پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا بهرام خواننده ایرانی است. رضا بهرام به زودی کنسرتی در استانبول برگزار خواهد کرد. رضا بهرام آهنگ جدیدی به نام عاشقی ممنوع منتشر کرده است. رضا بهرام تا به امروز کنسرت های موفق و با استقبال گسترده ای داشته است. بیوگرافی رضا بهرام را در ادامه می خوانیم.

رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد.

رضا بهرام

تحصیلات رضا بهرام

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد.

رضا بهرام

سبک موسیقی رضا بهرام

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است

رضا بهرام

شهرت رضا بهرام

رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و این کار او باعث موفقیتش در کارها و آهنگ هایش شده است.رضا بهرام با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و دوستداران موسیقی او را شناختند.

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به‌طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

رضا بهرام

مشوق رضا بهرام

به گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده است و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش است. 

شروع فعالیت هنری رضا بهرام

رضا بهرام از سال 1393 قطعه هایی منتشر نمود و در سال 1396 در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

رضا بهرام

اسپانسر رضا بهرام

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. نهایتا بعد از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش بدست بیاورد.

رابطه رضا بهرام با خانواده اش چگونه است؟

یکی از ویژگی ها و اخلاق های خوب رضا بهرام مهربان و خانواده دوست بودن او است، رابطه او با مادر و خواهرانش بسیار صمیمی می باشد و حتی در کنسرت هایش و هنگام اجرای برنامه دست مادر خود را بوسیده است و بارها اعلام کرده که مادرش تمام زندگیش است. 

رضا بهرام

رضا بهرام چگونه خواننده شد؟

این خواننده 29 ساله که صدای بسیار گیرا و جذابی دارد پروسه ی سختی را برای رسیدن به خوانندگی طی کرده است، نخستین مشوق رضا بهرام در خوانندگی پدرش بود که متاسفانه در سال های اولیه فعالیت وی فوت کرد و همین موضوع باعث شد که رضا بهرام مدتی از خوانندگی فاصله بگیرد و در تیم فولاد یزد بازیکن فوتبال شود، اما مدتی بعد به طور موقت فعالیت خود را در تیم فولاد خوزستان آغاز کرد و جراحت بسیار شدید او در این بازی سبب بازگشت وی به خوانندگی شد و فوتبال را به طور کامل رها کرد.

رضا بهرام

آهنگ های رضا بهرام

هیچ

کاش

آرامشی دارم

گل عشق

شبهای بعد از تو

رضا بهرام

آتش

دیوانه

بیمار

از عشق بگو 

کجایی

رضا بهرام

مو به مو

گلی (همخوانی آرش و مسیح )

رضا بهرام رضا بهرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: