پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال،جورجو کیلینی با اشاره به اعتیاد شدید مائوریتسیو ساری به سیگار گفت که بازیکنان یوونتوس بعد از هر بار حرف زدن با وی، مجورند دوش بگیرند.

گفته می‌شود سرمربی ۶۱ ساله یوونتوس روزانه ۶۰ نخ سیگار می‌کشد و دیدن وی در حال سیگار کشیدن در محدوده فنی در دوران مربیگری‌اش، در برهه‌ای امری عادی بوده است؛ و حالا کیه‌لینی با افشاگری در مورد این موضوع گفت که بازیکنان بانوی پیر برای آنکه بعد از دوش گرفتن پس از هر بازی، مجبور نباشند با ساری حرف بزنند، بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها با وی صحبت می‌کنند.

مدافع ایتالیایی یووه در اتوبیوگرافی خود در این خصوص آورده است: او شخصیت بسیار بسته‌ای دارد و با اینکه یوونتوس کمی از این بُعد از شخصیت او را تعدیل کرده است، اما ساری همچنان به قول معروف نم پس نمی‌دهد.

وی در ادامه نوشته است: تنها چیزی که هیچکس موفق به تغییر آن در ساری نشده، وابستگی عجیب و غریبش به سیگار است؛ تا حدی که شما فقط قبل از دوش گرفتن و با لباس ورزشی می‌توانید به دفترش بروید و با او حرف بزنید در غیر این صورت بوی بد سیگار به بدن شما می‌چسبد.

ساری که حرفه مربیگری خود را در دهه ۹۰ میلادی و در تیم‌های آماتوری همچون یو. اس. دی اِستیا آغاز کرد و در برهه‌ای نیز به طور پاره وقت به عنوان کارمند بانک فعالیت می‌کرد، برای رسیدن به برجسته‌ترین باشگاه ایتالیا، سفر ماجراجویانه منحصربفردی را پشت سر گذاشته است. او پس از درخشش در دسته‌های پایین‌تر فوتبال ایتالیا، با نشستن روی نیمکت ناپولی در سال ۲۰۱۵ به دنیای فوتبال معرفی شد. موفقیت وی در جنوب ایتالیا برای وی نیمکت چلسی را در سال ۲۰۱۸ به ارمغان آورد؛ جایی که مرد ایتالیایی در تنها فصل حضورش موفق به فتح لیگ اروپا شد.

او ژوئن سال گذشته به بانوی پیر پیوست؛ تیمی که هم‌اکنون صدرنشین سری‌آ بوده و به فتح نهمین اسکودتو متوالی خود چشم دوخته است. کیلینی در کتاب شرح حال خود به این نکته اشاره کرده است که شخصیت ریزبین و نکته سنج ساری دلیل اصلی موفقیت وی برای رسیدن به اوج فوتبال ایتالیا بوده است. او در خصوص سرمربی یووه می‌نویسد: ساری همیشه بدنبال کمال است؛ برای مثال مالکیت ۱۰۰درصدی توپ در نیمه زمین حریف؛ البته این موضوع خیلی آرمانی است، اما پافشاری وی برای رسیدن به کمال شاید به او این اجازه را داده است تا از فرش به عرش برسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: