پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه معیشتی ​بخاطره محدودیت‌هایی کرونایی اعمال شد. یارانه معیشتی به مشاغل آزاد داده می شود. یارانه معیشتی خانوارهای فاقد درآمد ثابت پرداخت می شود. یارانه معیشتی کمک جدیدی است که بار دیگر دولت تصمیم گرفت با آن برای بخشی از خانوارها کمک‌هایی در نظر گرفته شود.طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها،‌ سومین مرحله یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
سومین نوبت از یارانه معیشتی کرونا به حساب ۳۴ میلیون نفر واریز می‌شود. تنها یک مرحله دیگر از این یارانه باقی مانده است و جز یارانه بهمن ماه، یک یارانه دیگر هم در اسفند واریز می‌شود.
طبق روال دو ماه گذشته مرحله سوم یارانه معیشتی کرونا در آخرین روزهای ماه جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.
مبلغ یارانه معیشتی کرونا برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر از افراد کم درآمد نفری ۱۰۰ هزار تومان است.
این یارانه در دو ماه آذر و دی در روزهای ۲۷ یا ۲۸ واریز شد و به نظر می‌رسد در این ماه نیز این یارانه در همین روزها واریز می‌شود. یعنی در هفته آینده.

یارانه معیشتی
یارانه کرونا قرار بود در چهار نوبت واریز شود که دو نوبت آن پرداخت شده، یک نوبت نیز در هفته آینده و آخرین مرحله نیز در اواخر اسفند واریز می‌شود. آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند یارانه کرونا در سال آینده واریز نمی‌شود و محدود به چهار ماه پایانی سال ۹۹ بوده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: