پایگاه خبری خانه فوتبال:

طرح مشارکت در تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو آغاز می شود. در این طرح افراد می‌توانند برای پیش فروش محصول جدید ایران خودرو اقدام کنند. پیش نویس ثبت نام ایران خودرو به مدت سه روز آغاز می شود .طرح جدید پیش فروش محصول جدید ایران خودرو ویژه دیماه 99 از شنبه آغاز می شود.
به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش ایران خودرو تارا (حداکثر 12 ماهه) اجرا خواهد نمود.

پیش فروش ایران خودرو تارا از شنبه

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که با تلاش‌های شبانه روزی جهادگران سنگر تولید، در شرایط سخت تحریم به ثمر نشسته، از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.

در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. ویژگی‌ها، تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به نشانی ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد.

ایران خودرو تارا

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی هنگام ثبت نام درنظر گرفته شده است.

قیمت عجیب ایران خودرو مدل تارا|عکس و جزییات

پیش بینی قیمت محصول جدید ایران خودرو / از «تارا» چه میدانیم؟
تارا نام جدید محصول ایران‌خودرو است. این خودرو چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارد و آیا پیش‌بینی قیمت آن امکان‌پذیر است؟ قیمت این خودرو فول اتوماتیک به نظر می‌رسد ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان باشد.
یکی از خودروهای جدید خودروسازان کشور تارا است. این خودرو محصول جدید ایران‌خودرو محسوب می‌شود. اما این خودرو که به پژو ۳۰۱ ایرانی معروف است، چه ویژگی‌هایی دارد؟
خودرو تارا به پیشرانه EC۵ مجهز است و ۱۱۰ اسب بخار با ۱۵۰ نیوتن متر را در اختیار راننده می‌گذارد. جعبه دنده پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می‌آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.
جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی تارا دارند. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز است.

تارا نامی فارسی است که در فرهنگ معین به معنی ستاره آمده است. همچنین در لغتنامه دهخدا نیز برای تارا معادل ستاره آمده است.

قیمت عجیب ایران خودرو مدل تارا|عکس و جزییات

ایران خودرو تارا

با انتخاب نام خودرو تارا به نظر می‌رسد زمان رونمایی کامل از این خودرو فرا رسیده باشد. خودرو تارا خودرویی است که بر پایه پژو ۳۰۱ ساخته شده و به نوعی نسخه داخلی این خودرو به حساب می آید. بر پایه پلتفرم خودرو تارا قرار است دو خودرو دیگر نیز با استایل هاچبک و کراس اوور تولید شوند. ایران خودرو چندی قبل اولین سری از خودرو تارا را پیش فروش کرده بود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: