پایگاه خبری خانه فوتبال:

سریال آقازاده مجموعه‌ای است که به‌صورت نمایش خانگی منتشر می‌شود. سریال آقازاده  به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. سریال آقازاده نمایش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکهٔ نمایش خانگی آغاز شد. سریال آقازاده پربیننده ترین سریال نمایش خانگی است. آخرین قسمت از سریال آقازاده را مشاهده ‌کنید 

سرانجام قسمت ۲۹ و پایانی سریال آقازاده به مرحله پخش رسید. شما می توانید در ادامه مطلب لینک دانلود قانونی قسمت ۲۹ (آخر) اقازاده را دریافت کنید.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام کول دانلود، سریال آقازاده سرانجام (با وجود چندین بار اعلام قبلی) به قسمت پایانی خود رسید. در آغار امر و زمانی که مراحل ساخت سریال تمام شده و آقازاده آماده پخش شده بود این طور عنوان می شد که این اثر در ۲۴ قسمت پخش خواهد شد.
زمانی که به قسمت ۲۴ رسیدیم و همگان منتظر این بودند که در هفته بعدی شاهد پخش آخرین قسمت آن باشیم ولی اعلام شد که آقازاده ۲۸ قسمت دارد و بدین گونه بود که مخاطبین خوشحال شدند که می توانند ۴ هفته بیشتر از دیدن این سریال جذاب و تماشایی لذت ببرند.

با توجه به این که این خبر پس از مراحل ساخت و فیلمبرداری اثر منتشر شده بود این جور برداشت می شد که ۴ قسمت اضافه را در تدوین و مونتاژ به سریال افزوده اند. چرا که دیگر امکان فیلمبرداری نبود. ولی آنقدر این سریال کشش داستانی داشت و برای مخاطب جذاب بود که این اضافه کردن ها، بدون هیچ تردیدی باعث ایجاد هیچ خللی در آن نشد.

حال در هفته گذشته و درست  یک روز پیش از پخش قسمت ۲۸ سریال آقازاده، از سوی عوامل این اثر عنوان شد که قسمت ۲۸ نیز قسمت آخر و پایانی آقازاده نیست و این سریال یک هفته بیشتر مهمان خانه های علاقمندان است.

در قسمت ۲۸ آقازاده چه اتفاقاتی افتاد؟

قسمت ۲۸ و یکی مانده به پایانی از سریال محبوب و بسیار جذاب آقازاده از روز ۱۲ دی ماه پخش شد. قسمت ۲۸ از جایی آغاز می شود که پلیس آگاهی متوجه می شود که در صحنه قتل الکس یک گروه خونی به جز گروه خونی متعلق به حامد و الکس وجود داشته است و بنابراین پلیس ها متوجه می شوند که شخصی دیگر قاتل الکس بوده و بنابراین با اثبات بی گناهی حامد، وی از زندان آزاد شده و ابتدا به مزار راضیه و سپس به نزد مادرش می رود.

در آخرین دقایقی که حامد در زندان به سر می برد، نیما اطلاعات محرمانه بسیاری را از فسادهای افراد رده بالاتر از خودش از جمله حاج حسن را در اختیار وی می گذارد. چیزی که خودش هم می داند تا چه حد می تواند برایش گران تمام بشود.

در این بین، زمان آزادی حامد از زندان مشخص می شود که لکه خونی که در محل وقوع جرم در هتلی که الکس در آن جا اقامت داشت متعلق به نامزد سابق و شهرستانی راضیه مقدم می باشد. بنابراین مامورین به محل زندگی او رفته و وی را دستگیر می کنند.

در زمان بازداشت، وی اعتراف می کند که این اطلاعات از جمله دخیل بودن الکس در ماجرای مصیبت های راضیه که به الکس برمی گشت و همچنین محل مخفیگاه الکس را تینا در اختیار وی گذاشته بود و بدین ترتیب وی به دنبال انتقام گیری می افتد.

در یکی از همین روزهاست که او به هتل الکس می رود و پس از درگیر و مشاجره با او و زمانی که الکس خیز برداشته بود تا با اسلحه به سمت او شلیک کند با چاقویی که از قبل تدارک دیده بود به پشت گردن وی ضربه ای زده و او را به هلاکت می رساند.

نیما که ایام زندان حسابی وی را کلافه کرده بود و دیگر تحمل این اوضاع را نداشت سرانجام لب به سخن می گشاید و اطلاعات بسیاری را فاش می کند. همزمان از حامد دو چیز می خواهد.

یکی این که به شدت پیگیر پرونده و رد دنباله دار فسادهای حاج حسن بشود، به این دلیل که نیما ترس بسیاری داشت که با این افشاگری ها دچار غضب وی قرار بگیرد و بنابراین از حامد تقاضای کمک می کند.

حامد نیز به او این اطمینان را می دهد و می گوید که از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد. در ادامه ولی نیما خواسته دیگرش را  بیان می کند و از حامد می خواهد که وی را به مزار پدرش یعنی مرتضی شریفی ببرد تا با او صحبت کند و به نحوی حلالیت بطلبد.

تلاش پلیس های برای یافتن فرد ضارب ظاهرا به جایی نمی رسد و به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین افرادی که اطلاعات زیاد و ناگفته های بسیاری را می دانست از میان می رود و پرونده در دست تحقیق حامد سخت تر از قبل می شود.

مشخص نیست که آیا واقعا حاج حسن پشت همه این مسایل است. آیا او بدین وضعیت علنی از بازپرس می خواهد که با مرخصی رفتن نیما موافقت کند تا افراد خودش را اجیر کند و او را بکشند؟ یا آیا این ها همه صحنه سازی های نویسنده داستان هستند که می خواهد به عنوان نکته انحرافی ذهن و چشم مخاطب را از فرد اصلی که پشت این مسایل است و در پشت پرده به جابجایی مهره هایش و عروسک گردانی افرادش می پردازد، دور کند. این ها از جمله مواردی است که برای فهم آن باید به تماشای قسمت ۲۹ بنشینیم.

دانلود قانونی: قسمت ۲۹ سریال آقازاده

در پایان پیشنهادی برای شما داریم، اگر علاقمند به آثار شبکه نمایش خانگی هستید، از فیلم ها و سریال های جدید ایرانی گرفته تا سریال ها و فیلم های سینمایی روز دنیا با دوبله و زیرنویس پارسی، بدین منظور شما را دعوت به بازدید از سایت خوب و به روز کول دانلود می نماییم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: