پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام ازدواج  وامی است که به جوانان برای شروع زندگی مشترک تعلق می گیرد. وام ازدواج فقط به اولین عقد رسمی زوجین داده می شود. وام ازدواج در طی سال های گذشت روند افزایشی داشته است.هر ساله رقم وام ازدواج در بودجه تعیین می‌شود. اما وام ازدواج امسال با وجود شرایط خاص اقتصادی در پی محدودیت‌های فعالیت واحد‌های تولیدی همچنین افزایش تورم و نرخ ارز این رقم در جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تغییر کرده است.

وام فوری یازده میلیونی به این زوج‌ها

به هر کدام از زوج‌های نابارور دهک‌های ۱ تا ۵، جهت درمان یک میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد داده می‌شود.
 سید عبدالله ارجاعی امروز (سه‌شنبه ۸ تیر ماه) در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین درمان ۱۰ هزار زوج نابارور با اشاره به فعالیت بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه افزایش جمعیت گفت: امروز آغاز دور جدید فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد است که به موازات آن از سامانه جامع ۱۵ خرداد رونمایی می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به ارائه تسهیلات به زوج‌های نابارور توسط این بنیاد افزود: به هر کدام از زوج‌های نابارور جهت درمان یک میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد داده می‌شود البته برای دریافت وام باید شرایط باروری زوج به تایید پزشک متخصصان باشد و در دهک‌های ۱تا ۵ قرار داشته باشد.

ارجاعی در پایان یادآور شد: باشگاه به علاوه ۳، به فرزندان سوم به بعد تسهیلات داده می‌شود که نوع تسهیلات بعداً اعلام می‌شود. تاکنون ستاد اجرایی و بنیاد برکت در حوزه درمان زوج‌های نابارور فعال بودند که به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد ۱۵ خرداد هم در این زمینه فعال شد.

منبع: آنا

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: