پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای فیلیپین

فیلیپین کشوری با جاذبه‌های طبیعی فراوان است که به جرئت می‌توان گفت هیچ کشوری همانند آن در دنیا وجود ندارد. این کشور با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی خود می‌تواند هر گردشگری را به وجد آورد و هیجان واقعی را به آن‌ها هدیه دهد.

فیلیپین در واقعی گنجینه‌ای پنهان از سواحل زیبا و منحصر به فرد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این کشور زیبا بیش از 7000 جزیره وجود دارد که تنها 2000 جزیره آن مسکونی است. قدم زدن بر روی شن‌های نرم و سفید سواحل رویایی، غواصی در آب‌های زلال و آبی، دیدن مناظر اعجاب انگیز، قایق سواری در خلیج‌های دیدنی، تنوع فرهنگی بالا، وجود طبیعت‌های بکر، همه و همه فیلیپین را به یکی از گردشگری‌ترین نقاط دنیا تبدیل کرده است.

 

اگر شما هم دوست دارید به این بهشت زیبا سفر کنید و دنیایی از ماجراجویی را به خود هدیه دهید، بهتر است هر چه زودتر ویزای فیلیپین را دریافت کنید. با ارائه مدارک مورد نیاز به مجموعه فلای‌تودی می‌توانید ویزای فیلپین 2024 خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دریافت کنید. در ادامه به بررسی تمام آنچه را که برای دریافت ویزای این کشور از فلای‌تودی لازم است، می‌پردازیم.

شرایط دریافت ویزای فیلیپین چیست؟

اگر دوست دارید به کشور زیبای فیلیپین سفر کنید، پیش از هر چیزی شما نیاز به دریافت ویزای مناسب دارید. به صورت کلی برای ورود به این کشور ویزاهای مختلفی وجود دارد اما محبوب‌ترین نوع ویزا در کشور فیلیپین، ویزای توریستی آن است. ویزای توریستی فیلیپین از زمان صدور سه ماه اعتبار دارد و به سبب آن گردشگران می‌توانند به مدت یک ماه در این کشور زیبا اقامت داشته باشند.

با وجود این ویزا می‌توانید از جای جای این کشور دیدن کنید و بهترین سرگرمی‌ها را تجربه کنید.

برای سفر توریستی به فیلیپین، به چه مدارکی نیاز داریم؟

در نظر داشته باشید که مدارکی که برای دریافت ویزا باید ارائه دهید، باتوجه به نوع ویزا متفاوت است. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای گردشگری فیلیپین اشاره خواهیم کرد. با ارائه این مدارک به مجموعه فلای‌تودی می‌توانید، در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید.

  1. گذرنامه یا همان پاسپورت (اسکن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)

  2. عکس پرسنلی (2 قطعه عکس 6*4 جدید و بدون روتوش)

  3. نامه اشتغال به کار (نامه معتبر و رسمی از محل کار همراه با سربرگ)

  4. اطلاعات شخصی اعم از آدرس و تلفن پاسخگو در ساعات کاری

  5. تمکن مالی با حداقل مانده 3000 دلار

  6. مصاحبه حضوری

  7. واچر هتل

  8. مدارک اضافی (در صورت نیاز فلای‌تودی به اطلاع شما می‌رساند.)

از زمان انجام مصاحبه در سفارت، دریافت ویزای فیلیپین توسط فلای‌تودی بین 15 تا 30 روز کاری زمان نیاز دارد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی شما را به خوبی راهنمایی می‌کند. کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

تمدید ویزای فیلپین

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که مسافران فیلیپین معمولا برایشان پیش می‌آید این است که آیا ویزای فیلیپین قابل تمدید است یا خیر؟ به این نکته توجه داشته باشید که ویزای فیلیپین به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و در صورت اتمام آن مسافران باید به کشور خود باز گردند. با این تفاسیر قبل از سفر حتما از مهلت اعتبار ویزای خود مطمئن شوید.

آیا ممکن است درخواست ویزای فیلیپین ریجکت شود؟

با وجود مهارت و دانش کافی مجموعه فلای‌تودی در انجام مراحل درخواست ویزای فیلیپین، احتما ریجکت شدن درخواست شما، بسیار کم است اما با این وجود دقت داشته باشید که تایید یا رد درخواست توسط سفارت این کشور انجام می‌شود. سفارت کشور فیلیپین می‌تواند با توجه به دلایل مختلفی درخواست شما را ریجکت کند.

یکی از عمده‌ترین دلایل ریجکت شدن درخواست، ناقص بودن مدارک است که در این صورت باز هم این سفارت به شما مهلت ارسال مدارک لازمه را می‌دهد و در صورت عدم ارسال به موقع، درخواست شما ریجکت می‌شود.

دریافت ویزای فیلیپین با فلای‌تودی

فیلیپین کشوری با جاذبه‌های دیدنی و طبیعی متنوع است که افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند تفریح و سرگرمی مورد علاقه خود را در این کشور بیابند. چه شما به دنبال تجربه سرگرمی‌های هیجان انگیز و آدرنالین ساز باشید و چه به دنبال تجربه سفری آرامش بخش باشید، سفر به فیلیپین یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

معمولا دریافت ویزای فیلیپین به نسبت سایر کشورها کمی چالش برانگیزتر است اما شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه فلای‌تودی، چالش‌های این درخواست را به حداقل برسانید. مجموعه فلای‌تودی به منظور رضایت حداکثری کاربران مراحل دریافت ویزای فیلیپین و سایر کشورها را با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

فلای‌تودی علاوه بر دریافت ویزای توریستی در دریافت ویزای کاری و سفارت نیز می‌تواند شما را به خوبی راهنمایی کند. فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌ها، اخذ انواع ویزاهای کشورهای مختلف، برگزاری انواع تورها، تمامی خدماتی است که توسط مجموعه فلای‌تودی ارائه می‌شود. دسترسی به تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان پذیر است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: