پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهاب حسینی سوپر استار سینمای ایران است. شهاب حسینی از ایران مهاجرت کرده است و برای کار به ایران بر می گردد.شهاب حسینی شاید محبوبترین شخصیت فعلی سینما باشد. شهاب حسینی هم اکنون برنامه جذاب و شو تلویزیونی همرفیق را در دست اجرا دارد که بسیار طرفدار پیدا کرده و در سینمای خانگی پخش می شود.شهاب حسینی با زدن واکسن کرونا در آمریکا در فضای مجازی جنجال پیدا کرد.

تصویری از شهاب حسینی در حال بازی فیلم تعبیر خواب را مشاهده می‌کنید

شهاب حسینی

جنجال جدید شهاب حسینی 

 شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانی است که با برنامه هم رفیق مهمان خانه های مردم شده، اما این روزها نام او در کنار ماده مخدر ماری جوانا خبر‌ساز شده است.

این روزها عکسی از او در فضای مجازی  بین کاربران دست به دست می شود که کمی برای این بازیگر معروف و محبوب حاشیه ساز شده است.

در این عکس شهاب حسینی یک ماسک سیاه رنگ به صورت زده است که روی ماسک عکس گیاه ماری جواناست. همین عکس باعث شد کاربران فضای مجازی واکنش های زیادی نشان دهند

شهاب حسینی

شهاب حسینی عده ای معتقد هستند که این فقط یک ماسک معمولی است و شهاب حسینی هیچ منظوری از استفاده آن نداشته است. اما عده ای دیگر از کاربران فضای مجازی معتقد هستند فرد نام آشنایی همچون شهاب حسینی برای استفاده از این ماسک باید دقت بیشتری می کرد چرا که برخی از جوان ها از او الگوبرداری می کنند.

شهاب حسینی و تبلیغ ماری جوانا

عده ای دیگر نیز معتقد هستند برخی از جوان ها با دیدن ماسک شهاب حسینی اینطور برداشت خواهند کرد که ماری جوانا و یا همان به اصصلاح ماده مخدر گل خوب است و مصرف آن هیچ مشکلی ندارد. دلیلشان هم می تواند این باشد اگر بد بود فردی مثل شهاب حسینی هیچ ماسکی که عکس این گیاه مخدر روی آن نقش بسته است را استفاده نمی کرد.

تصویری متفاوت از شهاب حسینی را مشاهده می‌کنید 

شهاب حسینی

خاطره خنده دار و بامزه شهاب حسینی از جواد عزتی را در پشت صحنه سریال سرزمین کهن می‌بینید.

محمد جواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.او کارش را با اجرای تئاتر‌های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته‌اند. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.

رونمایی از نقش های اول شهاب حسینی در سینما

 شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون کشورمان با بازی در برخی از نقش های اول در دل سینما و مردم ماندگار شد و همواره با آن نقش شناخته میشود.

شهاب حسینی

شهاب حسینی در کدام فیلم ها نقش اول بود

اگر در یک نظرسنجی میان هنرمندان نامی از شهاب حسینی در میان باشد به یقین که یکی از برترین های این نظرسنجی این بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. شهاب حسینی را میتوان یکی از موفق ترین بازیگرانی دانست که تجربه های متفاوتی را در دنیای هنر کسب کرده است. از اجرای برنامه تلویزیونی و بازی در سریال های تلویزیون تا حضور در سینما و تئاتر در قالب بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده تا اجرا در رادیو و حضور در عرصه موسیقی همه و همه نشان از هنر این هنرمند کشورمان است.

شهاب حسینی در اغلب فیلم هایش در نقش اول یا مکمل جلوی دوربین رفت و توانست یکی از تاثیرگذارترین نقش ها را جلوی دوربین ببرد. در این مطلب گزارشی از فیلم هایی که شهاب حسینی در آن نقش اول را داشت تهیه کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

شهاب حسینی در سوپراستار

شهاب حسینی در فیلم سینمایی سوپراستار ساخته تهمینه میلانی در نقش کوروش زند جلوی دوربین رفت و نقشی ماندگار را خلق کرد و با کاراکتر کوروش زند در فیلم سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

شهاب حسینی

کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما است که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد تبدیل کرده است. سر صحنه فیلمبرداری یکی از فیلم هایش دختر نوجوانی سعی می کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، دخترک را که خودش را رها عظیمی معرفی می کند، به خانه اش می برد. رها ادعا می کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی او - مهناز - است؛ زمانی که او در شانزده سالگی با مهناز آشنا شده بود. اما کوروش انکار می کند و می گوید او و مهناز در همان سالها بچه ناخواسته شان را سقط کرده اند. رها هم می گوید که مادرش برای رضایت و آسوده کردن خاطر کوروش ادعای سقط جنین کرده اما در واقع بچه اش را نگه داشته است. کوروش مدام با زنان دوروبرش درگیری دارد و مادرش هم که زنی مبادی اخلاق سنتی است، او را بابت این نوع زندگی ملامت می کند. شهلا یکی از این زنان است؛ زنی پولدار و مسن تر از او که برایش پول خرج می کند اما وقتی با بی اعتنایی و خیانت کوروش روبرو می شود، یکی از چک های بدهی او را به اجرا می گذارد و باعث می شود کوروش از خانه اش فرار کند. همزمان، او با رها هم درگیر است که بابت شیوه زندگی اش او را سرزنش می کند. سرانجام بر اثر برخورد تند کوروش، رها او را ترک می کند. کوروش با نشانی هایی که دارد به جستجوی رها می رود اما....

شهاب حسینی برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

شهاب حسینی در حوض نقاشی

شهاب حسینی با نقش رضا در فیلم سینمایی حوض نقاشی ساخته مازیار میری شخصیتی متفاوت را جلوی دوربین برد و چشم ها را خیره بازی فوق العاده اش در این فیلم کرد.

مریم با بازی نگار جواهریان و رضا با بازی شهاب حسینی با آدم های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده اند.

بازی وی در حوض نقاشی در کاراکتر رضا یکی از بازی های قابل توجه او محسوب می شود و وی به خاطر ایفای نقش در این فیلم جایزه ویژه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم لیسبون را دریافت نمود.

شهاب حسینی در درباره الی

درباره الی ساخته اصغر فرهادی نقش متفاوتی از شهاب حسینی را به نمایش گذاشت و با بازی در کاراکتر احمد یکی از مهم ترین نقش های خود را جلوی دوربین برد.

شهاب حسینی با نقش متفاوت در درباره الی

داستان فیلم روایت گر زندگی چند خانواده است که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده اند. دوستان احمد (شهاب حسینی) که پس از سال ها زندگی در آلمان به ایران بازگشته، در تلاش هستند تا همسری را برای او بیابند. به همین خاطر، یک معلّم مهدکودک به نام «اِلی» (ترانه علیدوستی) با دعوت سپیده به همراه دیگران به این سفر آمده است. امّا پس از ناپدید شدن الی در ساحل دریا، ماجرا به یک تراژدی تبدیل می شود و هر کس در مورد این مسئله به قضاوت پرداخته و دیگری را مقصر می داند. تا آن جا که جمع به خاطر منافع خود زمانیکه نامزد جستجوگر الی در پی او از راه می رسد از حمایت الی دست کشیده و سپیده را مجاب می نماید که در مورد الی حرف های نادرست بگوید.

شهاب حسینی برای بازی در فیلم درباره الی تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما در 1389 را دریافت کرد.

شهاب حسینی در دوران عاشقی

شهاب حسینی در سال 1393 به پروژه فیلم دوران عاشقی پیوست و با بازی خود برای دومین بار کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

شهاب حسینی در نمایی از فیلم دوران عاشقی

دوران عاشقی یک درام خانوادگی است که در یک بستر اجتماعی روز اتفاق می افتد. فیلم دربارهٔ زندگی یک زن وکیل به نام بیتا (لیلا حاتمی) است که در کار خود تبحر دارد و بیشتر پرونده های مربوط به طلاق را قبول می کند. همسر او حمید (شهاب حسینی) در یک شرکت بزرگ کار می کند و به واسطه شغلش با میترا (مینا وحید) که به تازگی از خارج آمده آشنا می شود و با او عقد می کند. میترا از حمید باردار شده، اما حمید این مسئله را نمی پذیرد .دایی میترا که از اعتبار و قدرت زیادی برخوردار است از جریان مطلع شده و حمید را تهدید می کند که باید همسرش را طلاق و با میترا به زندگی ادامه بدهد و برای تحت فشار قرار دادن حمید میترا را به بیتا معرفی می کند تا وکالت او را بر عهده بگیرد. میترا از این جریان مطلع می شود و پرونده را نمی پذیرد و حمید منتظر تصمیم بیتا برای ادامه زندگی است.

شهاب حسینی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی رد فیلم دوران عاشقی نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

شهاب حسینی در فروشنده

شهاب حسینی در سومین همکاری با اصغر فرهادی توانست اثر فوق العاده دیگری خلق کند و با بازی در فیلم فروشنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را از آن خود کند.

شهاب حسینی در این فیلم در نقش عماد جلوی دوربین میرود و ترانه علیدوستی نقش مقابل او را بازی میکند.

شهاب حسینی در دلشکسته

شهاب حسینی در دلشکسته علی روئین تن نقشی متفاوت از بازی های قبل را جلوی دوربین برد و در نقش جوانی عاشق پیشه و مذهبی ظاهر شد که دلبسته دختری از دنیایی متفاوت بود.

نقش متفاوت شهاب حسینی در دلشکسته

دلشکسته داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که مجبور می شوند با هم پایان نامه بدهند بدین منظور برای آشنا کردن هم دیگر از جهان های خود دوستان یکدیگر را به هم نشان می دهند.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مردمی فیلم و عکس چهل چراغ برای بازی در فیلم دلشکسته در 1395 شد.

شهاب حسینی در محیا

شهاب حسینی در محیا ساخته اکبر خواجویی در نقش یک دانشجوی پزشکی عاشق پیشه ظاهر شد که برای شناخت خود به کاری دست زد که تصورش برای بقیه غیرممکن بود. شهاب حسینی در نقش جاوید در این فیلم با الهام حمیدی همبازی است.

محیا با بازی متفاوت شهاب حسینی

جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان و خون به شدت هراس دارد، با دختری آشنا می شود که شرطی نا ممکن را برای ازدواج با او می گذارد و آن شستن 7 مرده است…

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: