پایگاه خبری خانه فوتبال:

نگار جواهریان بازیگر ایرانی است. نگار جواهریان دوبله را نیز در کارنامه کاری خود دارد. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان بازیگر و مجری ایرانی است. نگار جواهریان با بازی متفاوت در سریال خاتون خوش درخشید. نگار جواهریان از دیدگاه برخی از منتقدان همواره بازی یکنواختی دارد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی  ۱۳۶۱ است. نگار جواهریان تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است و مراسم ازدواج خود را در یونان با حضور چند تن از بازیگران برگزار کردند. نگار جواهریان پس از گذشت سه سال از زندگی مشترکش با رامبد جوان در کشور کانادا صاحب فرزندی به نام نوردخت شد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان کار خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد اما با بازی متفاوت در سریال زیر تیغ توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

نگار جواهریان

بازی در نقش فخری و در کنار ستاره های پرطرفدار دنیای هنر نقطه عطفی در کارنامه هنری نگار جواهریان است. نگار جواهریان در سریال زیر تیغ با بازیگرانی چون پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث، الهام حمیدی، کوروش تهامی ... همبازی بود.

نگار جواهریان در فیلم طلا و مس ایفاگر نقش زهرا سادات است و با بهروز شعیبی همبازی است و یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این فیلم ایفا کرد.

نگار جواهریان

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری به فعالیت خبرنگاری و عکاسی نیز در برخی از مواقع مشغول است.این بانوی هنرمند در زمینه ترجمه هم فعالیت هایی داشته است و نمایشنامه خیانت اثر هارولد پینتر را با همکاری تینوش نظم جو ترجمه کرده است و در ترانه آنونس فیلم بوسیدن روی ماه نیز همکاری داشت. ترانه این آنونس که عاشقانه ای برای مادران ایرانی است، با صدای محمد اصفهانی و نگار جواهریان و سروده عبدالجبار کاکایی است و موسیقی آن را آریا عظیمی نژاد ساخته است.

فیلم شناتسی نگار جواهریان

نگار جواهریان تا به امروز در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش آفرینی کرده است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

فیلم های سینمایی نگار جواهریان

1398 مجبوریم رضا درمیشیان

1397طلاپرویز شهبازی

1395گرگ بازیعباس نظام دوست 

1394دوئتنوید دانش

1394 نگاررامبد جوان

1393اعترافات ذهن خطرناک منهومن سیدی

1393 قندون جهیزیهعلی ملاقلی پور

1392 پریدن از ارتفاع کمحامد رجبی

1392ملبورننیما جاویدی

1391حوض نقاشیمازیار میری

1391 آشغال های دوست داشتنیمحسن امیریوسفی

1390قصه هارخشان بنی اعتماد

1390 بی خود و بی جهتعبدالرضا کاهانی

1389اینجا بدون منبهرام توکلی

1389 یه حبه قندرضا میرکریمی

1389 هیچ عبدالرضا کاهانی

1387طلا و مسهمایون اسعدیان

1387 شبانه روزامید بنکدار و کیوان علیمحمدی

1387  کتاب قانونمازیار میری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: