پایگاه خبری خانه فوتبال:

طی مراسمی در فدراسیون بسکتبال و با حضور رامین طباطبائی، رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، سرمربی آقای رضا نوری، محمد جواد فانی قائم مقام باشگاه ورزشی کاله، بیژن خیابانی مدیرکل مارکتینگ کاله و سهام‌الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ مات از پیراهن تیم بسکتبال جوانان ایران اعزامی به مسابقات جهانی در کنار بازیکنان و نمایندگان رسانه رونمایی شد.

بسکتبال جوانان

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران متشکل از نصرت الله یازرلو، امیرحسین یازرلو، محمدهادی لکزائی‌فرد، محمدمهدی لکزائی‌فرد، پارسا فلاح، محمدامین دهقان‌زاده، علی شهریاری، پیتر گریگوریان، سورنا علیزاده، رضا نظری‌کیا، بهنام جمعه‌زاده و محمدمهدی رحیمی  روز سه‌شنبه 8 تیرماه راهی کشور لتونی شده و در روزهای 12، 13 و 15 تیر ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های صربستان،  لتونی (میزبان)

و پورتوریکو خواهد رفت که صعود تیم به نتیجه این بازی‌ها بستگی دارد

گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۲۱ جوانان زیر ۱۹ سال به‌شرح زیر است:

گروه اول: کانادا، لیتوانی، ژاپن، سنگال
گروه دوم: لتونی، صربستان، ایران، پورتوریکو
گروه سوم: اسپانیا، فرانسه، کره، آرژانتین
گروه چهارم: آمریکا، ترکیه، استرالیا، مالی.

پانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی جوانان زیر ۱۹ سال (۲۰۲۱) از شنبه ۱۲ تا یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ در لتونی برگزار می‌شود.
در طی سالیان گذشته، فضا برای حمایت کسب‌وکارها از تیم‌های ورزشی مهیا شده است. در این میان گروه صنایع غذایی سولیکو - کاله نیز به عنوان یک برند حامی ورزش در رشته‌های مختلف ورزشی ایران به خصوص بسکتبال نقش موثری ایفا کرده است.
در همین راستا، از سال 1393 با حمایت و هدایت باشگاه ورزشی کاله، تعداد 600 نفر از بسکتبال‌دوستان زیر 12 سال در سراسر کشور شناسایی و طی 6 سال سرمایه گذاری، تمرین تحت آموزش مربیان مطرح داخلی و خارجی و شرکت در مسابقات داخلی و خارجی، به تعداد نهایی 15 نفر بازیکن تیم ملی جوانان 2020 نائل شده‌اند، که تحت نام کاله در مسابقات جهانی تیر ماه سال 1400 در کشور لاتویا به میدان خواهند رفت.

نمایندگان شرکت کاله به عنوان حامی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران و هلدینگ مات به عنوان اسپانسر فدراسیون بسکتبال نیز در این مراسم  توضیحاتی از یک دوره تلاش بی وقفه برای حمایت و پشتیبانی از این تیم که تحت عنوان کوچینگ در مسابقات داخلی شرکت داشته تا آبدیده شوند ارائه دادند. و ابراز نمودند که این حمایت ها جدای نتیجه ادامه دار خواهد بود و حمایت شرکت های معظم ایشان بر مبنای ابزارهای تبلیغات تجاری نبوده و حمایت از جوانان این سرزمین است.و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند.
در پایان این مراسم اعضای حاضر در کنفرانس پیراهن تیم جوانان را امضا نمودند

 

تصاویری از رونمایی و امضای پیراهن

بسکتبال جوانان

بسکتبال جوانان

بسکتبال جوانان

بسکتبال جوانان

بسکتبال جوانان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: