پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در پی صحبت های جنجالی حسن روشن و علی جباری دو پیشکسوت ورزشی پسر اسطوره پرسپولیسی ها علی بهزادی واکنش نشان داد و عنوان کرد مرحوم پدرش همایون بهزادی کارمند ساواک بوده است و این صحبت ها درباره مرحوم پدرش کاملا زشت بوده است. در ادامه اظهارات علی جباری درباره بازیکنان پرسپولیس را بخوانید

اظهارات علی جباری

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال  صحبت‌های جنجالی حسن روشن را تایید کرد و گفت: همه می‌ دانند علی عبده مالک وقت باشگاه پرسپولیس در دهه ۵۰ خودش ساواکی بود و نفوذ فراوانی در کشور داشت.

حسن اصلاً اهل دروغ گفتن نیست و بحث‌هایی را هم که در مورد ساواکی بودن چند بازیکن پرسپولیس قبل از انقلاب مطرح کرد، کاملاً درست است. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس کارمند ساواک بودند و ما دقیقاً این مسئله را می‌دانیم.

ali-jabbaris-remarks-1-600x441

علی بهزادی پسر مرحوم همایون بهزادی

برخی از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز همچنان زنده هستند. اگر لازم باشد اسم بازیکنان ساواکی پرسپولیس را فاش می‌کنم و به مردم می‌ گویم آن‌ها چه کسانی بودند.

حال علی بهزادی پسر همایون بهزادی به این صحبت های علی جباری واکنش نشان داد و پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

ali-jabbaris-remarks

علی بهزادی

واکنش علی بهزادی به اظهارات علی جباری و حسن روشن

بهزادی: با سند ثابت می‌کنم ۵، ۶ بازیکن استقلال توده‌ای و چریک فدایی بودند

علی بهزادی در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی حسن روشن گفت: عمو روشن! از هرکسی توقع می‌رفت، اما از شما نه! چطور می‌توانید درباره رفیق قدیمی و هم‌سفره خودتان این‌طور حرف بزنید؟

پدر من یک کارمند ساده اداره هشتم ضدجاسوسی بود که در سن ۱۷ سالگی او را استخدام کردند. یعنی زور پدر من به عنوان یک کارمند ساده به تیمسار خسروانی مالک تاج سابق می‌ رسید؟ نه نمی‌ رسید، ولی محبوبیت پدر من خار چشم خیلی‌ ها بود و آنقدر او را اذیت می‌کردند که خدا می‌ داند.

ali-jabbaris-remarks-2

علی بهزادی در کنار علی پروین و برانکو

بهزادی در ادامه به خبرورزشی گفت: اگر پدر من ساواکی بود، من هم می‌توانم با سند و مدرک ثابت کنم ۵، ۶ بازیکن استقلال هم توده‌ ای و چریک فدایی بودند و اسامی آن‌ ها را اعلام کنم.

در یک برنامه تلویزیونی علیه استقلال حرف می‌زنند، آن‌ وقت شما می‌ آیید پدر مرا تخریب می‌ کنید؟ به زودی با اسناد و مدارک خیلی حرف‌ ها را خواهم زد تا آقایان به خودشان بیایند و بیشتر از این در حق پدر من نامردی نکنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: