوشتن انتقال می‌دهد. این قسمت بسیار بادوام است و در مقابل فشار دست ناشی از استفاده‌های متعدد دفرمه یا دچار از هم گسستگی نخواهد شد. مواد اولیه نیب می‌تواند الیاف پلی‌استر یا الیاف اکریلیک باشد که در مویینگی و روان بودن جوهر و یکدست و یکسان بودن نوشتار ماژیک تأثیر زیادی دارد. بهترین نوع نیب، اکریلیک است که نیب ماژیک‌های شیدکو در هر دو نوع سر تخت و سرگرد اکریلیک و ساخت ژاپن است.

نوک باکیفیت ماژیک وایت برد شیدکو که هم در طرح‌های سرگرد و هم سر تخت با کیفیت بالا تولید می‌شود، نظرات مثبتی از متخصصان این حوزه را به خود جلب کرده است و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و عملکرد آن به دلیل تطبیق‌پذیری و سهولت استفاده، مورد تحسین قرار گرفته است. ماژیک نوک‌گرد کاربرد صاف و دقیقی را برای کارهای مختلف از جمله نوشتن با ضخامت نوشتاری بالا فراهم می‌کند، درحالی‌که نوک سر تخت باعث ایجاد تنوع در نوشته‌ها و زیبانویسی می‌شود. با طراحی نوآورانه و عملکرد قابل‌اعتماد، ماژیک وایت برد شیدکو ثابت کرده است که یک ابزار ارزشمند برای اساتید و مدیران متبحر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: