پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهران غفوریان یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است. مهران غفوریان بیشتر در نقش های طنز بازی کرده است. مهران غفوریان چندی پیش اقدام به عمل جراحی برای کاهش وزن سریع نمود که با واکنش برخی از طرفدارانش مواجه شد. مهران غفوریان بعد از کاهش وزن شدید با تغییر قیافه بسیاری همراه بود. مهران غفوریان به دلیل تغییر چهره دیگر در نقش های طنز تا به امروز بازی نکرده است.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران، بازیگر است. مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. وی علاوه بر بازیگری، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. پدر او خسرو غفوریان و نام دخترش هانا غفوریان است.

فعالیت هنری مهران غفوریان

مهران غفوریان اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد. اما اوج شهرت مهران غفوریان برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

مهران غفوریان را می توان یکی از بازیگران مردمی کشور برشمرد که با افراد زیاد دوست و رفیق است که در این میان می توان به برخی از هنرمندان مطرح کشور مانند سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده ، پیمان قاسم‌ خانی و  مهران مدیری اشاره کرد.

زندگی شخصی مهران غفوریان

مهران غفوریان به دلیل محبوبیتی که در میان هوادارنش دارد همیشه مسائل زندگی شخصی اش مورد توجه بوده است. مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

لاغری مهران غفوریان

طی چند سال گذشته مهران غفوریان بازیگر سرشناس ایرانی که با اضافه وزن همراه بود به یکباره اقدام به کاهش وزن شدید گرفت. وی به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: