پایگاه خبری خانه فوتبال:

 رضا رشید پور و همسرش 
رضا رشیدپور بازیگر ،مجری و کارگردان ایرانی است. رضا رشیدپور علاوه بر مجری گری تاکنون در فیلم بی پولی ،شیش و بش و سوپر استار نقش آفرینی کرده است. رضا رشیدپور اجرای  برنامه حالا خورشید را نیز برعهده داشته است. رضا رشیدپور مجری مسابقه جذاب سیم آخر تلویزیون می باشد.رضا رشیدپور استوری سوال برانگیزی منتشر کرده است.

تصویر استوری عجیب رضا رشیدپور

رضا رشید پور

واکنش رضا رشیدپور

مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشید پور جنجالی شد 

مدتی است مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور و مسابقه زوجی نو با اجرای باربد بابایی از شبکه سه در حال پخش است و متاسفانه در ادامه موج این سالهای تلویزیون این برنامه هاهم یک کپی از مسابقه های خارجی boom و family feud است.

مدتی است مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور و مسابقه زوجی نو با اجرای باربد بابایی از شبکه سه در حال پخش است و متاسفانه در ادامه موج این سالهای تلویزیون این برنامه هاهم یک کپی از مسابقه های خارجی  boom  و family feud  است.

رضا رشید پور

کپی کاری برنامه جدید رشید پور

 پیش از این هم مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی با کپی از مسابقه خارجی  Pressure pad ، دورهمی با اجرای مهران مدیری با کپی از برنامه هندی Comedy nights with kapil، «برنده باش» با الگوگیری از «Who Wants to Be a Millionaire»، «عصرجدید» از مسابقه استعدادیابی «America's Got Talent»، «اعجوبه ها» با محوریت حضور کودکان با استعداد مشابه برنامه پرمخاطب «Little Big Shots» ساخته شده بودند. ...

عکس دیده نشده از رضا رشید پور در کنار همسرش

رضا رشید پور

تصاویری از رضا رشیدپور و همسرش نغمه مهرپاک مجری سابق تلویزیون را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.
زندگی شخصی و هنری رضا رشیدپور و همسرشرضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای هنر است که با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته میشود. این مجری کشورمان که چند سالی اجرای برنامه حالا خورشید را در شبکه سه سیما برعهده داشت 19 مرداد سال 1357 متولد شد و فعالیت هنری را از حدود سال 72 آغاز کرد.
رضا رشیدپور مجری و بازیگر کشورمان سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی ازدواج کرد و چند سال بعد دخترش هلن به دنیا آمد.

رضا رشیدپور و همسرش

رضا رشید پور

نغمه مهرپاک مجری سابق کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است که فعالیت هنری را از سال 77 در رادیو آغاز کرد و در دهه هشتاد اجرای برنامه تصویر زندگی را برعهده داشت اما سالهاست که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای اجرا است که اجرای برنامه های مختلفی چون شب شیشه ای ، عبور شیشه ای ، زنده رود ، دید در شب ، هفت ، حالا خورشید ، ویژه برنامه شب یلدا و... را در کارنامه هنری اش دارد.

این مجری کشورمان علاوه بر اجرا به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون بی پولی ، سوپراستار ، شش نفر زیر باران ، شیش و بش ، در امتداد شهر ، شرف خانواده فاضل و قاتل اهلی ایفای نقش کرده است.

رضا رشید پور

هلن دختر رضا رشیدپور متولد سال 85 است و تنها فرزند آقا و خانم مجری است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: