پایگاه خبری خانه فوتبال:

توافق نهایی لیونل مسی با پاری سن ژرمن. قرارداد لیونل مسی۳ ساله خواهد بود.لیونل مسی امروز خداحافظی کرد.روزنامه اکیپ اعلام کرد که لیونل مسی با قراردادی سه ساله راهی پاری سن ژرمن شد و لیونل مسی ۴۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.
لیونل مسی امروز در مراسمی ویژه با هواداران بارسا خداحافظی خواهد کرد. لحظه ای که کمتر کسی تصور می کرد تابستان امسال شاهدش باشیم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جدایی لیونل مسی از بارسا 3 روز پیش تایید شد و فوق ستاره آرژانتینی پس از 21 سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. پنجشنبه شب به نظر می رسید خبر تمدید مسی اعلام خواهد شد ولی در عوض دو طرف خبر از قطع همکاری با یکدیگر دادند. مشکلات مالی بارسا و عدم انفعال لالیگا دلیل اصلی تمدید نشدن قرارداد مسی بود.
خوان لاپورتا روز جمعه در نشستی خبری در مورد دلیل جدایی مسی توضیحاتی داد و توپ را در زمین لالیگا انداخت. او مصرانه تاکید داشت که اگر لالیگا برای مسی استثنا قائل می شد، قادر به تمدید با او بودند چرا که تمایل خود بازیکن ماندنی شدن بود و طرفین آماده امضای قرارداد بودند.
در نهایت اما چنین اتفاقی رخ نداد و مسی از روز گذشته وارد مذاکراتی جدی با پی اس جی شده است. عصر روز گذشته هم اعلام شد که فوق ستاره آرژانتینی در نشستی خبری شرکت خواهد کرد تا با هواداران وداع کند.

مسی به طور رسمی از سال 2004 در تیم بزرگسالان بارسلونا حاضر شد. مسی در بارسلونا 778 بازی انجام داد که در طول این بازی‌ها 672 گل زد و 305 پاس گل داد. او در این مدت 35 جام و 6 توپ طلا به دست آورد و این احتمال وجود دارد که هفتمی را هم امسال به دست بیاورد. مسی همچنین 6 کفش طلا با پیراهن بارسلونا به دست آورد.

لیونل مسی

لئو در 18 سال حضور در تیم اول بارسا، 10 قهرمانی لالیگای اسپانیا، 7 قهرمانی کوپادل‌ری اسپانیا، 6 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی سوپرکاپ اروپا و 3 قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها به دست آورد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: