پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیش فروش سایپا با متقاضیان بسیاری همراه است. پیش فروش سایپا شرایط مناسبی دارد. پیش فروش سایپا بدون محدودیت انجام می شود. پیش فروش سایپا با قیمت مناسب انجام می شود. شرایط پیش فروش سایپا بدون محدودیت را در ادامه می خوانیم.

مهلت ثبت‌نام برای خرید سه محصول نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و وانت پادراپلاس از ۱۰ صبح امروز آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بر اساس ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته در ماه‌های متوالی سال گذشته و سال‌های پیش از آن، همیشه وانت‌های نیسان‌های زامیاد در سطح کیفی یک قرار گرفته و تغییری در ساختار برای ارتقا کیفیت نداشته‌اند.

در این میان تابستان سال گذشته بود که زمزمه‌ها بر توقف تولید این دست خودروها پس از نیم قرن، به گوش رسید و صحبت‌ها بر این بود که نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید و فروش این محصولات ادامه داشته باشد و پس از آن متوقف و وانت پادرا پلاس که نسل جدیدی از وانت‌های تک‌کابین سایپاست جایگزین نیسان آبی یا همان نیسان‌های زامیاد شود. با این وجود اما تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ که آخرین ازریابی کیفی خودروها منتشر شد، دیدیم که تولید وانت‌های زامیاد همچنان ادامه داشته است.  

این در حالیست که تعداد کثیری از وانت‌های نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز آپشنال شرکت زامیاد (زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا) در سطح قیمتی ۲ به سبب عدم مطابقت با استانداردهای لازم، در پارکینگ‌های این شرکت  انبار شده‌اند.

اما حال گروه زامیاد قصد دارد از امروز (سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) این محصولات را بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان در قالب طرح پیش‌فروش برای عرضه در مرداد الی شهریور ماه سال جاری عرضه کند.

مهلت ثبت‌نام برای خرید سه محصول نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و وانت پادراپلاس از ۱۰ صبح امروز آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.  

پیش فروش سایپا

این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا خط تولید این محصولات همچنان روشن باقی بماند؛ تنها امیدی که اگر قرار است نیسان‌ها همچنان بر مدار تولید باشند، ارتقا کیفی آنهاست. همانطور که اشاره شد، با توجه به اینکه چهار ماه گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل منتشر نمی‌شود، وضعیت کیفی خودروهای تولیدی این چهار ماه هم مشخص نیست.

منبع: ایسنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: