پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی / بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد.

ازدواج مجدد مهدی پاکدل / بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.  بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد.بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

 

عکس خود سانسوری عجیب بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

بهنوش طباطباییحالا بعد از گذشت مدتها از این جدایی بهنوش طباطبایی برای اولین بار از این طلاق صحبت کرد.

علایق عجیب بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد مهدی پاکدل

عاطفه رضوی بازیگر سینما و همسر حسین پاکدل با انتشار پستی اینستاگرامی ازدواج رعنا آزادی‌ ور و مهدی پاکدل را تائید کرد. رضوی تصویری از این دو بازیگر سینما را منتشر کرده است. پیشتر شایعاتی درباره ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل منتشر شده بود. 

بهنوش طباطبایی

عکس های جدید اینستاگرام بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطباییبهنوش طباطباییبهنوش طباطباییبهنوش طباطباییبهنوش طباطباییبهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: