پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

نکات مهم در انتخاب پارتیشن اداری متناسب با نیاز و بودجه

انتخاب پارتیشن اداری مناسب نه تنها به زیبایی و نظم محیط کار شما می‌افزاید، بلکه می‌تواند در روحیه و راندمان کاری کارمندان نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. با رعایت برخی نکات مهم می‌توانید پارتیشن اداری متناسب با نیاز و بودجه خود به گونه‌ای تهیه کنید که یک هویت منحصر به فرد در شرکت به وجود بیاورید. برای انتخاب بهترین طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مرتبط با حوزه فعالیتی خود بهتر است از یک مجموعه تخصصی مانند ساجیران برای خرید پارتیشن اداری کمک بگیرید. زیرا با ارائه مشاوره حرفه‌ای موجب می‌شوند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اهمیت خرید پارتیشن اداری

قطعاً دفتر کار به عنوان هویت و شخصیت شرکت شما بوده و فضایی که در آن کار می‌کنید نه تنها بر راندمان و خلاقیت کارمندان بلکه بر نظر مراجعین و مشتریان نیز تاثیر بسزایی دارد. انتخاب پارتیشن اداری به عنوان یک عنصر کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی نقش حیاتی در ساماندهی و تفکیک فضا ایفا می‌کند. به طور کلی اهمیت خرید پارتیشن اداری بسیار زیاد بوده و به همین جهت باید از یک مجموعه تخصصی مانند ساجیران انجام شود.

تصویر از پارتیشن اداری

در این بخش به چند دلیل اهمیت خرید پارتیشن اداری می‌پردازیم:

  1. کاهش سر و صدا

برای کاهش سر و صدا و شلوغی و جلوگیری از مختل شدن تمرکز کارمندان می‌توان از پارتیشن‌ شیشه‌ای دوجداره و عایق استفاده کرد.

  1. حفظ حریم خصوصی

پارتیشن‌های اداری با ایجاد فضای مجزا برای هر فرد، حریم خصوصی برای زمان استراحت یا مکالمات تلفنی ایجاد می‌کند.

  1. حفظ ارتباط موثر

با حفظ حریم خصوصی می‌توان شرایط ارتباط و همکاری کارمندان را هم با استفاده از پارتیشن‌ شیشه ‌ای ایجاد کرد.

  1. حداکثر استفاده از نور طبیعی

وجود فضای روشن و دلنشین از نور طبیعی باعث افزایش روحیه و عملکرد افراد و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. بهتر است از پارتیشن‌ شیشه ‌ای در برخی از قسمت‌های ادارات استفاده شود.

  1. تطبیق پذیری

پارتیشن‌های اداری به خصوص پارتیشن چوبی و شیشه‌ای به راحتی قابلیت جابجایی و نصب مجدد را دارند و این ویژگی امکان تغییر چیدمان و پلان اداری را در صورت نیاز فراهم می‌کند.

نکات مهم خرید پارتیشن اداری          

اگر به دنبال خرید پارتیشن اداری باشید، با تنوع بسیار بالایی از لحاظ جنس، سبک، طراحی، ابعاد و اندازه مواجه خواهید شد که انتخاب پارتیشن اداری را برای شما سخت می‌کند. با توجه به نقش بسیار مهم پارتیشن اداری، بهتر است در هنگام خرید آن، یک مجموعه تخصصی مانند ساجیران را انتخاب کنید تا بتوانید از مشاورین حرفه‌ای آن کمک بگیرید.

تصویر از پارتیشن اداری شیشه ای

در ادامه برای انتخاب پارتیشن، به بررسی برخی از نکات مهم خرید پارتیشن اداری می‌پردازیم:

1. تناسب با نوع فعالیت

اولین قدم در انتخاب پارتیشن، شناخت نوع فعالیت و نیازهای شغلی است. برای مثال، اگر به دنبال فضایی آرام و بدون صدا هستید، پارتیشن‌ های دوجداره و آکوستیک مناسب‌تر هستند.

2. ساختار و متریال

پارتیشن‌ها با متریال‌های مختلف (شیشه‌ای، چوبی، ام دی اف، آلومینیوم و غیره) و ساختارهای متنوع تولید می‌شوند. پس باید ساختار و متریال را متناسب با شرایط و فضای اداره انتخاب کرد.

3. تناسب با دکوراسیون

پارتیشن‌ها باید با سبک دکوراسیون داخلی و فضای اداری همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال، در یک فضای مدرن و لوکس، بهتر است از پارتیشن‌های فریم لس و شیشه‌ای استفاده شود.

4. بودجه مورد نیاز

در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز پارتیشن اداری، یک نکته بسیار مهم است که تاثیر مستقیم بر روی انتخاب نهایی شما می‌گذارد.

5. قابلیت حمل و نقل

پارتیشن‌های اداری در دو دسته‌بندی ثابت و متحرک طراحی و تولید می‌شوند. برای پارتیشن‌های متحرک و قابل جابجایی، باید نوع فریم و وزن پارتیشن را در نظر بگیرید.

6. تناسب با نوع کسب و کار

بهتر است پارتیشن‌ها را متناسب با نوع کسب و کار از لحاظ طرح، رنگ و مدل انتخاب کنید تا تاثیرپذیری بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال، در شرکت‌های تبلیغاتی، استفاده از پارتیشن‌های رنگی و خلاقانه توصیه می‌شود.

کاربرد پارتیشن اداری

نقش تاثیرگذار پارتیشن اداری در ادارات و شرکت‌ها قابل چشم‌پوشی نیست. چرا که از این محصولات برای جداسازی فضاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از پارتیشن‌ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز استفاده کرد و از ایجاد هرج و مرج در محیط ادارات جلوگیری نمود. اما بهتر است کاربرد پارتیشن اداری را به شکل دقیق و کامل بشناسید تا بتوانید در شرایط مناسب از آن استفاده کنید.

تصویر از پارتیشن اداری در فضای کاری مدرن

در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین موارد کاربرد پارتیشن اداری می‌پردازیم:

1. پنهان کردن برخی از عیوب

پارتیشن‌ها می‌توانند برای پنهان کردن عیوب و نواقص موجود در محیط کار مانند ستون‌ها، قناسی‌ها و دیوارهای نامناسب استفاده شوند.

2. عنصر دکوراتیو

پارتیشن‌ها به عنوان عنصری دکوراتیو در محیط کار مورد استفاده قرار گرفته و با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، فضای زیبا و منحصر به فردی را خلق می‌کنند.

3. عایق صوتی

با انتخاب پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان از آن‌ها به عنوان عایق صوتی عمل کرده و فضایی آرام و بدون صدا را برای کارمندان فراهم کرد. این امر برای تمرکز و افزایش راندمان کاری بسیار حائز اهمیت است.

4. عایق حرارتی و برودتی

پارتیشن‌ها می‌توانند برای جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما استفاده کرد که این امر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

5. جداسازی و نظم

بارزترین کاربرد پارتیشن، جداسازی فضا و ایجاد نظم در محیط اداری است. با پارتیشن‌بندی، حریم خصوصی هر کارمند مشخص شده و نظم و انضباط در محیط حاکم می‌شود.

قطعاً تمام مدیرانی که قصد دارند با کمک پارتیشن اداری، فضاهای مجزا و کاربردی در محیط اداره و شرکت خود پیاده‌سازی کنند، به دنبال ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد پارتیشن‌ها هستند، تا ضمن ایجاد نظم و انضباط، طراحی دکوراسیون داخلی را هم زیباتر کنند. ساجیران به عنوان یکی از مراکز حرفه‌ای در زمینه ساخت و تولید پارتیشن ‌های اداری، سعی کرده بهترین محصولات را متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید کند تا در نهایت رضایت همه آنها را جلب نماید.

تصویر از پارتیشن شیشه ای طرح دار

برای شناخت بیشتر، به بررسی ویژگی‌های پارتیشن اداری خوب ساجیران می‌پردازیم:

  1. شیک و کاربردی

پارتیشن‌های تولید شده در ساجیران از طراحی‌های مدرن و خاصی برخوردار بوده و زیبایی و خلاقیت را به محیط کار می‌بخشند.

  1. انعطاف‌پذیری بی‌نظیر

تنوع بی‌نظیر متریال، طرح و رنگ در پارتیشن‌ها، انعطاف‌پذیری خوبی را برای انتخاب همه افراد فراهم می‌کند.

  1. دوام و مقاومت بی‌مثال

به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساخت پارتیشن‌ها، تمام طرح‌ها و مدل‌ها از دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار برخوردارند.

  1. ضد حریق

اغلب متریال‌هایی که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد، از خاصیت ضد حریق برخوردار بوده تا امنیت محیط کار را تضمین کند.

  1. مقرون به صرفه

قیمت پارتیشن اداری در این مجموعه به نسبت سایر رقبا مقرون به صرفه‌تر است، چرا که واسطه‌ها را حذف کرده و مستقیم این محصولات را ارائه می‌دهد.

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری

 تردیدی نیست که انتخاب پارتیشن مناسب بر راندمان کار کارمندان تاثیرات مثبت می‌گذارد و می‌تواند موجب جلب رضایت مشتریان و مراجعین گردد. اما برای مدیران یا افراد مسئول در این حوزه، قیمت پارتیشن اداری اهمیت بسزایی پیدا می‌کند، زیرا در اغلب مواقع بودجه مورد نیاز پارتیشن اداری با محدودیت مواجه است.

برخی از عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه پارتیشن‌ها

  • نوع ساختار پارتیشن به صورت تک جداره یا دوجداره

  • طرح و رنگ پارتیشن به صورت خاص یا طرح‌های معمول

  • نوع متریال به کار رفته در روند تولید پارتیشن مانند شیشه، چوب، ام دی اف، آلومینیوم و غیره

  • خدمات جانبی طراحی و ساخت پارتیشن‌ها مانند هزینه حمل و نقل، نصب و گارانتی

خرید پارتیشن اداری از ساجیران

قطعاً انتخاب ساجیران با داشتن سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه تولید و عرضه مبلمان و پارتیشن اداری، به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در داخل کشور، خیال شما را از انتخاب پارتیشن اداری با کیفیت بالا راحت می‌کند.

دلایل زیادی برای خرید پارتیشن اداری از ساجیران وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تنوع بی‌نظیر پارتیشن‌ها از لحاظ نوع متریال و نحوه طراحی

  • کیفیت بالای محصولات تولید شده به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب

  • ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر

  • حضور تیم متخصص و مجرب در تمام مراحل

  • داشتن سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه پارتیشن اداری

  • خلاقیت و نوآوری و ارائه جدیدترین محصولات

نتیجه ‌گیری

انتخاب پارتیشن اداری باید بر اساس برخی از نکات مهم مانند نوع کاربری، ابعاد و اندازه فضا، میزان بودجه مورد نیاز پارتیشن اداری و بسیاری از موارد دیگر انجام شود تا در نهایت رضایت شما جلب گردد. برای اینکه مطابق بودجه مورد نیاز پارتیشن اداری خود را تهیه کنید، بهتر است با کارشناسان ساجیران ارتباط بگیرید. چرا که پس از ارائه مشاوره‌های تخصصی، می‌توانید تصمیمات بهتری برای انتخاب طرح، رنگ و جنس پارتیشن‌ها بگیرید.

سوالات متداول

قیمت پارتیشن اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پارتیشن اداری به عواملی مانند نوع متریال، ابعاد و اندازه، نوع ساختار، طرح و رنگ، برند و شرکت سازنده، خدمات جانبی و نوسانات بازار بستگی دارد.

نصب پارتیشن اداری چگونه انجام می‌شود؟

نصب پارتیشن‌های اداری توسط نصابان متخصص انجام می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: