پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، اتفاق ترسناکی که برای صورت دختر جوان افتاد باعث شد تا او تا آخر عمر تواند در آینه به خود بنگرد. دختر هندی که پزشکان نیز از درمان او عاجز مانده اند . هنوز علت اینکه پوست صورت این دختر به این حال درامده است مشخص نیست و باعث شده است او یکی از انسان های عجیب لقب گیرد.

دختری عجیب با صورتی کاملا غیرطبیعی ، به حالتی که شباهت زیاد به مواد ذوب شده دارد یکی از عجیب و غریب ترین انسانهای دنیا نام گرفت.

دختر جوان قرار است تمام عمرش را بدون صورت سپری کند چرا که پزشکان به طور کامل از درمان او ابراز نا توانی کرده اند.

to-melt-1-600x448

خدیجه خاتون دختر ۲۱ ساله ی هندی با صورتی عجیب و غریب برای معالجه به یکی از بیمارستان های شهر رفت اما متاسفانه پزشکان به خانواده ی او گفتند که هیچ راه درمان و معالجه ای برای رفع مشکل او ندارند. بعد از ابراز ناتوانی پزشکان در درمان خدیجه ، حالا او روی دیگری از زندگی را برای خود آغاز کرده است.

صورت او مانند یک جسم ذوب شده حالت گرفته است و او حتی نمی داند چشم ، دهان و بینی اش کدام یک و چه شکلی است.

پدرش رشید ملا ۶۰ ساله و مادرش آمینا ۵۰ ساله میگویند: خدیجه ۲ ماه اول زندگی اش چشمانش را باز نمی کرد و این نشانی از یک مشکل در شکل ظاهری او بود تا اینکه آرام آرام توانست چشمانش را باز کند اما به اندازه ای که تنها نمای باریکی از داخل چشمان او قابل مشاهده بود. از همان ابتدا تفاوت او با دیگر کودکانمان واضح بود و در ابتدا ما فکر می کردیم که این مشکل به مرور زمان رفع خواهد شد تا زمانی که او دیگر نتوانست چشمانش را به درستی باز و حالت خود را حفظ کند.

خدیجه را به بیمارستان بردیم و او ۶ ماه در انجا بستری بود و بعد از آزمایشات و عکسبرداری های مختلف پزشکان در رابطه با مشکل غیر طبیعی و نادر او با ما صحبت کردند و گفتند که با رشد و افزایش سن خدیجه این شرایط وخیم تر خواهد شد.

to-melt-2-600x370

کاری نمی توانستیم انجام دهیم تا اینکه سالها پیش صورت او به طرز فجیعی شروع به تغییر حالتی مانند ریزش به سمت پایین کرد و با معاینه پزشکان در بیمارستان مرکزی شهر متوجه شدیم که حتی جراحی های پلاستیک هم نمی تواند کارساز باشند.

خدیجه بعد از آنکه نظر پزشکان را در رابطه با لاعلاج بودن مشکلش شنید گفت: خوشحالم که می توانم در این شرایط هم زندگی کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: