پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی مهاجم جنوبی استقلال و فوتبال ایران متولد 14 آذر 1377 - بوشهر و بازیکن باشگاه استقلال است. مهدی قایدی  فوتبالی خاص و تکنیکی بازی می کند. مهدی قایدی گلزن باهوش و خلاق آبی هاست. مهدی قایدی به تیم ملی هم دعوت شده است.مهدی قایدی زوج شیخ دیاباته در خط حمله استقلال است.

واکنش سنگین همسر مهدی قایدی

مهدی قایدی

همسر مهدی قایدی به درخواست هواداران استقلال مبنی بر ماندن ستاره استقلال در ایران و ترانسفر نشدن در این مقطع زمانی واکنش نشان داد.
 مهدی قایدی و ماجرای ترانسفرش هنوز جنجالی پیش می رود.حالا واکنش همسر مهدی قایدی را نیز در پی داشته است. در حالی که هواداران استقلال از مهاجم تیمشان خواسته بودند که در استقلال بماند، یک جام بگیرد و بعد برود، همسر قایدی عکس تیتر یکی از روزنامه ها را گرفته و نسبت به آن واکنش نشان داده است. همسر مهاجم استقلال زیر این تیتر نوشت: این طور که شما می‌گویید مهدی باید تا آخر عمرش در استقلال بماند!
 واکنش همسر قایدی بازتاب زیادی میان هواداران پرسپولیس داشت و آنها این مسئله را کنایه به جام نگرفتن استقلال قلمداد کردند اما آن روی سکه را هم باید دید و این که نظر همسر قایدی این است که او در این مقطع زمانی ترانسفر شود و این موقعیت خوب را از دست ندهد.

به هر حال در مورد این بازیکن باید منتظر گذشت زمان و تصمیم گیری باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی و خودش باشیم.

سند خوردن رکوردهای فصل استقلال به نام مهدی قایدی

مهدی قایدی در این فصل تمام رکوردهای استقلال را به خود اختصاص داد. او با حضور در ۲۸ بازی بیشترین تعداد حضور را داشت، با⁧ ۲۳۶۱⁩ دقیقه بازی بیشترین دقایق بازی را به خود اختصاص داد، با ۷ گل همراه با مطهری بهترین گلزن این تیم شد، با ۷ پاس گل بهترین پاسور آبی‌ها شد و سرانجام با گرفتن ۳ پنالتی، پنالتی گیر ترین بازیکن این تیم بود.

 

زندگی فوتبالی مهدی قایدی و تصاویر عاشقانه مهدی قایدی

مهدی قایدیمهدی قائدی  (، بازیکن  فوتبال  اهل  ایران  است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال  استقلال  تهران با شماره 25 در  لیگ برتر خلیج فارس  بازی می کند.

مهدی قایدیوی فوتبال خود را از تیم های پایه  باشگاه ایرانجوان  بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل  بازی  خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

 

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قایدیمهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در  حادثه رانندگی  مصدوم و روانه بیمارستان  خلیج فارس  شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان  امام علی  (ع) بوشهر واژگون می شود.

افتخارات مهدی قائدی

مهدی قایدی پدیده لیگ آزادگان 96–1395

جام حذفی  96 با استقلال تهران

دربی ۹۴:نجات فکری در دقیقه ۹۳ توسط مهدی قایدی

مهدی قایدی نود و چهارمین شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تساوی تماشایی دو بر دو به اتمام رسید.

​در دقیقه ۹۳ تعلل بازیکنان پرسپولیس موجب شد تا «مهدی قایدی» به زیبایی گل دوم و تساوی را به ارمغان آورد.

عکسهای جدید مهدی قایدی

مهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدی

جدایی مهدی قایدی از استقلال

باشگاه استقلال در روزهای اخیر بخشی از مطالبات بازیکنان را به حساب بازیکنان واریز کرده است، پولی که به حساب مهدی قایدی واریز شده است اندک است و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال با توجه به فروش مهدی قایدی خیلی مایل به پرداختی به این بازیکن نیست و شاید دیگر گلایه‌های این بازیکن هم برای باشگاه مهم نباشد. 

مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و جدایی او باید با نظر باشگاه باشد. فرهاد مجیدی هم با جدایی مهدی قایدی موافقت کرده و به او گفته می‌تواند در پایان فصل راهی یک تیم جدید شود.

گفته می‌شود یکی از دو تیم الدحیل و الغرافه خواهان به‌خدمت‌گیری قایدی هستند و در این خصوص با باشگاه استقلال وارد مذاکره شده‌اند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال بیشتر مایل است مهدی قایدی راهی تیم الدحیل شود. چرا که سرمربی تیم الغرافه، استراماچونی است که از استقلال شکایت کرده. 

مهدی قایدی با توجه به اینکه قرار است از تیم آبی جدا شود در خصوص دریافت اندک مطالباتش از تیم استقلال قصد انجام مصاحبه‌ای ندارد. 

مهدی قایدی و لقب باشو

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد

مهدی قایدی

علاقه شدید مهدی قایدی به استقلال از کودکی 

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم

خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌ های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم

مهدی قایدی

الگوی فوتبالی مهدی قایدی

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد

مهدی قایدی

ازدواج مهدی قایدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود

مهدی قایدی

هک اینستاگرام مهدی قایدی

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود

اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد

مهدی قایدی

مشکل سربازی مهدی قایدی

قائدی که هنوز خدمت سربازی خود را انجام نداده بعد از ورود به استقلال با تصمیم مدیران این تیم سر از دانشگاه درآورد و حالا دانشجو بوده و معافیت تحصیلی دارد !

مهدی قایدی

یادگیری زبان انگلیسی مهدی قایدی

نام فامیلی درست من مهدی قایدی هست اما اینقدر گفتند قائدی دیگر خودمم عادت کردم ، من یادگیری زبان انگلیسی را از سال دوم حضورم در استقلال دنبال می کنم

یادگیری زبان لازمه کارم هم هست ، هم سفر زیادی می رویم و هم با مربیان خارجی کار می کنیم

عکس های جدید مهدی قایدی و همسرش

مهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدیمهدی قایدی

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: