پایگاه خبری خانه فوتبال:

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است.سحر قریشی در فضای مجازی حاشیه های زیادی دارد.سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی است.اخبار مرتبط با سحر قریشی را با ما بخوانید.

عکس جدید سحر قریشی در آرایشگاه زنانه

سحر قریشی

سحر قریشی

 سحر قریشی کیست؟

سحر قریشی سحر قریشی متولد سال 1366 و دی ماهی می باشد. او تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده (دبیرستان ناتمام) و بعد از ازدواج به واسطه تلاش های همسرش وارد حرفه بازیگری شده، او دختر سعید قریشی و ندا افشار می باشد و یک برادر به نام سپهر دارد. در سال 1388 و با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

سحر قریشی استقلالی دو آتیشه

سحر قریشی رنگ های قرمز ، مشکی و آبی رنگ های مورد علاقه سحر قریشی هستند . نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این است که او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است.

تحصیلات سحر قریشی

سحر قریشی سحر در مصاحبه های زیادی گفته است دیپلم دارد . شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است ؟ تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم از او جدا شوم و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند !

به صورت کلی علت طلاق سحر قریشی راضی نبودن همسر وی برای ادامه بازیگری بوده است

طلاق سحر قریشی

سحر قریشی او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند و زندگی مشترک ظرف یکسال به پایان می رسد. همسر او بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

او در مصاحبه ای خبر داده بود که با امید علومی (خواننده) محرم شده است. رابطه این دو در حد صیغه بوده و سرانجامی نداشته است. سحر قریشی در این باره گفته بود: فعلا در مرحله از زندگی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

سحر قریشی در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

البته تمام داستان به همین جا ختم نمی شود، امین فردین فاش کرد که سحر قریشی با ترفندهای مختلف چندین هزار دلار (نزدیک به 60 هزار دلار) از مهدی طارمی اخاذی کرده و این بازیکن فوتبال بخاطر سوء استفاده این بازیگر از احساسات او مستندات روابط شان را در اختیار برخی رسانه ها قرار داده است.

منقلب شدن سحر قریشی

سحر قریشی در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند منقلب می‌شود. این نظر جنجالی او موجب انتقادهای تندی از او به ویژه در فضای مجازی شد. افراد مشهوری مانند مهناز افشار، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.

تصاویر جدید سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: