پایگاه خبری خانه فوتبال:

پانته آ بهرام بازیگر سینما ،تلویزیون و تئاتر ایرانی است . پانته آ بهرام اسفند سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شده است.  پانته آ بهرام فرزند مرحوم استاد پرویز بهرام است. پانته آ بهرام بازیگری را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده است. پانته آ بهرام تاکنون در فیلم سینمایی شنای پروانه ،زشت و زیبا و سریال دلدادگان نقش آفرینی کرده است.

پانته آ بهرام

ازدواج و طلاق پانته آ بهرام

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرده است، اما طبق شنیده ها این دو مدت هاست از بکدیگر جدا شدند خانوم بهرام یک فرزند پسر دارد. و تصویر دختری که در شبکه های مجازی منتشر شده است مربوط به دختر خواهر وی است. 

پانته آ بهرام

بیوگرافی همسر سابق پانته آ بهرام

سیامک احصایی فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه کلیولند اوهایو آمریکا است. احصایی فعالیت سینمایی را با طراحی صحنه و لباس فیلم دشمن (۱۳۷۴) به کارگردانی عباس بابویهی آغاز کرد. وی همچنین در طراحی صحنه و لباس تئاتر و سریال های تلویزیونی فعالیت داشته است.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام در بیمارستان

خواهر این بازیگر درباره آخرین وضعیت سلامتی او به ایسنا گفت: خوشبختانه حال پانته‌آ بهتر شده و از بیمارستان مرخص شده است. 

پانته آ بهرام

۳۰ درصد ریه خواهرم درگیر کرونا شده بود و به تشخیص پزشکان چند روز در بیمارستان بستری شد تا از گسترش بیماری پیشگیری شود چراکه نوع دلتای کرونا بسیار خطرناک است و جای ریسک ندارد ولی خوشبختانه پانته‌آ زود به بیمارستان مراجعه کرده بود.

پانته آ بهرام

در حال حاضر خواهرم در منزل به سر می‌برد و ادامه مراحل درمان و قرنطینه را در خانه می‌گذارند.

پانته آ بهرام

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: