پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بسیاری از افراد برای خواندن داستان‌ های ترسناک تنهایی و محیطی تاریک را ترجیح می‌ دهند. رمان‌ های ترسناک به گونه‌ ای هستند که اگر با شخصیت‌ های اصلی داستان و فضای ترسناک آن همراه شوید نمی‌ توانید داستان را نیمه کاره رها کنید. در ادامه این مقاله از فروشگاه آنلاین ایکات به معرفی ۵ کتاب رمان ترسناک دنیا می‌ پردازیم پس با ما همراه باشید:

 

 

  • بچه‌ های خاص خانه خانم پریگرین

این کتاب نوشته رنسام ریگز می باشد. برتون که کارگردانی کاربلد است توانست از این رمان فیلمی ترسناک و هیجانی بسازد. جیکوب شخصیت اصلی این رمان ترسناک است که پدربزرگش پس از اتفاقات جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده است. این اتفاقات به حدی عجیب بودند که دوستان و آشنایان پدربزرگش به سلامت عقل او مشکوک می‌ شوند. این در حالی است که جیکوب که لحظات پایانی زندگی پدربزرگش را در کنارش بوده و حرف‌ هایش را شنیده به کشف رازهای زندگی او علاقه مند شده است.

از میان اتفاقات مختلفی که برای پدربزرگ جیکوب اتفاق افتاده است رو به رو شدن با بچه‌ های خاص خانه خانم پریگرین مهم‌ ترین آن است. جیکوب به دنبال پاسخ معماهای عجیب و غریب پدربزرگش است تا بتواند پاسخی برای آن ها پیدا کند.

 

  • کتابخانه ارواح

کتابخانه ارواح در دو جلد به نویسندگی ریچارد دنی به عنوان یکی از رمان‌ های ترسناک دنیا شناخته می‌ شود. جلد دوم این کتاب کارناوال شوم نام دارد. سایمون سانتیاگو به عنوان شخصیت اصلی این داستان قابلیت صحبت کردن با مرده‌ ها را دارد. بر اساس همین قابلیت که در کودکی در وجود او بوده است، شغل سایمون گیر انداختن ارواح شیطان صفت است. این در حالی بود که سایمون در زمان کودکی قدرت درک این قابلیت خود را نداشته است و به مرور توانسته آن را شناسایی کرده و بپذیرد.

سایمون علاقه بسیار زیادی به کتاب‌ ها و داستان‌ ها داشت و رغبتی به درس‌ های مدرسه از خود نشان نمی‌ داد. او که پس از مرگ پدر و مادرش با خانواده عمویش زندگی می‌ کرد به کتابخانه‌ ای که توسط ارواح تسخیر شده بود رفت. برای سایمون که توانایی صحبت با مردگان را داشت، قرار گرفتن در چنین موقعیتی خوش شانسی بزرگی بود. اگر شما نیز به قرار گرفتن در چنین موقعیت‌ هایی علاقه دارید، بهتر است با خواندن این رمان با سایمون همراه شوید.

رمان کتابخانه ارواح

 

  • ربه کا

ربه کا زنی است که خودش در داستان حضور ندارد، ولی حضورش در تمامی لحظات رمان حس می‌ شود. حضور نامرئی ربه کا به حدی در سراسر رمان پررنگ است که موجب شده به شخصیت اصلی این داستان تبدیل گردد. پس از مرگ ربه کا شوهر ثروتمندش با ندیمه‌ ای جوان ازدواج کرده و او را به خانه خود می‌ آورد. این در حالی بود که ربه کا همچنان پس از مرگ خود نیز در آن خانه زندگی می‌ کرد.

برخی خصوصیات شگفت انگیز ربه کا و صحبت هایی که درباره او شنیده می شد، موجب شده بود که ندیمه جدید از رفتارهای او تقلید کند. همسر سابق ربه کا هیچ علاقه‌ ای به صحبت کردن درباره ربه کا، حضورش در خانه و همچنین دلیل مرگ او نداشت. در این رمان عاشقانه که توسط دافنه دوموریه نوشته شده است معماهای ترسناکی وجود دارد. مخاطبان برای پیدا کردن سوالات خود تا انتهای داستان با روح ربه کا همراه می‌ شوند. آلفرد هیچکاک توانسته با کارگردانی ماهرانه این داستان اسکار بهترین فیلم و فیلم برداری را دریافت کند.

رمان ربه کا

 

  • اتاق مهمان

نویسنده داستان اتاق مهمان دریدا سی میچل است. این کتاب جایزه پرفروش‌ ترین کتاب‌ های ژانر جنایی و وحشت را از آن خود کرده است. این رمان یک داستان جنایی یا ترسناک معمولی که در آن شخصیت‌ ها از دست قاتل یا قاتلین فرار می‌ کنند نیست؛ بلکه افراد بیش از هر کس دیگری باید از خودشان بترسند و تنها نباشند. زیرا ممکن است در اتاق مهمان بلایی بر سر خودشان بیاورند.

افراد مهمان در این اتاق به طرز مشکوکی خودکشی خواهند کرد. لیزا که شخصیت اصلی این داستان است، یادداشت‌ هایی ترسناک از مستاجر قبلی درباره خانه و زوج صاحب خانه پیدا می‌ کند. بنابراین لیزا تصمیم می گیرد به دنبال فاش کردن راز اتاق مهمان برود‌. در این داستان خواننده نیز همراه با لیزا به دنبال در مسیری ترسناک و دلهره آور به دنبال کشف حقیقت است. این در حالی است که خواننده ممکن است در این مسیر به لیزا نیز شک کند. اگر به دنبال پیدا کردن یک کتاب ترسناک و پر از معما هستید؛ بهتر است اتاق مهمان را انتخاب کنید.

 

  • فروپاشی

بی ای پاریس نویسنده رمان مشهور پشت درهای بسته، نویسنده داستان فروپاشی نیز هست‌. این کتاب نیز همانند سایر آثار این نویسنده به عنوان پرفروش‌ ترین کتاب‌ های نیویورک تایمز محسوب می‌ شود. توان بسیار بالای نویسنده در شخصیت پردازی و استفاده از نمادها و همچنین توانایی تشریح دقیق حالات درونی و رفتار بیرونی شخصیت‌ ها موجب شده این کتاب در کنار ژانر وحشت در دسته آثار روان شناختی نیز قرار داده شود.

آغاز داستان فروپاشی قرار گرفتن معلمی در زمان اشتباه و در مکانی اشتباه است. کاساندرا با دیدن جسد زنی در یک خودرو در جاده‌ ای جنگلی ترسیده و از آنجا فرار می‌ کند. مواجه شدن با چنین فضایی او را به مرز فروپاشی روانی می‌ رساند. نویسنده این داستان برای القای آشوب و ترس از موجودات ماورایی مانند ارواح و شیطان استفاده نمی‌ کند. این نویسنده تمامی آن چیزی را که لازم دارد در وجود انسان و شیوه زندگی او پیدا می‌ کند.

این کتاب به گونه‌ ای نوشته شده که ترس در آن تخیلی نیست. به طوری که این احساس در خواننده به وجود می‌ آید که ممکن است این اتفاقات برای خودش و یا اطرافیان نیز به وقوع بپیوندد. این کتاب ترسناک ممکن است تا مدت‌ ها ذهن خوانندگان را به خود درگیر کند.

رمان فروپاشی

رمان فروپاشی

فروشگاه اینترنتی ایکات

در این مقاله سعی کردیم به معرفی ۵ کتاب رمان ترسناک دنیا به طور کامل و جامع بپردازیم. در همین راستا فروشگاه اینترنتی ایکات با ارائه انواع کتاب‌ های درسی و آموزشی، خرید کتاب های دانشگاهی، خرید کتاب زبان اصلی، داستان های کودکانه  همواره به دنبال دسترسی آسان علاقه‌ مندان به کتاب و کتابخوانی بوده است.  

شما می‌ توانید کتاب‌ های مورد نیاز خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در میان هزاران کتاب دیگر پیدا کنید. از طرف دیگر این سایت تمام تلاش خود را برای ارسال به موقع کتاب‌ های مورد نیاز شما انجام می دهد. اگر به دنبال خرید انواع کتاب‌ های نو و دست دوم هستید، بهتر است به سایت  ایکات مراجعه کنید. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: