پایگاه خبری خانه فوتبال:

الناز حبیبی از سال 1386 وارد دنیای بازیگری شده است، الناز حبیبی یکی از کم حاشیه ترین بازیگران زن ایران است.الناز حبیبی با سریال روزگار قریب و فاصله ها دیده شد الناز حبیبی با بازی در سریال دودکش و دردسرهای عظیم به شهرت بالایی دست پیدا کرد.الناز حبیبی کیست؟ 

استایل جنگلی الناز حبیبی

الناز حبیبی

تصویر الناز حبیبی با استایل هندی

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد.
خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درمورد خانواده الناز حبیبی وجود ندارد.

دختر مهربانی بودم

من از کودکی دختر مهربانی بودم، خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.
الناز حبیبی چگونه مشهور شده است؟

الناز حبیبی

او با بازی در سریال فاصله ها دیده شد، او بیشتر در نقش های کوتاه بازی می کرد تا اینکه با بازی در سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم به چهره ای مشهور تبدیل شد و سپس بازی در سریال دردسرهای عظیم و همچنین فیلم سینمایی خجالت نکش به ستاره بازیگری تبدیل شد.

ازدواج و همسر الناز حبیبی

الناز حبیبی

او یک ازدواج ناموفق داشته، او مدتی همسر مهدی صاحب الزمانی بوده است. او در حال حاضر مجرد می باشد.

نظر الناز حبیبی در مورد ازدواج

او می گوید: ازدواج سن خاصی ندارد، مثلا: نمی توان گفت (وقتی به فلان سن رسیدید) ازدواج کنید. من هم دوست ندارم برای کسی نسخه بپیچم و بگویم چون من در 24 سالگی ازدواج کردم، همه دخترها هم باید در این سن ازدواج کنند.

الناز حبیبی آدم رویا پردازی هستم

 الناز حبیبی

او می گوید: من آدم رویاپردازی هستم، همیشه در رویاهای خودم با خانواده ام زندگی می کنم. خیلی دوست دارم اگر در آینده خانواده ای تشکیل دادم، خانواده ای موفق باشد.

ترس های زندگی الناز حبیبی

الناز حبیبی می گوید: بزرگترین ترس زندگی من این است که کسی مرا دوست نداشته باشد. همیشه از خدا می خواهم که انزوا و تنها بودن را از من دور کند. الناز حبیبی یک بار از جانب یک تیم ساخت فیلم تهدید شده بود، او می گوید که تا یک هفته در خانه گریه می کرده و ترسیده بوده است.

الناز حبیبی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: